10-voudige rekening zonder waarschuwing.

Bizar hoe men deze rekening kan rechtvaardigen. Je zou verwachten dat notaris een beroep is waarbij mensenlevens worden gered met deze rekeningen. Voor mij een half maandsalaris, en ik lijd de toekomst op.

Prima service, snel antwoord.

Goede ervaring.

Prettig contact

Na overlijden van onze vader moesten documenten getekend worden door de kinderen (erfgenamen). Wij konden hiervoor op korte termijn terecht bij Pricilla van der Veen, die e.e.a tot volle tevredenheid heeft geregeld en verder afgewikkeld.

ben snel en naar tevredenheid geholpen

zie boven

Zeer kundige notaris en lekker duidelijk. Prettige ontvangst!

Heel snel geholpen bij de verkoop van mijn appartement. Prima geholpen en geen kritische punten.

Duidelijk en snel

Goed en duidelijk in uitleg.en snel in afhandeling.

Snel, betrouwbaar, betrokken

Goed, snel, deskundig

Keurig

Duidelijkheid, nette ontvangst.

Persoonlijk en professioneel advies

Erg prettige gesprekken met heldere toelichting op de verschillende mogelijkheden gehad.

Correct

Professioneel, secuur, menselijk en betaalbaar

Het was onze eerste ervaring met dit notaris kantoor. De contacten liepen via onze accountant. Duidelijke afspraken gemaakt van te voren in de vorm van een offerte. Tussentijds werden alle concept stukken duidelijk in het portal geplaatst. Er is door de notaris gedegen onderzoek gedaan naar onderliggende documenten zoals testamenten en registers. Tijdens het passeren was de sfeer vriendelijk en werden de aktes duidelijk verklaart en uitgelegd. Afhandeling was snel en accuraat. Ook de getekende stukken waren snel te vinden in het portal. Kortom, voor herhaling vatbaar.

Gehele team super fijn om mee te werken.

Ben goed geholpen.

Vond het kadootje erg passend. Super leuk.

Uitstekende service met goed resultaat

mr Steendijk did an excellent job in delivering tailor-made wills/(testaments) for my wife and I, working within the Dutch system taking into account French inheritance laws where relevant (we live in France but have Dutch nationality. Fast reaction. I can recommend the notary.

Positief.

Correct en vriendelijk geholpen, naar tevredenheid.

Niet echt positief

Dit komt omdat we een akte van verdeling mbt tot een registergoed hebben opgesteld n.a.v. een scheiding waarbij ook een tweede registergoed betrokken was en ik na afloop hoor dat daar ook nog een akte voor gemaakt dient te worden, hoewel dit al op mijn naam staat en in de scheidingsconvenant volledig aan mij is toegewezen. Als dat dan zo zou zijn, wat ik betwijfel dan had dat vooraf gemeld kunnen worden en in één akte meegenomen worden. Ik voel me bekocht en ik vind het niet netjes dat het niet in een akte is meegenomen

correct, concreet, distantie, secuur, formeel, wat van een notaris wordt verwacht.

Het gesprek had zeker wat informeler gekund. Te strak eigenlijk. De notaris hield niet van prietpraat. En voor zo'n kantoor is cappuccino koffie wel een voorwaarde.

Vlotte, vriendelijke en efficiënte afhandeling.

Op een professionele en vriendelijke wijze afhandelen van de opdracht binnen de verzochte termijn. Kortom erg goed afgehandeld.

Top.

Ja, in één woord “top” zoals notaris mr.. B. (Bas) Leenders december jl. de overdracht van een kantoor/ bedrijfspand te Blaricum begeleid en geregeld heeft. Geen moeite was hem teveel. Zelfs tussen Kerst en Oud & Nieuw, was hij bereikbaar. Last but not least, ook de cappuccino was perfect.. Met dank, Jan van Meurs

duidelijk

jaarlijks terugkerende akte

Relatief duur, deadlines niet gehaald en ander eindplaatje dan voorgeschoteld

Relatief eenvoudige vaststelling van gezamenlijke boedel waarbij meeste deadlines niet gehaald zijn. Veel uren gemaakt en daardoor hoge rekeningen, vraag of dit nodig was. Eind resultaat is geen verrekening met termijn (vooraf gecommuniceerd) maar een eenvoudige opsomming.

deskundig

men weet waarmee men bezig is geeft goede uitleg en komt afspraken na, correct dank

Snel en (bijna) geruisloos

De Stichting Ipsum heeft onze zaken snel en (bijna) geruisloos afgewikkeld. Het had veel langer, veel moeilijker en veel duurder kunnen zijn. Dat is niet gebeurd. Netjes gedaan dus en hartelijk bedankt.

Mindere ontvangst, perfecte notaris

De ontvangst vond ik afstandelijk en kil. Gelukkig werd dit alles goed gemaakt door de goede en vriendelijke notaris, waar ook soms nog een grapje af kon. Al met al een goede ervaring.

Duidelijke uitleg

prettig en correct ontvangen en een duidelijke uitleg