Fijn geholpen en mooie deur geleverd.

Heel vriendelijk en profesioneel verkoopgesprek.. Goede informatie en meedenken door de verkoopster. Heel goede informatieverstrekking via de email. Heel vriendelijke en goede monteurs. Dus eindresultaat is precies de deur zoals we hem wilde hebben en ziet er fantastisch uit. Allemaal bedankt.

Goed advies en service

Doen wat ze beloven!

Netjes werk verricht

Netjes werk afgeleverd Netjes en schoon achter gelaten Sociale manne die bij ons de kozijnen erin hebben gemaakt

Top vakmensen

Bij ons alle overstekken dakkappelen bekleed met kunstof 2 super vaklui bezig geweest hadden oog voor elk detail altijd alles opruimen en perfect werk afgeleverd

We zijn uitstekend geholpen Vriendelijk personeel. En super gehongen

Mooie Produkten en professionele organisatie

Mooie produkten, professionele organisatie met vakmensen en vriendelijke inslag.

Altijd goed

We komen er altijd samen uit. Monteurs zijn vriendelijk en denken oplossend mee. Ook inmeters geven goed advies.

Vakkundig

Wij hebben een nieuwe schuifpui gekocht daar. Schuifpui werd netjes in 1 dag geplaatst. Oude werd netjes afgevoerd. Alles is naar wens en zeer vriendelijk en vakkundig personeel.

Overkapping perfect geplaatst

3 weken voor de origineel geplande datum onze overkapping geplaatst. Wederom mooi werk geleverd!!!!

Goeie ervaring met comatherm en vriendelijk personeel en goede service.

Zeer tevreden.

Superbedrijf

We zijn ontzettend tevreden over comatherm ze hebben bij ons het hele huis gedaan. Goede service ook.

Prima service!

Er valt niets op aan te merken. Vriendelijk personeel en prima werk.

Probleem netjes verholpen

Kleine transport beschadiging netjes hersteld.

Super mooi werk afgeleverd!!

Prima hoor

Prima service. Alleen jammer dat er was aangegeven met foto dat de elektravoorziening rechts zat , maar de kabel was ruim een meter te kort en de aansluiting aan de zonwering zat links. Heb dit zelf kunnen oplossen maar was niet de bedoeling. Al met al lekker rap geplaatst door vakkundig personeel.

Ik had zelf een plissé hordeur ingemeten met een digitale meter voor mijn pas geplaatste schuifpui Op een of andere manier gaf deze telkens een verkeerde maat op Ik ben toen gebeld dat deze maat niet klopte en heb toen even met een roomst gemeten Als ze niet hadden gebeld had ik met een verkeerde deur gezeten Dus gelukkig denken ze daar mee Dus zeer tevreden

prima bedrijf

Werken goed , koop kwaliteits materiaal en service

Geweldige service. Professionele monteurs.

Goede afspraken waardoor je weet waar je aan toe bent. Afspraken worden goed nagekomen. Zeer tevreden.

Professioneel en klantvriendelijk

Ik ben al 20 jaar klant en dit komt door de zeer goede service,klantvriendelijkheid en vakmanschap

Goede communicatie en mooie afwerking

Goed en professioneel werk geleverd.

Professionele werknemers die goed werk afleveren. Wij zijn daarom dan ook zeer tevreden.

Alle afspraken keurig nagekomen!

Van offerte tot plaatsing zeer goed geïnformeerd! Bij tegenslagen alles keurig opgelost! Alles netjes afgewerkt. Het enige minpunt wat ik kan benoemen is dat Mylo (Labradoodle) Wim erg gaat missen!

Zeer goed.

Aan het eind van de dag, zag je maar 1 ding. Nieuwe kozijnen en geen troep.

Wordt netjes en duidelijk geïnformeerd en ingepland, om later perfect te worden geplaatst.

Heel het proces is van a naar b perfect verlopen

Ecustraat 1

4879NP Etten-leur