No nonsense notaris

Prettige ervaringen met deze notaris, kort, bondig en krachtig. Geen no nonsense verhalen. Prima!

Overweldigend, verrassend en humoristisch!

We zijn in ons leven al vaak bij de notaris geweest maar dit overtrof alles......het was als een avondje theater.

Geweldig hoe een notaris ‘saaie’ onderwerpen zo leuk kan brengen.

Voor de eerste keer bij een notaris en het was bijzonder leuk. De notaris was een hele vriendelijke man die de voor mij belangrijke, maar relatief saaie’ onderwerpen heel duidelijk en daarbij ook heel leuk uitlegde. Ik zou deze notaris aan iedereen aanbevelen.

Luchtig en humoristisch, maar kundig en vriendelijk !

Professional maar toch persoonlijk

Alles altijd netjes geregeld en op tijd gecommuniceerd. De afspraak met de notaris was net ff iet anders maar het ging erg goed.

Zeer positief

Helder en duidelijke uitleg. Nemen de opgelegde veiligheidsmaatregelen zeer serieus. Kortom: een prima kantoor. Een leuke en gezellige notaris die, gezien de situatie op dit moment, toch een leuke bijeenkomst maakte van mijn aankoop van het nieuwe appartement. Duidelijk werden mijn vragen beantwoord.

professioneel

alles conform afspraak, warme ontvangst, deskundig met de menselijke maat. En je mag de pen houden!

Heel erg goed.

Wederom een super leuk (duidelijk en ontspannen) gesprek. Met waar nodig kundig advies.

Topnotaris

De aankoop van ons huis en de hypotheekakte zijn gedaan door Hans van Ottens Vallei Notaris. Zeer bekwame notaris die de ingewikkelde juridische termen en regels op een begrijpelijke en luchtige manier kon uitleggen.

Deskundig maatwerk met een glimlach

Duidelijke uitleg in een ontspannen sfeer. Goede service voor een redelijke prijs.

Prettige en vakkundige notaris

Vakkundige en eigentijdse notaris. Hij weet de ambtelijke taal duidelijk te maken met aansprekende voorbeelden.

Verzorgd tot in de puntjes.

Super vlotte notaris!

Wat een verademing :-) Deze notaris is super vlot en spraakzaam. Professioneel, met een glimlach en quiz-vragen. Volgende keer weer naar Ottens!

Dit zijn toppers in notaris land

Vriendelijke ontvangst en goed voorbereid ten aanzien van het zakelijk gedeelte !

Goede en vriendelijke afhandeling

Aankoop van onze woning via Ottens verlopen, snelle, vriendelijke en duidelijke afhandeling van de hypotheek ect. Zijn zeer tevreden over de afhandeling.

Professioneel met gevoel voor humor.

Met duidelijke kundigheid van zaken, werden we hartelijk ontvangen en konden we in alle rust en met een kwinkslag de aan/verkoop van het appartement verwezenlijken. Makkelijk (bijna) alles online te regelen en na te lezen. Zeker aan te bevelen. Verfrissend!

Prettige gesprek, goede info aangevuld met humor. Duidelijke uitleg en oprecht geïnteresseerd

vriendelijke mensen. goede advisering en meedenkend

Goede samenwerking en contact

Deskundige aanpak en belangstelling in het voortraject van een hypotheekwijziging. Ontspannen tijdens het "officiële" moment.

Goede en prettige dienstverlening

De hypotheekakte laten passeren. Een vriendelijke ontvangst bij binnenkomst - altijd fijn. Het officiële gedeelte was professioneel maar ook persoonlijk, duidelijk en snel met een humoristische en in mijn beleving deskundige notaris. Het verliep allemaal in een ontspannen sfeer.

Ontspannen tekenen door kennis, uitleg en humor

Ontspannen tekenen door kennis, uitleg en humor van notaris. Dank!

Digitaal loket spreekt me aan. Gewoon netjes en zonder poespas geholpen.

• Afspraken nakomen
  • Vul hier uw initialen in: M.W.
  • Leeftijd: 56-65 jaar
  • Ervaring met: Hypotheek
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen.

• Advies N.v.t.
  • Vul hier uw initialen in: A.
  • Leeftijd: 36-45 jaar
  • Ervaring met: Aankoop van een woning

Correcte afhandeling met een tintje humor en een lekkere kop koffie.

• Vul hier uw initialen in: A
  • Leeftijd: 46-55 jaar
  • Ervaring met: Aankoop van een woning|Hypotheek

Vragen werden snel en correct beantwoord. Vriendelijk ontvangst.De zakelijke afhandeling werd op deskundige en vlotte wijze gedaan.

• Afspraken nakomen
  • Vul hier uw initialen in: J.E.
  • Leeftijd: 66-75 jaar
  • Ervaring met: anders