Goed geregeld

Fijn kantoor goed bereikbaar. Ook al is er veel papier als klant bellen of mailen samen de fouten eruit halen en de puntjes op de I zetten.

Alles volgens afspraak

Alles volgens afspraak

Correct en goed geholpen

Door langere relatie was eerdere dossier bekend en kon weer efficiënt geregeld worden

Super vriendelijk en kundig

Warm, zakelijk, kundig, zeer vriendelijk en behulpzaam

Alles goed geregeld,alleen eenhandtekening te zetten.

Een telefoontje alles geregeld,fijne personelijke benadering.

Zeer deskundig

Zeer tevreden over dit notariskantoor! Uitstekende expertise!

Boven verwachting

Vakkundig en duidelijk.

hoge kwaliteit en kennis tot in details

Van begin tot eind van een lang proces voor het veiligstellen van familie bezit voor de volgende generatie. Bij twijfel, verder onderzoek en informatie om een goed besluit voor de familie te kunnen nemen. De behandeling van de ondertekening van de aktes met de belanghebbende, uiterst goede toelichting, zodat partijen eensgezind en tevreden dit lange traject konden afsluiten. Verzorging voor veilige ruimtes in deze periode prima. Dank.

prima zakelijke notaris

Prima zakelijke notaris, geen opsmuk.

Heel fijn en professioneel

Erg prettig maar met een kopje koffie of thee erbij zou het nog beter zijn.

prettige gesprekken en verwerking. het tekenmoment was erg kil

De gesprekken en mail verkeer verliepen prettig, veel tips en Denk hier ook eens aan momenten. Ook gebruik van de portal met inloggen is handig. De teken dag bij de notaris vonden wij erg kil en zakelijk. De koffie werd die dag vergeten (geen cappuccino bij notaris kantoor) en een klein gebakje of plakje cake had het feestelijk kunnen maken. We zijn nu financieel partner, niet echt romantisch. Verder wel leuk gesprek en contact gehad met de Hr Leenders hoor. Maar misschien is dit een puntje, voor ons een feestelijke dag. Zeker tevreden en ook aan te bevelen hoor

Uitermate teleurstellend

Alles wat fout kon gaan in de voorbereiding van de stukken is ook fout gegaan. Fouten gemaakt door een zeer onervaren, jonge medewerker die blijkbaar geen enkele ondersteuning kreeg en wiens werk niet gecontroleerd werd door de notaris of senior medewerkers voordat stukken naar de client gestuurd werden. Het arrogante gedrag van deze jonge medewerker werd als shockerend ervaren. Het nam een deel van het plezier in de aankoop van onze bouwgrond weg. Kortom, een notariskantoor onwaardig! Overwogen wordt een officiele klacht over dit kantoor in te dienen.

Efficient en ter zake

Zeer goed luisteren en uitvoeren

Goede uitleg

Goede uitleg. Uitleg wat langzaam in het Engels en met vertaling.

Snel en efficiënt

Herl goed advies en op tempo. Bedankt.

Uitstekende service.

Van Hengstum & Stolp verricht voor ons al meer dan 50 jaar alle notariele zaken naar onze volle tevredenheid.

Prima bedrijf.

Terzake kundig, heel vriendelijk en er wordt goed rekening gehouden met de Corona regels, hetgeen ik persoonlijk heel prettig vond.

Vriendelijk en meedenkend

Zeer goede ervaring. Notaris dacht met ons mee en zorgde dat we onze strakke deadline zonder problemen haalde. En dat alles op een vriendelijke en natuurlijk deskundige manier.

Vriendelijk personeel en alles was snel geregeld

Eenmaal na aanvraag van onze hypotheek ging het snel, we werden goed op de hoogte gehouden en alle documenten werden netjes bijgehouden in het klanten portaal. Vriendelijk en behulpzaam personeel

Over het algemeen goede communicatie. Alleen bij aanvang wat rommelig omdat twee personen tegelijk vragen stelden, en dat blijkbaar niet goed van elkaar wisten.

zorgvuldige, meedenkende en deskundige begeleiding

Ik ben heel goed bijgestaan

De heer leenders heeft altijd zeer adequaat gereageerd. Ik ben erg tevreden. Overigens had ik al gereageerd n.a.v. uw emaail van afgelopen vrijdag.

Persoonlijk, professioneel en in een goede sfeer.

Het betrof in ons geval het passeren van de hypotheekakte. Ondanks de corona-beperkingen toch een prettige en persoonlijke benadering. Er werd ruim de tijd genomen voor een goede en informatieve uitleg mbt de hypotheekbepalingen.

Zeer professioneel en volledig

Van Hengstum & Stolp heeft mij geholpen bij de oprichting van mijn BV. Ze hebben hierbij professioneel en proactief gehandeld en mij zeer volledig geïnformeerd.