Goede totaal service van hardwerkende, nette, meedenkende en plezierige medewerkers.

Al jaren bekend met Gerko van Beem en nu ook met Brian. Erg plezierige en goed luisterend naar de wensen van de klant, en goede adviezen ter plekke. Ook last minute aanpassingen zijn in overleg geen probleem. De medewerkers zijn keurig en werken hard. Ook voor hen is een bijstelling geen probleem. De after care is prima en de puntjes op i worden ook snel verzorgd. De persoonlijke attentie bij oplevering, om van het eind resultaat te genieten, maakt het helemaal af.

Op de Horecava beurs zijn wij in contact gekomen met Gerko van Beem. Inmiddels hebben wij ons complete terras laten herinrichten met diverse pergola zonneschermen, keramische tegels, terrasverwarming, verlichting en planten. Wij zijn heel erg blij dat we nu 1 aanspreekpunt hebben die ons van a-z ontzorgd. Super en ga zo door!!
  • Kwaliteit werkzaamheden
  • Kwaliteit materialen
  • Deskundigheid medewerkers
  • Sociale omgang van de medewerkers
  • Nakomen afspraken
  • Communicatie en bereikbaarheid

Via Rob Verlinden kwam ik in contact met Mooiezonwering.nl Wat een top keuze! Mijn markilux zonnescherm hangt inmiddels en wat zijn we er blij mee. Het is ook een fijn familiebedrijf met echte vakmensen in dienst.
  • Kwaliteit werkzaamheden
  • Kwaliteit materialen