Professioneel en klantvriendelijk

Ik ben al 20 jaar klant en dit komt door de zeer goede service,klantvriendelijkheid en vakmanschap

Goede communicatie en mooie afwerking

Goed en professioneel werk geleverd.

Professionele werknemers die goed werk afleveren. Wij zijn daarom dan ook zeer tevreden.

Alle afspraken keurig nagekomen!

Van offerte tot plaatsing zeer goed geïnformeerd! Bij tegenslagen alles keurig opgelost! Alles netjes afgewerkt. Het enige minpunt wat ik kan benoemen is dat Mylo (Labradoodle) Wim erg gaat missen!

Zeer goed.

Aan het eind van de dag, zag je maar 1 ding. Nieuwe kozijnen en geen troep.

Wordt netjes en duidelijk geïnformeerd en ingepland, om later perfect te worden geplaatst.

Heel het proces is van a naar b perfect verlopen

Prachtige kwalitatieve kozijnen besteld. Goed advies in de showroom en alles volgens afspraak geregeld. Kundige monteurs die alles keurig afgewerkt hebben!

Hr++ ruiten laten zetten,snelle levering, op een middag gezet, alles netjes opgeruimd en vriendelijk personeel.

Ziet er weer perfect uit

Een dubbele ruit met ingebouwd kruis was gebroken. Bij diverse glasbedrijven offertes aangevraagd, onder andere bij Comatherm die in 2006 het hele huis heeft voorzien van puien, deuren en glas. Alleen Comatherm was in staat een identieke ruit (met kruis) te leveren en te plaatsen. Het ziet er weer prima uit.

Top service en goede afwerking

Bij Comatherm wordt je aardig te woord gestaan. Ze geven duidelijke uitleg en de communicatie is super. Het personeel dat bij mij de kozijnen heeft geplaatst is beleefd en gezellig. De kwaliteit van de producten is fantastisch. Vakmanschap

Prachtige producten, uitstekend personeel, prima service

Zie hierboven

Zeer netjes gewerkt en goede service van de monteur.

Bij eerste contact en inmeten van een rvs dorpel bescherming(was beschadigd kunststof) heeft de monteur ons fijn en goed advies gegeven. Zeer kundige meneer en erg vriendelijk. Ze zijn het enige bedrijf die ons toch wilden helpen ook al hadden hun de oorspronkelijk kozijnen niet geplaatst. (oorsprokelijke bedrijf van papieren onvindbaar) Overal afgewimpeld met de smoes is niet van ons dus zoek het maar uit maar Comatherm heeft ons super geholpen. Die hebben er een klant bij en zullen het zeker doorvertellen. TOP

Goed advies. Prima ontwerp en dito installatie

Bij 1e gesprek in de zaak goede uitleg gekregen over mogelijkheden. Bij de afspraak om in te meten nog in detail in overleg naar beste oplossing gekeken, waarna een heldere offerte met diverse opties snel volgde. Helaas duurde het na opdracht toch nog een poos eer het materiaal er was en het afdak finaal geïnstalleerd kon worden.

Goed werk geleverd

Goed werk geleverd, vriendelijke mensen.

Goede kwaliteit en service

Ik ben tevreden over de kwaliteit/ prijsverhouding. Alles wordt keurig afgewerkt, goede service en klantvriendelijk

Boven verwachtingen

Roger, Bonnie en Wim hebben perfecr vakwerk geleverd. Na verschillende partijen bij Comatherm uitgekomen. We waren heel erg te spreken over de kwaliteit van Profel. Ook daar was de service en ver boven de andere leveranciers. Comatherm was heel duidelijk en betrouwbaar in de communicatie waardoor we altijd op de hoogte waren. Binnen een halve dag stond het kozijn. Nogmaals dank aan het team van Roger en Ruud!

afspraken worden na gekomen

de geplande afspraken worden uiteindelijk goed nagekomen zij dat het redelijk rommelig gebeurt

Er wordt heel goed geluisterd en de afspraken worden nagekomen.

Ik vind het heel plezierig zoals we geholpen worden wanneer we bepaalde wensen hebben. Daarnaast wordt gewerkt zoals toegezegd en ook worden de installatiedata goed bewaakt. De service en producten zijn gewoon goed. En de houding van het personeel is plezierig. Ook vind ik het belangrijk dat er heel netjes wordt gewerkt en dat daarna ook alles wordt opgeruimd.

Prima vakwerk

Heel professioneel, goede vakmensen en keurige afwerking. Zeer tevreden over het eindresultaat.

Goede service.

Jullie zijn wel dikwijls geweest,maar alles toch goed opgelost.

Het heeft best lang geduurt maar is goed gegaan.

Enkele jaren geleden kozijnen vernieuwd en nu een serre laten plaatsen. Kundig en vriendelijke personeel. Netjes geplaatst en afgewerkt. Top

Uiterst tevreden

Snel en goed alles geplaatst bedankt jullie voor deze snelle service