Prima communicatie. Ook wordt er nog extra opgemeten en aangepast. Trappen netjes geplaatst. Zelf moesten we nog wel de zijkanten afwerken, maar dat komt ms omdat het nieuwbouw is. We zijn heel blij met het resultaat, ook voor een goede prijs!

• Nazorg en garantie

Valt mij tegen geen duidelijke beschrijving bij

Ik heb twee trappen besteld. De eerste trap had ik zelf in 1,5 dag geplaatst. Miste alleen het bevestigingsmateriaal! De tweede trap ben ik bijna 3 dagen mee bezig geweest! De traptredes waren nauwelijks genummerd een heel gepuzzeld om de trap geplaatst te krijgen. Ook bij deze trap zat geen bevestigingsmateriaal bij!

• Nazorg en garantie

Goedemorgen Robert, Bedankt voor je review maar wat jammer dat je niet even contact met ons hebt opgenomen. We hadden je graag geholpen met een montage stappenplan. En wat betreft de montagemiddelen; die worden inderdaad niet standaard meegeleverd maar kunnen worden besteld. Wat betreft de nummering op de treden; daar zullen wij in het vervolg nog beter op letten. Met vriendelijke groet, Almar Tolsma

Goede kwaliteit

We hebben een prachtig pakket geleverd gekregen met daarin onze op maat gemaakte trap in onderdelen. We waren blij met de kwaliteit en kunnen nu zeggen dat onze trap er zeer netjes uit ziet en al op zijn plek staat. De kwaliteit van het product is zeer goed. Het enige wat enigszins zou kunnen verbeteren is op sommige vlakken de communicatie maar verder heb je voor de prijs die je betaalt echt een top product!

Kwaliteit en snelheid

Mooie frakke steektrap besteld. Goede communicatie rondom inmeten heeft echt maatwerk opgeleverd.

• Nazorg en garantie

De trap is naar wens en op tijd geplaatst

Wij hadden in een zeer korte tijd een niet standaard trap nodig. Bij de inmeting is er goed advies gegeven over de mogelijkheden van de trap.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Altijd goede service en fijne communicatie.

Ik bestel graag mijn trappen hier. De fabriek zit vlakbij en ik kan altijd goed met ze communiceren. De trappen die ik bestel zijn vaak van vuren hout en die zien er goed uit.

Doen wat ze beloven.

doen wat ze beloven

Helemaal TOP

Helemaal top ! Ik was zelf lekker in Spanje. Maar de bouwploeg heeft goede ervaringen met5 de 2 collegae die de trap plaatsten. Professioneel ! Dus al met al (ook het voortraject) : prima !

• Nazorg en garantie N.v.t.

Geweldige service , goede prijs , snelle levering , uitstekende en vriendelijke vakmensen!

In de zoektocht naar 2 mooie trappen bij een aantal bedrijven geweest , maar TBW trappen sprong er positief uit . Vriendelijke en vakkundige service, snelle levertijd, meedenken met ons wat kan en creatieve oplossingen . De mannen lieten duidelijk hun vakkennis horen en deden dat ook nog eens met humor . Wij zijn ontzettend blij met het resultaat !

• Nazorg en garantie

Geweldig vakmanschap en heel goede communicatie .

Vanaf de start was het contact met TBW heel prettig . Afspraak kon snel , advies kwam van een vakman met een grote liefde voor trappen . Dat resulteerde in een design trap en een goede vervanging van twee spiltrappen . Prijs beslist in verhouding tot de kwaliteit . Alle eer aan Bart en Bart !

• Nazorg en garantie

Goeie service alleen timmerwerkzaamheden mag aandacht aan besteed worden

Hartstikke blij met de trap. Echter vind ik de communicatie tussen jullie en de timmerwerkzaamheden die voor plaatsing verricht moesten worden mager omdat elke timmerman er anders mee omgaat. Bij ons was dit dus een probleem met de traphek. Vond het wel slordig dat de persoon in kwestie zomaar vertrokken was en toen ik aan de bel trok de traphek opeens wel geplaatst kon worden daar zitten verbeteringen. Voor de rest waren we zeer tevreden

• Nazorg en garantie

In de showroom zijn we goed geinformeerd over de ins en outs van mogelijke keuzes

Zie ook boven. Vervolgens werden bij het plaatsen waardevolle tips gegevens mbt verdere afwerking. Ook de prijs/kwaliteit verhouding was wat ons betreft (vele ervaringen daaraan voorafgaand rijker) prima. Kortom zeker aanbevelenswaardig! Over nazorg en garantie kunnen we nog weinig zeggen.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Een goede communicatie en een levering en ze komen de afspraken na. Echt een geweldig bedrijf.

Heel positief

Bedrijf reageert snel en communicatie is prettig. Afspraken worden nagekomen. Medewerkers zijn erg vriendelijk en weten wat ze doen. Wij zijn erg blij met onze nieuwe zoldertrap!

• Nazorg en garantie N.v.t.

Prima bedrijf zeker het aanbevelen waard.

Super dienstverlening

TBWtrappen is een bedrijf dat snel en adequaat handelt in alle opzichten. Fijn om zaken mee te doen.

• Nazorg en garantie N.v.t.

gemakkelijk te bestellen, goede informatie, soms iets wat weinig, prima ervaring

• Nazorg en garantie

Kwaliteit trappen, naar eigen wens en op maat gemaakt voor een scherpe prijs.

Vanaf de offerte is de communicatie vanuit TBW trappen heel erg goed. Zowel via mail als telefoon krijg je te maken met vriendelijke en kundige mensen. Na het bestellen is er regelmatig afstemming over de levering, dat geeft vertrouwen. De trap is geplaatst door een vriendelijke timmerman met verstand van zaken. Hij had bij ons in een handomdraai twee trappen geplaatst.

Goed. Behulpzaam. Meedenken

Goede en fijne ervaring. Direct contact mogelijk. Bij mail contact dezelfde dag nog een response. Zelfs nog flexibel bij een niet vermeldt artikel op de offerte Al met al zeer tevreden. Zeker een aanrader.

Goede communicatie en service

Uitzoeken, inmeten en plaatsen van de trap was goed geregeld. duidelijke communicatie en het plaatsen van de trap was in een paar uur gebeurd, netjes afgewerkt

Alles perfect volgens afspraak

Mooie kwaliteit trap alleen de beschrijving is een punt voor verbetering. Trede zijn niet genummerd wanneer je niet thuis bent in dit werk dan is het puzzelen geblazen. Verder mooie trap

Prima bedrijf !

• Nazorg en garantie

Prima bedrijf die afspraken nakomt.

Goed, komtafsoraken na

• Nazorg en garantie

Super mooie trap, fijne mensen en alle afspraken nagekomen

Goede communicatie, vriendelijke mensen die kwamen opmeten en de trap plaatsen. Alle afspraken zijn goed nagekomen en de trap is kwalitatief heel goed en ziet er prachtig uit. Echt een aanrader, bedankt!

Klantvriendelijk en meedenkend!

TBW trappen denkt uitstekend mee in je bouwplannen en welke trap daar het beste bij past. Ze reageren altijd snel en accuraat op vragen.