Uitstekende communicatie, voorbereiding en begeleiding

Perfect voorbereid, handige portal met alle relevante stukken en een notaris die op een informele manier de formele kant van een transactie behandelt en op een begrijpelijke manier uitlegt

Prettig kantoor voor een ontspannen overdracht

Duidelijke uitleg van de akte met een vleugje humor. Was voor ons een prettige ervaring en komen hier zeker terug.

Een zeer leuke ontspannen ervaring.

Het was een leuke manier van communicatie Op heel niet stoffige manier. Tip vooral zo door gaan

Ontspannen, vakkundig, professioneel en vriendelijk.

De notaris blonk uit in het uitleggen van de onderwerpen van de bijhorende akten. Hij stond ver “ boven de stof” en legde overtuigend uit wat de beste beslissingen waren om in de stukken vast te leggen. Geheel naar onze wensen! Heel fijn! We hebben het als betrokken en professioneel ervaren. Ook de twee voorafgaande gesprekken met de collega-notaris waren van hetzelfde kaliber. Dank!

Wij hebben een fijne ervaring bij deze notaris!

Het was gezellig en alles duidelijk uitgelegd!

Ondanks dat het anders loopt dan voorheen door de Corona, was er een ontspannen sfeer, er werd voldoende tijd genomen. Prima! Tot 30 april

Welkom , vriendelijk en duidelijk .

Alles duidelijk uitgelegd, in een ontspannen sfeer met een vleugje humor .

Helder en verfrissend

Zeer bekwam en duidelijk.prettig gesprek. Wij vertrokken met een glimlach op ons gezicht

Helder, goed voorbereid en prettige conversatie

De aankoop van onze woning in Ede werd een vrolijke ervaring rondom een toch wel serieus onderwerp. De notaris had zich goed geïnformeerd over ons aangekochte stek (hetgeen wij erg prettig vonden). Wij zijn na in het notariskantoor eigenaar van ons huis geworden te zijn, met een goed gevoel vertrokken.

Geïnteresseerde, klantgerichte aanpak

Er werd ruimschoots de tijd genomen voor het voorgesprek als inleiding op de ondertekening van een levenstestament door mijn moeder. Ik begrijp dat daar ook een element van 'verkenning' van het familieplaatje meespeelt maar de aandacht voor het persoonlijke aspect voelde warm, authentiek en dus (zeer) prettig aan. Ook de wederzijdse vertrouwelijkheid bij het betoog werd op prijs gesteld door moeder en zoon (ik). Door het verbale tempo van de notaris zouden oudere mensen moeite (kunnen) hebben om de lijn en de 'schaal' van het gesprek te volgen (was overigens geen probleem). Iets dergelijks geldt voor het enthousiasme van zijn aanpak. In zijn algemeenheid echter (zeer) goed.

Super service en fijne notaris

Alles was super geregeld en een hele fijne notaris die het in een wat ''makkelijkere'' taal uitlegt. Wij gaan hier de volgende keer weer heen!

Zoals Hans zei: “we gaan er een feestje van maken”

De notaris ervaring is er tegenwoordig, of bij Ottens dan, eentje om te verschuiven naar “leuke dingen” in plaats van “moet dit?”. Hans heeft ons op energieke en humorvolle manier geloodst door iets waarvan we dachten: saaie bedoeling. Het was een energiek gesprek vol humor en weinig rode draad in het verhaal (wat het des te luchtiger maakte). Ik had overigens geen seconde het idee dat we iets vergaten! Ja, ik zou dit weer doen, al had een goede kop koffie de beleving wel een 10/10 gemaakt (kon natuurlijk niet vanwege Corona etc)

Heel prettig

Het was een hele prettige, ontspannen overdracht, waarbij de notaris het een een leuke, zeer kundige manier overbracht. Heel duidelijk en fijn.

Duidelijk, Prettig en kundig.

De notaris kwam kundig over, legde zaken duidelijk uit en ik heb het gesprek als prettig ervaren.

Helder en met humor droge teksten uitleggen

Met een grote glimlach ontvangen en met een grote glimlach vertrokken. De notaris legde aan de hand van grappige voorbeelden uit wat een bepaalde bepaling voor betekenis heeft. Dat maakte het bezoek leuk en daardoor was het een prettige ervaring.

Fantastische notaris.

In één woord, geweldig. Leuke ervaring. Bedankt!

Gezelligheid en ontspannen je huis verkopen

Zie hierboven

Goede service.

Ottens medewerkers hebben ons zeer kundig, klantgericht en professioneel geholpen tijdens meerdere werkzaamheden.

Accuraat, vriendelijk, goed afgestemd op de klant.

Zeer prettig in de omgang en duidelijke uitleg.

Zeer prettig in de omgang. Duidelijke uitleg

Deskundig, meedenkend en klantvriendelijk!

Gastvrij en alle tijd voor ons. Kunnen Ottens van harte aanbevelen!

Deskundig en toch ongedwongen

Het is fijn om te zien dat je met deskundige te maken hebt. Maar het is kundig om deze deskundigheid over te kunnen brengen. Onze notaris beheerst dit vak waardoor ons gezoek niet alleen een formaliteit, maar ook plezierig was.

Slecht ervaring, zelf overal achteraan gaan.

Hypotheek en de huwelijksvoorwaarde laten doen. Mijn ervaring hier is niet prettig geweest. Huwelijksvoorwaarden een week voor onze trouwdag pas gekregen omdat ze het nog niet allemaal wisten of het kon wat wij wilden. Op laatste moment nog aanpassing. Voor alles achteraan gebeld, rekeningen die niet kloppen. Wij gaan hier niet meer heen!

Wat vervelend om te horen, zeker omdat we na het ondertekenen uitgebreid stilgestaan hebben bij het proces en hebben uitgelegd waarom sommige zaken niet eerder geregeld konden worden. Uw vervelende ervaring geeft in ieder geval aanleiding voor ons om de communicatie nog meer te verbeteren en beter af te stemmen op de verwachtingen van u als klant.

Onverwacht leuke ervaring

De notaris maakte van de overdracht van het huis een feestelijke gebeurtenis, zowel voor verkopers als kopers. We kregen goede adviezen voor heel specifieke vragen.

prettige kontakten, correcte afhandeling

op een prettige sfeer worden zaken verduidelijkt en op een correcte manier afgehandeld