Fantastisch!

Buitengewoon prettig, adequate en oplossingsgericht. Ik ben het kantoor grote dank verschuldigd. Grote waardering!

Zeer goed en professioneel

Kort en bondig, zeer goed!

Goede en snelle service

zeer toegewijd, zal jullie zeker adviseren!

Prima ontvangen en prima geholpen.

Goed ontvangen en prima geholpen.

Vriendelijke en duidelijke afhandeling van zaken.

Vriendelijke ontvangst. Duidelijke uitleg van eea en tijd voor vragen.

Plezierige en professionele aanpak.

Klantgerichte notarissen, duidelijk in uitleg van zaken.

Professioneel, vriendelijk en betrouwbaar.

Professioneel, vriendelijk en betrouwbaar.

Uitstekend geholpen en persoonlijke aandacht

Goede organisatie

Afhandeling correct en volgens afspraken. Prettige ontvangst.

Snel gehandeld op verzoek

Wij werden plots geconfronteerd met het overlijden van mijn moeder. Hierna moesten er een aantal notariële zaken worden afgehandeld. Na 1 telefoontje kon er snel een afspraak worden gemaakt. Ook de afhandeling daarna is goed geweest.

Teleurstellend

Als verkoper van de woning maakten wij kennis met dit notariskantoor omdat onze koper deze had uitgekozen. Maximaal 2 dagen na overdracht beloofd notaris om de geldbedragen over te maken naar de bankrekening van de verkoper (en een deel naar de voormalige hypotheekverstrekker). Op de vierde dag na de overdracht was er nog geen geld binnen op onze rekening. Na contact met de notaris gezocht te hebben bleek dat het geld naar ons niet was overgemaakt en gaf men aan dit in gang te gaan zetten. Op ons verzoek is dit een spoedoverboeking geworden en ontvingen we ons geld die zelfde dag. Wij zijn teleurgesteld met name omdat juist de Notaris als baken van zorgvuldigheid en nauwkeurigheid in dit proces een belangrijke rol heeft en juist op dat gebied steken laat vallen. Ik hoop dat dit een incident was.

Heel netjes gedaan

Prima op de hoogte gehouden door alle documenten in een digitale persoonlijke omgeving te kunnen inzien, voorafgaand aan de afspraak. Daardoor van alles op de hoogte.

Goede,heldere uitleg. Snelle afhandeling. Vriendelijke behandeling.

Goede ervaring!

Laagdrempelig en kundig

Laagdrempelig, kundig

helder en concreet met juiste informatie

Heldere documenten voor de oprichting van holding en BV's. Daar omheen veel uitleg, welke zeer nuttig is om een goede start te maken, maar ook later keuzes te kunnen maken.

In een woord heel tevreden!

Heel vriendelijk ontvangen, goede uitleg bij zaken die me nog niet helemaal duidelijk waren.

niet positief

onzorgvuldig van kandidaat notaris, die duidelijk te weinig kennis had van testamentaire zaken. Bovendien ook niet zorgvuldig want een aantal dokumenten waren duidelijk niet gecheckt op fouten. Teleurstellend. Gelukkig was de ervaring met de leading notaris positief.

Je word er vriendelijk binnen gelaten

Bij binnen komst op de kamer van de notaris word alles goed en duidelijk uitgelegd, en de koffie of thee of water staat daar dan al klaar. Ik vindt dit een aanrader voor vele mensen

Correct behandeld

Wij werden volgens afspraak vriendelijk ontvangen en de notaris heeft ons keurig over het contract en de afhandeling ingelicht. Het gld van de lening was de volgende dag overgemaakt.

Goeie service

Prettig, vriendelijk, snel en duidelijk

Alles prima geregeld en verwoord

De notaris en de dame die ons heeft geholpen met samenlevingscontract en testament waren zeer kundig en vriendelijk. Alles werd keurig uitgelegd en verwoord. Enige minpunt vonden wij mevrouw Schoonejans die op ons zeer onvriendelijk over kwam via de telefoon. Iets wat wij helaas als zeer onaangenaam hebben ervaren.

Klantvriendelijk, correct en snel.

Fijne afhandeling

Alle zaken omtrent de verkoop van mijn woning zijn keurig en transparant afgehandeld.