Zoals altijd heel goed

Bij de aanschaf van een nieuwe bank en stoelen wederom geweldig geholpen met advies en tijd om te kiezen.

Super was eigenlijk onze beoordeling maar …. Na het sluiten van de duette’s die 1e avond viel een stukje van het plastic van de bediening er af dat hebben we al snel aangegeven helaas wachten we daar nog steeds op. Een klein dingetje maar telt wel mee in onze beoordeling.

heel prettig bedrijf en vakkundig advies

Zeer tevreden over de medewerkers en de service. Levering en montage uitstekend verzorgd.

,eer persoonlijke benadering

Zeer prettig

Hele goede service.

Goede service, duidelijk en snel geholpen.

Heel blij met onze nieuwe meubels

Alles goed afgelezen en geïnstalleerd.

Top,

Alles keurig nagekomen. Goed advies, keurig afgewerkt, vriendelijk.

Degelijke spullen van goede kwaliteit.

Altijd goede voorlichting onder het genot van een bakkie koffie met vriendelijk een kundig personeel. Ook de plaatsing en afwerking van de materialen is perfect verlopen.

Deskundig personeel met eindeloos geduld

Het was fijn om onze wensen met jullie te delen en een goed advies hier omtrent te krijgen. Ook het vertrouwen krijgen om een stoel of wat stalen eerst mee naar huis te nemen wordt als zeer positief ervaren. Kortom bij een volgende interieur wens komen we weer eerst in Leerdam kijken.

Fijn bedrijf!

Fijn betrouwbaar en goed adviserend bedrijf!

Prachtige collectie en geweldige service

Ik ben uitstekend geholpen bij mijn keuze vooreen nieuwe stoel. Die werd ook nog eens heel snel en vakkundig geleverd. Ik had al jaren geleden een zelfde stoel bij een andere dealer gekocht. Die was kapot, maar is door Van der Wal geweldig hersteld. Wij zijn zeer te spreken over de service die geleverd wordt bij Van der Wal.

Prima winkel met goede uitleg bij mooie producten door de eigenaars

In de loop der jaren meerdere producten bij Van Der Wal aangeschaft. Maken daar nog dagelijks gebruik van. Laatst een Pode Edit bank aangeschaft. Past perfect in onze nieuwe omgeving.

topkwaliteit meubels en dito service

Ook dit jaar hebben we dit weer ervaren bij aankoop van o.a. een dressoir en salontafel.

Goed advies

Vriendelijke adviseur, goed meedenkend en niet dwingend

Mooie uitgebreide winkel met fijne rondleiding en goede info

Goede rondleiding door de winkel, goede info over de meubels in een ongedwongen sfeer

Prima service, zowel informatie als afhandeling.

Eerder al een bank gekocht naar mijn volle tevredenheid zowel met de service en afhandeling hiervan. Daarom ook eetstoelen bij uw zaak gekocht. Wederom zeer tevreden.

Goed en prettig geadviseerd

Van bezoek aan showroom en advies aan huis tot en met bezorging zeer prettig contact!

zoals we hadden gevraagd hun werk in alle rust uitgevoerd.

tot groot genoegen bij u aangeklopt!

Mooie winkel en prettig personeel

Ruime keuze in banken en erg prettig dat we grote kleurstalen mochten lenen om thuis de kleur te kunnen kiezen.

Uitstekende service en prettige mensen

Uitstekende service en prettige mensen. Bezorging netjes en op tijd.

Ongeëvenaarde service

Onlangs onze bank bij Van der Wal gekocht. Dit was niet de eerste kennismaking met het bedrijf. Op basis van eerdere goede ervaringen hebben wij opnieuw voor hen gekozen. Er wordt met de klant meegedacht, de service die geboden wordt is ongekend. Er zijn weinig bedrijven die zich hiermee kunnen meten. Wij zijn hier zeker niet voor het laatst geweest.

Zeer mooie showroom en zeer goede service

Wij zijn prima geholpen. Zeer mooie showroom. Fijne verkoper.

Mooie kwaliteit meubels

Mooie kwaliteit meubels geleverd. Snelle levering en hele goede service! Geen minpunten.

Kies je voor kwaliteit en advies, ga dan naar van der Wal

Van der wal heeft een ruime keuze in kwaliteitsmeubelen. Bij onze keuze voor een hoekbank heeft de adviseur ruimschoots de tijd genomen en ons uitstekend geholpen en geadviseerd. Kortom een aanrader!!

mooie zaak met top spullen en top service

goed geholpen en zelfs bij ons thuis wezen kijken voor een advies op maat.

Over Van der Wal Interieur-adviseurs

Sinds 1860 houdt Van der Wal Interieurs zich bezig met de verkoop van meubelen en stoffering en het geven van advies op het gebied van woninginrichting. In al die jaren hebben wij geleerd dat service en kwaliteit twee belangrijke pijlers van ons bedrijf zijn. Nu onderscheiden wij ons door op een toonaangevende wijze moderne meubelen en stoffering aan te bieden.