waardeloos

Ik had een afspraak op donderdag 10 uur om de auto om te ruilen bij een punt. Om 10:15 zelf maar even gebeld, en kreeg bevestiging dat de afspraak wel opstond. Maar de auto stond nog gewoon in Putten, en er was nog geen chauffeur onderweg. Aangezien ik een werkafspraak had toen afgesproken dat de auto omgeruild zou worden op mijn werk. Auto werd toen in de loop van de middag wel afgeleverd, maar mijn oude auto niet opgehaald. Ik heb dit meteen aangegeven, maar degene die afleverde kreeg ook geen gehoor bij zijn planner. Dus toen zat ik met 2 auto's... Na contact met ACM gaven ze niet thuis. Ik moest maar zelf regelen dat de oude auto weer ingeleverd werd (op een zeer onhandige locatie...).. Ipv hand in eigen boezem te steken en de auto op te halen, maken ze van hun probleem, mijn probleem.... Echt heel slechte service, en zou het zeker niet aanraden.

Verliep soepel

Snel geholpen. Zag alleen dat de prive gegevens van de vorige lease gerechtigde nog in de auto stonden. Incl. telefoonnummer en thuisadres. Dit is niet netjes.

Hele prettige en duidelijke wissel van de auto's

Hele prettige en duidelijke wissel van de auto's. Goede uitleg over de meest belangrijke aspecten van de nieuwe auto en daarnaast ook duidelijke uitleg waar op werd gelet bij inname van de 'oude' lease auto.

makkelijke wissel, mindere communicatie

De ontvangst van de nieuwe auto was soepel, maar het was minder dat de aflvering 45 minute vertraagd was.

Vriendelijke service. Goed geholpen

Prima!

Fijn programma om mee te werken. Een mooie aanvulling zou een visual zijn van wat je geselecteerd heb.

Auto binnen absoluut niet schoon en op winterbanden afgeleverd

Allereerst vind ik het erg raar dat de auto afgeleverd is op winterbanden (begin sept) Erger is het dat de auto van binnen absoluut niet voldoende schoongemaakt is. De geur en haren van honden zijn hier het bewijs van. Ik ben hier dan ook niet tevreden over.

Goede service, kennis van zaken

Goede service, kennis van zaken en denken met je mee

Vriendelijk en correct

Vriendelijke man en vlot voor elkaar.

Vlotte afhandeling

Het liep allemaal erg soepel. Wellicht wat meer uitleg over specifieke opties van de auto

Tesla 3 ontvangen uit de pool. Jongen die hem kwam brengen is een topper! Maar wellicht voor jullie als tip: bij elektrische autos dienen jullie wel wat meer support te geven. Het is dat ik bij Tesla al heb gereden, maar z'n auto werkt echt anders en komt met een gebruiksaanwijzing. Alles is te vinden op internet, maar iets meer support mag best. Verder zit 1 kant (bestuurders) zwaar onder de krassen. Dt is zonde en lelijk. Uiteraard is het een gebruikte auto, maar 3K is niet veel en dit had best even opgepoetst/hersteld kunnen worden...

auto niet schoon afgeleverd.

persoon die de auto kwam afleveren, prima. staat van de auto wat minder. Asbak achterzijde vol met rommel, bekerhouders voorzijde plakkerige substantie. binnenzijde deuren zwart van vuil. interieur vlekken (bij passagier gordel) en zo kan ik er nog wel een aantal noemen.

Snelle en vlotte afwikkeling.

Hele vriendelijke medewerkers en duidelijk in de communicatie.

Vriendelijk en punctueel

Werd netjes van tevoren gebeld dat ze een uurtje later aanwezig zou zijn. Ook weer gebeld bij aankomst. Vrolijke dame, rustig de tijd genomen om de auto te inspecteren.

Aflever service is goed wel een aantal opmerkingen

De ACM Fleetforce medewerker die de auto afleverde was klant gericht en op het afgesproken tijdstip met de auto aanwezig. Opmerkingen: - Op 1 augustus een auto op winterbanden afleveren kan echt niet!! - Auto is bijna einde contract en zit van voor tot achter onder de krassen. Ik snap niet dat ik op een blank stuk papier moet gaan aangeven waar de krassen zitten. Het waren er veel te veel en ik heb er ook nog een aantal gemist doordat die met de lichtval op dat moment niet goed zichtbaar waren.

Professioneel en snel

Professioneel en snel

• Overdracht van de auto

netjes, op tijd en goed geinformeerd
  • Overdracht van de auto
  • Verbeterpunten: zou handig zijn als afspraak inlevering auto en ophalen nieuwe door 1 leverancier kan worden geregeld

Auto ziet eruit als nieuw. Chauffeur was op tijd en zag er netjes uit.
  • Overdracht van de auto
  • Verbeterpunten: Overdracht was heel snel. "Hier zijn de sleutels, veel plezier ermee." Toen ik vroeg of er nog dingen zijn waar ik op moet letten, bijvoorbeeld hoe start ik dit ding. Kwam er geen response. Nou weet ik toevallig hoe een dergelijke auto werkt maar als je nog nooit een auto met een power knop hebt gehad is het wel handig als iemand vertelt hoe je 'm aan moet zetten. :)

Netjes op tijd. Chauffeur nam goed de tijd om bestaande schades te noteren.
  • Telefonisch contact met ACM N.v.t.
  • Overdracht van de auto
  • Verbeterpunten: Toen ik de auto naar onze parkeerplaats reed later op de dag kreeg ik gelijk een melding dat de bandingspanning gecontroleerd moest worden. Na bijvullen bij de pomp niets aan de hand, maar de bandenspanning had ook voor overdracht gechecked kunnen worden.

• Overdracht van de auto

Auto keurig schoon en op tijd geleverd.
  • Chauffeur op tijd op het adres
  • Chauffeur representatief N.v.t.
  • Overdracht van de auto
  • Verbeterpunten: Zeer veel voeten in aarde gehad om afspraak te maken, werd herhaaldelijk gebeld over verkeerde auto omdat mijn telefoonnummer omgewisseld was bij ACM (zowel door backoffice als chauffeurs), auto zou eerder geleverd worden maar bleek bij schadeherstel te staan. Hierdoor werd nog even spanned of ik wel op tijd kon wisselen uit de oude poolauto naar deze andere poolauto. Heb dit alles als zeer verwarrend en stressvol ervaren.

Goedemiddag meneeer Geijer, Bedankt voor het invullen van de enquete. Helaas hebben wij van de wagenparkbeheerder een verkeerd nummer doorgekregen waardoor u herhaaldelijk gebeld bent, dit is zeer vervelend maar konden wij helaas niet weten. Graag zou ik nog willen weten wie er aan heeft wanneer de auto zou worden geleverd, wij nemen pas contact op wanneer de auto klaar is om verwarring te voorkomen. Ik wens u wel veel plezier en veilige kilometers in de auto. Mvg, Judith Rothengatter