Vakmanschap ^2

Bij het vervangen van een deel van onze voorpui met comatherm een oplossing bedacht. Was geen gemakkelijke klus. Alternatieve leveranciers wilde er niet aan beginnen. Zeer netjes uitgevoerd incl de afwerking. Oplevering een dikke 10! Bedankt team comatherm.

vakmanschap

Mooi werk geleverd zoals beloofd. Ze dachten goed mee en overlegden ook alles. Ook alles netjes achtergelaten nadat ze klaar waren, super.

Goede service, vriendelijk personeel

Goede contactlegging, prettig geholpen in winkel, prettige vriendelijke monteurs. Nette oplevering!

Betrouwbare kwaliteit.

Dossier werd zeer goed opgevolgd. Zeer correct mbt afspraken. Opmeting en montage heel professioneel.

Vakmanschap

Goed geholpen en de monteurs waren vriendelijk, gaven tips en ruimden elke dag als netjes op!

Prima werk

Een nieuwe voordeur en schuurdeur is prima opgeleverd. Ook bij het opmeet moment goed geholpen, degene gaf zelf al wat puntjes waar ik nog niet over nagedacht had (zoals lagere drempel voor makkelijker in- en uitrijden van mijn motor). Enige klein puntje van kritiek was de communicatie. Ik moest zelf achter een voorlopige installatie datum aan nadat ik lange tijd niks had gehoord. Ook moest ik twee keer doorgeven wat voor deurbeslag ik wilde, terwijl ik dat bij mijn eerste bezoek al had besloten en doorgegeven. Maar vooralsnog: prachtige deuren, het resultaat mag er zijn.

Hele goeie survice

Goeie survice

uitstekend

Comatherm is transparant, prijs kwaliteit verhouding is goed. Monters werken goed en netjes, denken mee aan oplossingen indien nodig. Prima service, Comatherm is een aanrader!

Goede service,klantvriendelijk en vakkundig personeel

Goed advies ,netjes geplaatst en goed afgewerkt. Wij heel blij met het mooie resultaat. Comatherm bedankt

Helemaal prima

Fijn bedrijf. Goede service en top monteurs

Goed en vakkundig handelen

Goede kwaliteit en vakkundig uitvoeren

Prima service zoals verwacht n.a.v. eerdere ervaringen

In het verleden al een aantal producten bij Comatherm afgenomen en altijd naar volle tevredenheid.

Hoge kwaliteit

Prettig en fijne samenwerking

Leveren hoge kwaliteit werk

Prettig en goede monteurs die ervaring hebben.

Vakmensen!!

Er is netjes en secuur gewerkt. Vriendelijk. Enige minpunt is dat wij nog geen factuur hebben ontvangen om de rekening te voldoen. Meerdere keren gebeld hiervoor. Hopelijk ontvang ik hem snel,

Netjes en goed gewerkt

Freddy heeft een notitie gemaakt om een strip onder de rolluik van het voorraam kamer te plaatsen.

Ik kan Comatherm aan iedereen aanbevelen. Ze denken mee en staan altijd klaar voor je. Krijg ook direct antwoord op gestelde vragen. Wat ze afleveren is vakmanschap

Wij zijn zeer tevreden!

Prijs-kwaliteit is dik in orde. Afspraken steeds goed nagekomen. Prima monteurs die meedenken.

Deze keer gingen er wat dingen mis.

We zijn altijd heel erg tevreden over jullie, want deze keer gingen er wat dingen mis. De dagkrant kleur is verkeerd ,en er werd ook niet terug gebeld of gemaild. We gaan er vanuit dat alles goed opgelost wordt. Mevr. Schalk

Prachtig resultaat!

Na een zeer weloverwogen keuze richting de juiste aluminium overkapping uiteindelijk terechtgekomen bij Comatherm. Na meerdere adviesgesprekken de knoop doorgehakt. Dit No-nonsense "familiebedrijf" dat op een goede manier invulling heeft gegeven aan onze, wellicht wat eigenwijze, wensen heeft uiteindelijk een prachtig resultaat opgeleverd. Gestructureerd en stap voor stap is alles opgebouwd, waarbij zelfs de levertijd is meegevallen. Alle eer naar de "bouwploeg" welke steeds in overleg bleef met ons als opdrachtgever. Alles netjes afgewerkt zonder onverachte zaken of facturen achteraf, tgen een acceptabele marktconforme prijs. Het team van Comatherm heeft bij ons bewezen kennis van zaken en vakmanschap laten zien. Aanbevelen?-ZEKER!

gemaakte schade afhandelingen zijn niet zo als het moet

werk is uitstekend maar gemaakte schade afhandeling door monteurs is niet bevredigend

geweldig

duidelijk, snel, vriendelijk en ga zo maar door, voortreffelijk werk

Werkzaamheden correct afgehandeld.

Werkzaamheden zijn zoals afgesproken goed gedaan.

Goede en correcte service

Fijn en goede afspraken gemaakt en de plaatsing is correct uitgevoerd

Op kantoor gaat nogal wat mis.

Bij opdracht geven door ons werden we niet serieus genomen. Daarbij werd de opdracht veel te laat uitgevoerd. Gelijk na bouwvak werd beloofd maar t werd 1ste week NOVEMBER. “LEKKER NOG VEEL PLEZIER VAN HORDEUR GEHAD IN ZOMERMAANDEN”.Lag aan interne communicatie bij jullie kantoor. Hebben geen klachten over verrichte werkzaamheden of materiaal.

Ecustraat 1

4879NP Etten-leur