Ik ben erg tevreden over de vriendelijke manier waarop ik te woord ben gestaan en de correcte afhandeling van het plaatsen van een keldertrap. Ik zal met plezier tbwtrappen aan kennissen en familie aanbevelen.

Fijn contact en niets was teveel.

Prettig contact en er werd meegedacht. Flexibele klantgerichtheid en mooi product wat is geleverd. Ik ben een en al tevredenheid.

Perfecte uitvoering

Hardwerkende gekwalificeerde man kwam mijn trap plaatsen. Erg ervaren en denkt met je mee over eventuele oplossingen. Netjes op tijd begonnen in de ochtend conform afspraak en was voor de middag klaar met mijn keldertrap. Enige wat het nog beter zou maken was een betere indicatie voorafgaande de dag te krijgen wanneer betrokkene precies langs komt tbv plaatsen van de trap i.p.v. een te ruime tijdsbestek te krijgen (ergens in de ochtend/middag/avond).

Correct bedrijf

Reeds meerdere trappen besteld en ondanks het feit dat er een misverstand was is alles op heel korte termijn aan geleverd . Materialen zijn van goede kwaliteit.

Goeie service, mooi hout

Heel blij met onze hardhouten Kototrap! Bart, bedankt!

Zeer vriendelijk monteur over de vloer gehad die de trap zeer profesioneel in elkaar heeft gezet.

Prima service, prima prijs

Afspraak is afspraak, klantvriendelijk en een goede prijsstelling

Prachtige trap en fijne service

In ons monumentale woonhuis heeft Bart een trap ontworpen van de eerste naar de tweede verdieping die heel mooi aansloot bij de trap die er al was. Het is een eenheid geworden. We zijn fantastisch geholpen. Alles was volgens afspraak. En dat alles voor een hele schappelijke prijs. We zijn erg tevreden en kunnen TBW Trappen zeker aanraden.

trap scheef geplaatst

Na lang uitzoeken een bedrijf gevonden dat qua prijs goed zat. foto's & afmetingen zelf opgestuurd. Deze waren duidelijk en helder. Maar helaas had hun programma een fout gemaakt. Hier kwam ik helaas achter toen de timmerman van het bedrijf eindelijk thuis bezig was. Timmerman thuis bleek alles te hebben gemeten en had dus ontdekt dat het scheef was berekend op hun systeem en na lang bellen met bedrijf had hij dus besloten de trap scheef geplaatst zou worden. Aftimmeren begreep ik achteraf niet gedaan zou worden. Ik kwam ook te laat achter dat de trap niet geverfd was. Hier hoefde ik gelukkig niet voor te betalen. Er zou nog een afspraak gemaakt worden voor het aftimmeren, maar nu al drie maanden niets meer van hun vernomen hierover.

De trap is goed ingemeten en binnen 3 uurtjes geplaatst. Alles verliep vlekkenloos.

Mooie trap, geplaatst door een vakman

Er zijn wat dingetjes fout gegaan tijdens het proces maar alles is door zowel kantoor, als onze monteur vriendelijk en goed opgepakt. De trap zelf is mooi, en vakkundig geplaatst.

prima bedrijf,

vriendelijk personeel, snel geplaatst, goede prijs kwaliteit!! overall prima dus.

Vriendelijk en vakman die de trap geplaatst Heeft

Super service

De trap makelijk in elkaar zetten tezetten in een kleine ruimte

Vanaf het begin staan ze voor je klaar en begeleiden je door het proces Alles (trap maten) worden dubbel gecontroleerd En wordt precies op maat geleverd Afspraken worden goed nagekomen En noch zelfs een kijke nemen in hun fabriek Prachtig hoe alles met passie wordt gemaakt Super ga zo door

van a tot z goed geregeld en een nette trap voor de Hendrik afgeleverd

betrokken bij een schoolproject wat ik zeer waardeer ook Joyce die langs is gekomen om te kijken hoe hij erbij staat overtuigd zich van de betrokkenheid

Erg Prettig!!

Goede service en prima kwaliteit.

Goede service, keurig werk

Trap bijzonder netjes ingemeten bleek bij plaatsing tot op de milimeter nauwkeurig te passen. Klasse!

De kwaliteit is prima tegen een goede prijs. Een klantgericht bedrijf.

De trap is super mooi en conform afspraak geleverd. Bart heeft ingemeten en mee gedacht. Vervolgens is hij in productie gegaan en Bart heeft hem op de afgesproken datum en tijd in een paar uur geplaatst. Top we zijn zeer blij!

Top trap en service!

Trap voor de patio besteld en is eigenlijk te mooi om buiten te plaatsen. Service is top en zeer vriendelijk geholpen!

goed maar leuningen niet geplaatst

opzich een uitermate goede ervaring. vriendelijk en corrcet zowel bij offerte opmeting en plaatsing. alleen spijtig dat de plaatser zich der van tussenuit kneep om de leuning te plaatsen met een flow excuus.

Goed advies en goed werk geleverd

Prima advies voor de constructie van de trappen en goede trappen geleverd.

goede afspraken

• Nazorg en garantie
  • Ervaring met: Houten steektrap
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goedkoop en goede kwaliteit.

• Nazorg en garantie
  • Ervaring met: Houten boven/ onderkwart trap
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Er worden beloften gemaakt die niet nagekomen worden, en door rommelig omspringen met orders worden foutieve producten afgeleverd.

• Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Ervaring met: Houten boven/ onderkwart trap

De Veken 211 1716 KJ Opmeer