Behulpzaam en uitgebreid.

Zeer correct en altijd behulpzaam! Nemen uitgebreid de tijd.

Voldoende maar afstandelijk

Vlot geholpen, maar misschien iets te vlot. De notaris doorliep alles razendsnel, afstandelijk en soms bijna onverstaanbaar. Het verwonderde ons niet dat de bestelde koffie en thee nooit geserveerd werd. We vonden dat wel ongemanierd.

Een goed Notariskantoor.

Kort maar krachtig goed.

Super behulpzaam en alles is goed duidelijk gemaakt!

Het contact was goed en er werd snel gereageerd op mails en telefoon. Vragen werden duidelijk beantwoord en er wordt de tijd voor je genomen. Super!

correct en zakelijk,kwamen zij over,, tot mij

gaan goed om met de mensen,,en hebben een luisterend oor

vriendelijk, vertrouwd en netjes

Na een aantal positieve ervaringen bij vh&s op basis van advies helaas naar een andere notaris gegaan, maar spijt van. Volgende keer weer naar Van Hengstum & Stolp.

Prima notariskantoor

Prima notariskantoor , duidelijke uitleg over wat wij wilden met betrekking tot testament en levenstestament, daarna de aktes geheel naar onze wensen samengesteld

Zeer prettige ervaring met veel duidelijkheid.

Prettig ontvangst , flexibel, duidelijk en zeer voorkomend. Veel kennis en duidelijk verhaal zonder onnodige informatie.

Deskundig. en behulpzaam

Alles verliep volgens plan. Een en ander werd goed toegelicht.

Fijn contact en snelle afhandeling

Fijn contact en goede uitleg.

uitstekend goede service en kwaliteit

deze notaris is altijd bereikbaar voor zijn klanten voor werkzaamheden.

Zeer prettig en punctueel.

Zeer prettig en punctueel.

Goed geregeld!

Duidelijk uitleg en goed geregeld!

GOED GEHOLPEN

ALLES IS NAAR MIJN ZIN GEGAAN.

degelijk

De notaris neemt alle tijd om alles toe te lichten. Mijn indruk is dat hij "zijn huiswerk goed gedaan heeft" Misschien informatiestroom meer 2 richtingen.

Doet wat moet snel en nauwkeurig.

Doet wat moet snel en nauwkeurig.

zorgvuldige afhandeling

goed over nagedacht

Prettig en goed

Mevr P.C v d Veen heeft ons prettig en goed geholpen.

Fijne samenwerking

Bij Van Hengstum & Stolp zijn wij zeer vriendelijk ontvangen en zij hebben onze zaken uitstekend behandeld. Vooral vanwege het feit dat er een paar specifieke zaken geregeld moesten worden, vielen andere (internet) notarissen al snel af. Persoonlijk contact blijft dan toch zeer belangrijk. Dit maakt het wat duurder dan andere, maar het is zeker het geld waard.

Prettige behandeling !

Vriendelijke behandeling en deskundig advies tegen redelijke prijs !

Zeer vriendelijk ontvangen met ook duidelijke uitleg.

Zeer goede ervaring.

correct en netjes zeer vlot afgehandeld.

Om het achterstallig papier werk zo vlot weer uit te werken is netjes. Ook de huisbezoeken zijn als prettig ervaren. Met dank aan deze vlotte afhandeling waar door gezondheidsredenen echt het vlot moest gebeuren

Top notaris

Prettige samenwerking, korte lijntjes en goede communicatie.

Goede ontvangst en duidelijk uitleg

Zoals boven

Prima geholpen

Net kantoor met aardige mensen