Prima service, aardig en kundige mensen.

Zeer betrokken, aardige en kundige (kandidaat) notarissen. Zeer goed geholpen en op alle vragen antwoord gekregen.

Redelijk

Laat of niet reageren op telefonische verzoeken. Inflexibel: geen akte op papier, alleen via E mail. Echt jammer dat dat niet kan.

Goede en snelle service.

Al jarenlang een prettige samenwerking. Er wordt snel gereageerd op vragen en denken altijd mee voor een praktische oplossing.

Super begeleiding van begin tot eind

Wij hebben ons nieuwe huis laten passeren en testament en samenlevingscontract aan laten passen. Van begin tot eind een fijne ervaring, met een online dossier dat altijd up-to-date was en waar heel duidelijk werd gemaakt wanneer er acties van ons verwacht werden - inclusief reminders per mail. Overall een heel soepel en positief proces, we zijn erg tevreden.

Lang moeten wachten in de wachtkamer

Nadat ik en mijn broertje een afspraak hadden met de notaris voor het ondertekenen van een erfrecht verklaring hebben wij zeker een half uur moeten wachten in de wachtkamer. Ook was duidelijk buiten de wachtkamer te horen dat er wat mis was gegaan bij de afspraak bij hun. Toen we werden geholpen (niet door de notaris waar we mee hadden afgesproken) was er alleen maar haast en moesten we bijna de trap achter diegene aan rennen om hem bij te houden. Er was duidelijk haast om het even tussendoor te doen. Alles werd zeer snel afgehandeld zo van dan hebben we dat maar even gedaan. Degene had zelfs zoveel haast dat hij zich ook niet had voorgesteld. Voor we het wisten stonden we weer buiten.

Vlot, persoonlijk, zorgvuldig, goed bekend met de persoonlijke situatie en geeft passende adviezen

Precies wat ik nodig had!

Heel fijn geholpen, op mijn verzoek voornamelijk via mail/telefoon. Voelde me vrij om al mijn vragen te stellen en kreeg vaak dezelfde dag nog antwoord. Op de dag van tekenen werd er een fles champagne bezorgd, zo attent! Ik zou dit kantoor zeker aanraden aan anderen.

Positief

Prima en deskundig geholpen

Vriendelijk en efficiënt

Alle benodigde informatie werd vooraf via de beveiligde website verzonden en er waren dus geen onaangename verrassingen. Eenmaal op kantoor was het personeel erg aardig en efficiënt.

Uitstekend en zeer flexibel

de Medewerkers en vooral mw. P. van der Veen, hebben zeer flexibel en correct geacteerd in een complexe en qua tijdslijn zeer compact interval. Wij zijn uitstekend geholpen inzake een bewindvoeringsaanvraag, het afwikkelen van een onverdeelde nalatenschap, vervolgens tijdens het wijzigen van een koopovereenkomst en daarvoor noodzakelijke volmachten en uiteindelijk in de diverse werkzaamheden inzake afwikkelen van testamenten, het opstellen van een verklaring van erfrecht alsmede uiteindelijk ook nog de bepaling van erfdelen en voorbereiding voor een nieuwe afwikkeling van een nalatenschap. Er is veel overleg geweest, zeer snel gehandeld nadat er wijzigingen noodzakelijk waren en steeds, met het grootste begrip en respect. En alles, met grote deskundigheid en duidelijke uitleg. Ondanks de Covid-19-beperkingen zijn wij zeer correct behandeld en is steeds conform voorschriften gehandeld, terwijl dit niet als hinderlijk of belemmerend werd ervaren.

Prima begeleiding bij aan- en verkoop procedure

Correcte en complete afwikkeling door de notaris.

We zijn afwachtend van de uitslag van de afrekening / hypotheek kwestie m.b.t. het appartement Steijnlaan 2 - 10 en bekend bij notaris heer Leenders......afwachten......Winkelman - Badhoevedorp dd 16-11-2020

Prima kantoor!!

Fijne samenwerking.

uitstekend

Prettige mensen, adequaat, goed georganiseerd.

Toppers

Helemaal naar tevredenheid

Reliable service

Everything went well. Online support was good. All documents were (obviously) in Dutch, so when I needed any explanations - they were given to me in English via e-mail. The only thing is that the translator who was chosen by the notary was not good. Kinda Google in person. He didn't try to explain things to me, just purely translate. He didn't know the details himself. I would expect better quality. As a small but very positive detail - the measuring tool I received as a gift, is of a very good quality. Thanks!

De verkoop van ons appartement is uitstekend begeleid.

Het gehele proces van de verkoop en overdracht van ons appartement in Nederland is door notaris A.C Steenwijk op een heldere en plezierige wijze begeleid.

Het oprichting van mijn B.V. is netjes uitgevoerd/afgerond.

De notaris heeft duidelijk en helder de akten toegelicht. Daarna stukken ondertekend. Een dag later ook de inschrijving bij de KvK geregeld, dus de procedure verliep wat mij betreft vlot en netjes.

Top - goed geveol erbij

Zoals in de titel gezegd.

Er gebeurt wat er gebeuren moet.

Afspraken die worden gemaakt worden nageleefd en de cliënt wordt op de hoogte gehouden van de vorderingen.

Prima en duidelijk in een rare tijd

...

33 graden niet eens een glaasje water

Professioneel maar een zwangere vrouw met 33 graden niet eens wat drinken geven kan niet je betaald er zat voor namelijk

Snel en pragmatisch

Zeer onder de indruk van snelheid en pragmatisme van Bas: helder de stappen, (on)mogelijkheden en implicaties toegelicht. No nonsens-mentaliteit.

Het was geweldig geregeld.

De notaris gaf ons een heel goede uitleg.