Goeie service

Snelle reactie en service

Gewoon een goed bedrijf.

Van advies tot montage alles netjes geregeld.

TOP!

Goede kwaliteit, vakkundig begeleid in het adviestraject, en veel aandacht voor details tijdens de montage.

Mooie kozijnen en zeer vakkundige mensen

De mensen van Comatherm hebben fantastisch werk geleverd. Naast dat ze vakmensen zijn nemen ze ook de tijd voor tekst en uitleg.

Vakmannen

Goede ervaring,

Vakmanschap

Vriendelijk vakbekwaam personeel !

Van begin tot eind goede service

Vanaf het moment van orientatie gesprek tot en met het inleren van de app goede service Bedankt

Slechte communicatie naar de klant.

Helaas niet gekregen wat we hebben besteld, uiteindelijk ziet het er wel mooi uit, maar heeft lang geduurd.

Zeer netjes gewerkt de mannen van COMATHERM

Volgende keer weer comatherm

Professioneel en zorgvuldig

Vriendelijk, professionele en zorgvuldige vakmensen. Dank voor het mooie zonnescherm!

Topbedrijf

Dit is de tweede keer dat we een schuifwand hebben laten plaatsen. Prima service van begin tot eind. Als we onze houten kozijnen gaan vervangen komen we zeker weer langs

Goed team van verkoop tot oplevering

Van aanvraag tot oplevering heel fijne ervaringen. Al meerdere keren bij Comatherm dingen gekocht allemaal perfect geleverd voor een nette prijs.

goed en alles volgens opgave prijs en montage planning

Vakkundig gemonteerd en goede monteurs keurig netjes alles gedaan en oude rolluik mee retour afgevoerd.

Mijn ervaring van mijn screens die boven zijn geplaatst van de woning zeer vakkundig uitgevoerd door de monters maar wat mij vooral heel erg bij is gebleven dat ze super netjes werken er werden plaatjes in de tuin op mijn gras gelegd voordat er een stelling werd geplaatst ook werd er boven Keurig netjes gestofzuigd toen ze het gat hadden geboord voor het lint ook werd er nog een plaat op mijn serre dak gelegd voordat ze er zelf op gingen staan Ik vind dit zeer uitzonderlijk omdat je meestal rauwdouwers over de vloer krijg maar dit was wel even heel iets anders daarom krijgen ze van mij een 10 met een griffel gepersoneel was trouwens ook uitermatevriendelijk en zeer vrolijk Met vriendelijke groet Carola Van de Kooij

Keurig netjes en precies gedaan

Ze hebben het goed gedaan en gemaakt. En alles netjes opgeruimd en mee genomen.

Heel erg tevreden

Er werd goed advies gegeven over de mogelijkheden voor kunststof kozijnen. Ze zijn goed geplaatst en alle ramen en deuren gaan gemakkelijk open. Goede kwaliteit en fijne service.

Keurig gemonteerd, helder gecommuniceerd

Ziet er top uit. Afwerking ook oké, maar had nog mooier geweest als afwerklat iets dieper was geweest. Geen groot punt. Overleg en afstemming ter plekke is wenselijker dan eigen ideeen volgen. Maar alles is echt netjes gemonteerd!

Levert goed werk en goede service

Comatherm levert goed werk af, is klantvriendelijk en servicegericht. Prijs- en kwaliteitsverhouding is prima.

Zeer vakkundig. Goede kwaliteit van materialen.

Mijn ervaring is prima, harde werkers en keurig werk afgeleverd. Alles netjes opgeruimd. Super.

Vakmanschap ^2

Bij het vervangen van een deel van onze voorpui met comatherm een oplossing bedacht. Was geen gemakkelijke klus. Alternatieve leveranciers wilde er niet aan beginnen. Zeer netjes uitgevoerd incl de afwerking. Oplevering een dikke 10! Bedankt team comatherm.

vakmanschap

Mooi werk geleverd zoals beloofd. Ze dachten goed mee en overlegden ook alles. Ook alles netjes achtergelaten nadat ze klaar waren, super.

Goede service, vriendelijk personeel

Goede contactlegging, prettig geholpen in winkel, prettige vriendelijke monteurs. Nette oplevering!

Betrouwbare kwaliteit.

Dossier werd zeer goed opgevolgd. Zeer correct mbt afspraken. Opmeting en montage heel professioneel.

Vakmanschap

Goed geholpen en de monteurs waren vriendelijk, gaven tips en ruimden elke dag als netjes op!