Snelle en accurate plaatsing.

Eigenlijk te snel geplaatst. De kozijnen boven waren gewisseld, zodat het kiepgedeelte van het raam aan de verkeerde kant zat. Dit is echter bij het plaatsen van de vensterbanken correct en goed opgelost.

Ze maken degelijke kozijnen.

De manier van afleveren of doorvragen op wensen is niet van het niveau waar de prijs van het kozijn wel zit.

Ik ben zeer tevrede.

Het is netjes afgewerkt

Nog steeds goede service

Goede service zoals we gewend waren van eerdere leveringen alleen soms slecht bereikbaar per telefoon

geweldig

Correspondentie verliep soepel ,monteurs hebben vakwerk geleverd, wij zijn zeer tevreden.

Geleverd werk zoals afgesproken

In etappes hebben wij alle ramen laten vervangen. De service was gewoon erg goed. Er werd met ons meegedacht en uiteindelijk is ons huis een stuk mooier geworden door deze prachtige kozijnen.

Prettige omgang

Zeer tevreden Correct altijd behandeld

Snel en goed

Snelle levering en goede service. Reageerde heel snel op aanpassingen in het ontwerp en leverde precies zoals besproken.

Wij zijn zeer tevreden geweest, goede service!

Die heb ik al gegeven!!!

Heb ik al eerder doorgegeven!!

Een top bedrijf

Weer een tweetal kozijnen laten plaatsen. Geweldig gedaan. Behulpzaam, keurige medewerkers. Zij werken met precisie, netjes. In een woord fantastisch. Een dikke pluim voor Comatherm en hun personeel. Even sparen en dan mogen ze weer komen voor de volgende klus.

ik ben tevreden !

mijn rolluik is netjes gerepareerd, alles netjes achtergelaten . vriendelijke monteurs !

vakkundig en vriendelijk personeel

dik te vrede met het geleverde werk

Super tevreden

Kwaliteit, service en afstemming

Super geregeld ,

Goed contact , met Arie Van Den BROEK. ook met de monteurs ,(plaatsing )

Vriendelijk en goed geholpen

Vriendelijk en goed geholpen

dik te vrede

zeer te vrede met het geleverde werk , perfecte afwerking van alles. wachten alleen nog even op een paar dingetjes dat bij jullie bekent moet zijn .

Een betrouwbaar bedrijf, duidelijk in de communicatie, vriendelijk en plaatsing door vakmannen.

Wij zijn zeer tevreden over de aankoop, levering en plaatsing van onze schuifpui en voordeur. De monteurs zijn echte vakmannen die meedenken en alles netjes een heel goed afwerken.

Planning en kwaliteit prima in orde

Werkzaamheden zijn keurig op tijd en netje uitgevoerd.

Uitvoering super.

Uitvoering is super gedaan. De financiële gemaakte afspraken met factuuradres etc. zijn nog niet goed uitgevoerd. Daar wachten we nog op.

Vakkundige presentatie, geheel conform afspraak en verwachting

De monteurs hebben prima werk geleverd conform afspraak en verwachtingen. Helaas hebben we wel te maken gehad met een zeer lange leveringstermijn. Het uiteindelijke resultaat telt natuurlijk en dan is deze lange termijn weer vergeten. Na montage van een zwarte schuifpui met plissé rol hordeur ziet het geheel er zeer strak uit. Zeer tevreden. Inmiddels aanbevolen aan de buren en die hebben ook een schuifpui besteld.

Goed en vakkundig advies

Vakkundige montage en goede service.

Heel tevreden met onze kunststof kozijnen en rolluiken.

Alle kozijnen en rolluiken zijn geplaatst door vakkundig en vriendelijk personeel. Bij vragen altijd bereid om mee te denken en te helpen. De rommel die we er van hadden viel gelukkig ook heel veel mee. Er werd heel netjes gewerkt. Blij met onze keuze voor Comatherm.

Top kwaliteit en service.

Prachtige tuinkamer neergezet volgens onze wensen. Afwerking perfect, vriendelijke en kundige, meedenkende medewerkers die pas vertrekken als alles in orde is.

Prima bedrijf

Goede ,vriendelijke en kundige mensen en bovendien een perfecte service ivm afspraken maken. Ervaren monteurs die alles prima hebben gemonteerd. Wij hebben jullie bij kennissen en familie aanbevolen.