Er gebeurt wat er gebeuren moet.

Afspraken die worden gemaakt worden nageleefd en de cliënt wordt op de hoogte gehouden van de vorderingen.

Prima en duidelijk in een rare tijd

...

33 graden niet eens een glaasje water

Professioneel maar een zwangere vrouw met 33 graden niet eens wat drinken geven kan niet je betaald er zat voor namelijk

Snel en pragmatisch

Zeer onder de indruk van snelheid en pragmatisme van Bas: helder de stappen, (on)mogelijkheden en implicaties toegelicht. No nonsens-mentaliteit.

Het was geweldig geregeld.

De notaris gaf ons een heel goede uitleg.

Deskundig en vriendelijk

Deskundig en vriendelijk

Prettige ondersteuning, goede informatie

Na het overlijden van mijn echtgenoot ben ik zeer adequaat geholpen door de heer Leenders. Niet teveel en niet te weinig informatie, plezierig contact, servicegericht.

Zijn zeer netjes en behulpzaam.

Mensen zijn zeer behulpzaam, zeer duidelijk in schrift en spraak. Denken met je mee. Zelfs in de corona tijd zijn ze er voor je. Mvg martin

Prima.

H&S behandelt zaken duidelijk en geeft heldere feed-back.

Er wordt hier nog de tijd genomen voor een begrijpelijke uitleg

Prettige ontvangst en goede uitleg geven hier het goede gevoel dat je bij de juiste Notaris bent

Goede service!

Zowel het passeren akte verkoop huis als het maken van mijn testament gingen super. Heel professioneel en kundig advies. Fijne notaris!

Duidelijk en vriendelijk.

Het was een kort gesprek maar duidelijk. Juist in deze tijd ook heel handig.

Prima notariaat, terzake en klantvriendelijk

Afwikkeling nalatenschap Ir.J.Schelling terzake en klantvriendelijk afgewikkeld.

plezierig en professioneel

plezierig en professioneel

Prima ervaring met het afsluiten van (levens-) testamenten !

Mijn partner en ik hebben vanaf het begin een uitstekend contact gehad met notaris T. Steendijk. Wij voelden ons gezien in wat we wilden en waren (en zijn nog steeds) enthousiast over stijl, aanpak en professionaliteit van notaris Steendijk. We kijken met een goed gevoel terug op proces & resultaat.

Enige minpuntje: er werd geen koffie aangeboden.

positief

Erg prettig notariskantoor met snelle (zeer snelle reacties op vragen), duidelijke (cut-the-crap) en korte (communicatie)lijntjes naar alle mederwerkers.

Zeer tevreden met de snelle acties van de heer Leenders

Ik ben zeer tevreden met het snelle en efficiënte werk van de heer Leenders.

Zeer snel en vakkundig voorgelicht en afgehandeld.

Ondanks de corona crisis zeer snel en zorgvuldig, en vriendelijk geholpen en af gewerkt voor een goede prijs.

Ik zou jullie aanbevelen.

Duidelijke communicatie. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Prima verlopen woninglevering

Ontspannen gebeuren zelfs nu in Coronatijd

10-voudige rekening zonder waarschuwing.

Bizar hoe men deze rekening kan rechtvaardigen. Je zou verwachten dat notaris een beroep is waarbij mensenlevens worden gered met deze rekeningen. Voor mij een half maandsalaris, en ik lijd de toekomst op.

Prima service, snel antwoord.

Goede ervaring.

Prettig contact

Na overlijden van onze vader moesten documenten getekend worden door de kinderen (erfgenamen). Wij konden hiervoor op korte termijn terecht bij Pricilla van der Veen, die e.e.a tot volle tevredenheid heeft geregeld en verder afgewikkeld.

ben snel en naar tevredenheid geholpen

zie boven