Prima service en heel goede communicatie met de servicedesk

Alles mooi op maar gemaakt en in delen en genummerd meegegeven zodat we dectrap zelf konden vervoeren. Persoonlijke instructie gekregen. Goede prijs.

Prachtige trap geplaatst door TBW trappen

Alles keurig netjes geregeld en goed meegedacht over de mogelijkheden. Trap is vakkundig geplaatst in een ochtend. Zeer tevreden over de prijs en de kwaliteit!

Prima service!

Goede communicatie, prima prijs/kwaliteit verhouding.

netjes en denken goed mee met de klant

Vriendelijke mensen, die net werk leveren. Denken goed mee en geven handige tips.

Echte vakmensen en een superservice!

Wij hebben in ons nieuwe huis 2 trappen laten plaatsen door TBW. De trap naar zolder was niet geheel zoals afgesproken en na dit kenbaar gemaakt te hebben werd de trap dezelfde dag nog opgehaald, aangepast in de fabriek en een dag later opnieuw geplaatst. Geen enkele discussie maar voortvarend opgelost. Nu hebben wij 2 schitterende trappen die geheel naar onze zin zijn. Wij raden TBW Trappen zeker aan!

Perfect!

De trap is perfect op maat en past perfect bij het huis dankzij uitstekend advies van tbwtrappen.

prettig contact en alles is mogelijk

gastvrij en deskundige begeleiding. heel veel is mogelijk en alles maatwerk.

Zeer goede en professionele afhandeling

Zeer mooie trap, installateur Bart is zeer ervaren en heeft ons goed geadviseerd. Goede prijs kwaliteit verhouding. Bedrijf maakt afspraken waar. Echt een aanrader

Wat een geweldig en goed bedrijf, SUPER

We hebben bij TBW trappen een mooie trap besteld, De service was super goed. Bart kwam de trap inmeten en gaf daarbij ook diverse adviezen. Joye zorgde dat alles perfect liep en het resultaat mag er ook zeker zijn. We hebben een hele mooie trap en zijn er dol blij mee. Dit bedrijf staat voor kwaliteit, goede afspraken en de prijs is zeer gunstig.

Prima service!

Wij zouden tbw trappen zeker aanbevelen! De trappen zijn snel en mooi geleverd, ook was het contact goed en duidelijk.

Top! Correct, interessante prijzen en vriendelijk.

Reeds de tweede keer dat we met TBW trappen werken. Heel tevreden!

Niet duur, en prima geregeld.

Vakkundig en snel geplaatst.

Netjes alles volgens afspraak

Voortijdig de trap gereserveerd(voor de daadwerkelijke bestelling). Trap netjes volgens reservering geleverd en geplaatst.

Prima gedaan Bart, dank voor je vakmanschap

Prima trappenbouwer. Wel soms wat lastig in de communicatie met de dames van kantoor. leverde een beetje gedoe met de maatvoering op maar door alert te zijn was dit ruim op tijd onderkend en opgelost.

Snelle nette levering en montage

Netjes gemonteerd. Alles klopte en goede levering

Vriendelijk, correct, goede kwaliteit trap

Goed bedrijf

Goede organisatie !

Als aannemer ben ik tevreden over de communicatie en afspraken die gemaakt werden , prijs kwaliteit is zeer aantrekkelijk,de montage gebeurt vakkundig en snel ,duidelijk mensen met ervaring !

Zeer goede service en van te voren ook de tekst en uitleg

Goed en prettig om met jullie samen te werken

Snelle service, goed bereikbaar. Denken mee en zijn snel met leveren! Goede uitleg gekregen over het plaatsen van de trap, top!

Goed,ziet er netjes uit.

Prettig contact gehad via de mail ook met de bestelling. Trap zelf opgehaald en hij lag netjes klaar. Alleen jammer dat er geen duidelijke beschrijving bij zat voor de montage. Verders was alles prima.

Ik ben erg tevreden over de vriendelijke manier waarop ik te woord ben gestaan en de correcte afhandeling van het plaatsen van een keldertrap. Ik zal met plezier tbwtrappen aan kennissen en familie aanbevelen.

Fijn contact en niets was teveel.

Prettig contact en er werd meegedacht. Flexibele klantgerichtheid en mooi product wat is geleverd. Ik ben een en al tevredenheid.

Perfecte uitvoering

Hardwerkende gekwalificeerde man kwam mijn trap plaatsen. Erg ervaren en denkt met je mee over eventuele oplossingen. Netjes op tijd begonnen in de ochtend conform afspraak en was voor de middag klaar met mijn keldertrap. Enige wat het nog beter zou maken was een betere indicatie voorafgaande de dag te krijgen wanneer betrokkene precies langs komt tbv plaatsen van de trap i.p.v. een te ruime tijdsbestek te krijgen (ergens in de ochtend/middag/avond).