Reliable service

Everything went well. Online support was good. All documents were (obviously) in Dutch, so when I needed any explanations - they were given to me in English via e-mail. The only thing is that the translator who was chosen by the notary was not good. Kinda Google in person. He didn't try to explain things to me, just purely translate. He didn't know the details himself. I would expect better quality. As a small but very positive detail - the measuring tool I received as a gift, is of a very good quality. Thanks!

De verkoop van ons appartement is uitstekend begeleid.

Het gehele proces van de verkoop en overdracht van ons appartement in Nederland is door notaris A.C Steenwijk op een heldere en plezierige wijze begeleid.

Het oprichting van mijn B.V. is netjes uitgevoerd/afgerond.

De notaris heeft duidelijk en helder de akten toegelicht. Daarna stukken ondertekend. Een dag later ook de inschrijving bij de KvK geregeld, dus de procedure verliep wat mij betreft vlot en netjes.

Top - goed geveol erbij

Zoals in de titel gezegd.

Er gebeurt wat er gebeuren moet.

Afspraken die worden gemaakt worden nageleefd en de cliënt wordt op de hoogte gehouden van de vorderingen.

Prima en duidelijk in een rare tijd

...

33 graden niet eens een glaasje water

Professioneel maar een zwangere vrouw met 33 graden niet eens wat drinken geven kan niet je betaald er zat voor namelijk

Snel en pragmatisch

Zeer onder de indruk van snelheid en pragmatisme van Bas: helder de stappen, (on)mogelijkheden en implicaties toegelicht. No nonsens-mentaliteit.

Het was geweldig geregeld.

De notaris gaf ons een heel goede uitleg.

Deskundig en vriendelijk

Deskundig en vriendelijk

Prettige ondersteuning, goede informatie

Na het overlijden van mijn echtgenoot ben ik zeer adequaat geholpen door de heer Leenders. Niet teveel en niet te weinig informatie, plezierig contact, servicegericht.

Zijn zeer netjes en behulpzaam.

Mensen zijn zeer behulpzaam, zeer duidelijk in schrift en spraak. Denken met je mee. Zelfs in de corona tijd zijn ze er voor je. Mvg martin

Prima.

H&S behandelt zaken duidelijk en geeft heldere feed-back.

Er wordt hier nog de tijd genomen voor een begrijpelijke uitleg

Prettige ontvangst en goede uitleg geven hier het goede gevoel dat je bij de juiste Notaris bent

Goede service!

Zowel het passeren akte verkoop huis als het maken van mijn testament gingen super. Heel professioneel en kundig advies. Fijne notaris!

Duidelijk en vriendelijk.

Het was een kort gesprek maar duidelijk. Juist in deze tijd ook heel handig.

Prima notariaat, terzake en klantvriendelijk

Afwikkeling nalatenschap Ir.J.Schelling terzake en klantvriendelijk afgewikkeld.

plezierig en professioneel

plezierig en professioneel

Prima ervaring met het afsluiten van (levens-) testamenten !

Mijn partner en ik hebben vanaf het begin een uitstekend contact gehad met notaris T. Steendijk. Wij voelden ons gezien in wat we wilden en waren (en zijn nog steeds) enthousiast over stijl, aanpak en professionaliteit van notaris Steendijk. We kijken met een goed gevoel terug op proces & resultaat.

Enige minpuntje: er werd geen koffie aangeboden.

positief

Erg prettig notariskantoor met snelle (zeer snelle reacties op vragen), duidelijke (cut-the-crap) en korte (communicatie)lijntjes naar alle mederwerkers.

Zeer tevreden met de snelle acties van de heer Leenders

Ik ben zeer tevreden met het snelle en efficiënte werk van de heer Leenders.

Zeer snel en vakkundig voorgelicht en afgehandeld.

Ondanks de corona crisis zeer snel en zorgvuldig, en vriendelijk geholpen en af gewerkt voor een goede prijs.

Ik zou jullie aanbevelen.

Duidelijke communicatie. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Prima verlopen woninglevering

Ontspannen gebeuren zelfs nu in Coronatijd