Goed en netjes

Netjes en goed

Slecht in communicatie nazorg top

Na een zeer stroeve start met zeer veel frustraties moet ik zeggen dat de nazorg verzorgt door Wim en Bonnie top is verlopen. We wonen inmiddels 2 jaar in onze nieuwe woning en zijn zeer blij met het resultaat. Als het hele bedrijf zo klant gericht zou werken als deze 2 mannen ben ik er zeker van dat iedereen 5 sterren zou geven.

De beschadegingen netjes op gelost prima

Goede bereikbaarheid en relatief snelle reacties en het bouwen van de overkapping verliep prima

Vriendelijke bejegening en prima monteurs.

Goede afspraken, snel en netjes geleverd

In de showroom goede afspraken gemaakt die vervolgens ook zijn nagekomen. Prettig contact met planning en goede communicatie m.b.t. de levering en plaatsing.

Keurig werk afgeleverd en volgens afspraak.

Het duurde even voordat de deur werd geplaatst, maar resultaat was het wachten waard. Vakwerk. En dat mag wat kosten.

Vakmensen!

Zeer tevreden hoe mooi en professioneel de kozijnen geplaatst zijn. Vakmensen die hard werken en met aandacht alle details regelen.

Prima bedrijf. Komt afspraken goed na.

Vriendelijk personeel en goede service

Gewoon goed

Vriendelijke mensen, goed geholpen met keuze voor rolluiken. Netjes gemonteerd

perfect

alles wordt perfect opgeleverd zit je ergens mee ze lossen het meteen op top bedrijf

Goede kwaliteit van kunststof kozijnen.

Wij hebben pas ons huis geheel in de kunstof kozijnen gezet. Het was natuurlijk een hele uitgave, maar dan heb je ook wat. Deze kunstof kozijnen zijn erg mooi. Voorzien van een houtnerf. Echt super blij mee. Nu gaan genieten. Service is ook top. Je hebt ook na zorg.

Goede vakmanschap

Goede service en kwaliteit montage monteur Goede vakmannen

prima!

Goed bereikbaar zowel telefonisch als per mail, wat tegenwoordig heel bijzonder is!! Komen afspraken stipt na en laten ruim vooraf een planning weten. Wij hebben een prima contact van zowel de verkoop als de installatie ervaren. Dank daarvoor.

Ik ben zo blij met de overkapping, alles blijft lekker droog en ik heb geen last van minder licht.

Betrouwbaar

Levert goede kwaliteit en service

netjes uitgevoerd

Nette jongens die het werk hebben uitgevoerd . Eerder dan gepland was ook prettig dus vandaar zeer goed

Keurige service en mooi product

Alle mensen die wij gezien/gesproken hebben zijn helder in communicatie, er wordt snel gereageerd als je een vraag hebt, het is een mooi product en het werd keurig netjes opgeleverd.

Vak mensen bestaan dus nog!!!

Goede service. , fijne gasten die naar je willen luisteren, Top bedrijf.

Super service en mooi werk

Zeer blij met deuren en kozijnen. Mooie kwaliteit en keurig geplaatst

We zijn altijd heel tevreden over Comatherm hele goede service en altijd vriendelijk.

Fijn bedrijf en goede service!

Mooie tuindeuren geplaatst door aardige goede vaklui .Wij zijn er heel blij mee! Comatherm is een bedrijf waar je van op aan kan !

Mooi materiaal, prima werk afgeleverd

Zeer goede en prettige manier van uitleggen, monteurs waren zeer vriendelijk en kundig.

Volgens afspraak en zeer klantvriendelijk

Afspraken goed nagekomen en een mooie overkapping geplaatst door vriendelijke monteurs.

Alles goed geregeld

Een mooi eindresultaat

Wij zijn super tevreden met onze nieuwe kozijnen, en door het geleverde vakwerk door de jongens. Denken mee zijn netjes en werken netjes