Heel netjes gedaan

Prima op de hoogte gehouden door alle documenten in een digitale persoonlijke omgeving te kunnen inzien, voorafgaand aan de afspraak. Daardoor van alles op de hoogte.

Goede,heldere uitleg. Snelle afhandeling. Vriendelijke behandeling.

Goede ervaring!

Laagdrempelig en kundig

Laagdrempelig, kundig

helder en concreet met juiste informatie

Heldere documenten voor de oprichting van holding en BV's. Daar omheen veel uitleg, welke zeer nuttig is om een goede start te maken, maar ook later keuzes te kunnen maken.

In een woord heel tevreden!

Heel vriendelijk ontvangen, goede uitleg bij zaken die me nog niet helemaal duidelijk waren.

niet positief

onzorgvuldig van kandidaat notaris, die duidelijk te weinig kennis had van testamentaire zaken. Bovendien ook niet zorgvuldig want een aantal dokumenten waren duidelijk niet gecheckt op fouten. Teleurstellend. Gelukkig was de ervaring met de leading notaris positief.

Je word er vriendelijk binnen gelaten

Bij binnen komst op de kamer van de notaris word alles goed en duidelijk uitgelegd, en de koffie of thee of water staat daar dan al klaar. Ik vindt dit een aanrader voor vele mensen

Correct behandeld

Wij werden volgens afspraak vriendelijk ontvangen en de notaris heeft ons keurig over het contract en de afhandeling ingelicht. Het gld van de lening was de volgende dag overgemaakt.

Goeie service

Prettig, vriendelijk, snel en duidelijk

Alles prima geregeld en verwoord

De notaris en de dame die ons heeft geholpen met samenlevingscontract en testament waren zeer kundig en vriendelijk. Alles werd keurig uitgelegd en verwoord. Enige minpunt vonden wij mevrouw Schoonejans die op ons zeer onvriendelijk over kwam via de telefoon. Iets wat wij helaas als zeer onaangenaam hebben ervaren.

Klantvriendelijk, correct en snel.

Fijne afhandeling

Alle zaken omtrent de verkoop van mijn woning zijn keurig en transparant afgehandeld.

Duidelijk verhaal, kort en krachtig

tijdens overdracht kort en bondig, geen verhalen gewoon duidelijk.

Prima voorlichting en zeer plezierige gesprekken

Mevrouw v/d Veen heeft ons het gevoel gegeven dat zij "er de tijd voor wilde nemen" om ons voor te lichten c.q. één en ander uit te leggen. Kortom: Deze "persoonlijke" benadering is door ons zeer gewaardeerd.

Klantvriendelijk en prettig

De relevante zaken werden duidelijk toegelicht

Op een misverstand na zijn wij tevreden

We hadden er geen behoefte aan om met de verkopende partij om tafel te zitten. Wij hebben expliciet gevraagd of deze partij aanwezig zou zijn, omdat wij anders een volmacht zouden afgeven. Toch bleek betreffende partij voor ons onverwachts aanwezig. Wat een feestelijk iets moest worden is nu volledig in het water gevallen.

Prettig en deskundig geholpen

Zeer goede uitleg en alle vragen een deskundig antwoord

Prima ervaring.

Ik ben al lang bekend bij van Hengstum en Stolp. Eerst in mijn rol van secretaris van het College van Kerkrentmeesters, we hadden van Hengstum en Stolp als 'huisnotaris'. Omdat de mensen die geld wilden legateren hun eigen notaris konden kiezen heb ik in die tijd aardig wat notariskantoren kunnen bezoeken. Dit heeft mij gesterkt in mijn keuze om ook zelf over te stappen naar dit notariskantoor. Ook toen ik in het verpleeghuis in Vinkeveen lag, en een nieuwe hypotheek wilde afsluiten was het notariskantoor bereid om naar Vinkeveen te komen om een en ander voor mij te regelen. Kortom een aanrader!!

redelijk maar niet overtuigend

moeilijk te bereiken - zijn wat weinig proactief en wat weinig mee met de tijd - kost ook moeite om mensen te bereiken - voor de rest wel degelijk en punctueel, het laatste altijd belangrijk als notaris

Goede service en begeleiding

Ik ben erg tevreden met de afhandeling en oversluiten van mijn hypotheek. Ze hebben goed advies gegeven over de procedure mbt hypotheken

servicegericht en professioneel

we hebben met veel plezier gebruik gemaakt van de diensten van Toon Steendijk, die ons geweldig geholpen heeft om de juiste keuzes te maken ten aanzien van de eigendomssituatie van de woning. Waarvoor veel dank!

Goede service, prettige ontvangst, heldere uiteenzetting over hetgeen we wilden weten

Goede service, professioneel, meedenkend en vriendelijk

Goede service, professioneel, meedenkend en vriendelijk

Naast digitaal contact ook telefonisch contact gehad en dit zeer positief ervaren

Het eerste contact via de mail met de link naar de site en daarna inloggen verliep goed. Daarna toch een beetje doolhof voor mij. Maar na telefonisch contact zeer correct en vriendelijk de uitleg ontvangen waarna de digitale weg geen problemen meer gaf. Bij het passeren van de akte goede ontvangst en ook de verdere afhandeling zeer positief ervaren met duidelijke uitleg.