Prima bedrijf, komt afspraken na en levert goed werk

Op zoek naar zonnewering onder het glazen dak van onze serre zijn we bij verschillende bedrijven op bezoek geweest. Dit bedrijf stak er met kop en schouders boven uit. Onder het genot van een bakje koffie vertelde Elly over alle mogelijkheden en liet de materialen en kleuren zien, en gaf een duidelijk overzicht van de prijzen. De keus was snel gemaakt; een week later kwam Ad op bezoek om alles op te meten en door te spreken. Vrijdag was het dan zo ver: drie man sterk hadden alles binnen twee uur gemonteerd en afgewerkt. Een onverwacht probleempje met de elektra in de aansluiting werd snel en professioneel opgelost, en zelfs een kosmetisch vraagje werd schitterend afgewerkt. Erg vriendelijke mensen, duidelijke communicatie, mooie zonnewering die loopt als een zonnetje :-). Dit alles tegen een erg redelijke prijs!

Perfect gewerkt

Exact op afgesproken tijd begonnen.

zonnescherm

hele goede ervaring en blij met het resultaat

klantvriendelijk, professioneel en goed communicerend

Ad Voesenek Zonwering heeft ons een prachtig product geleverd. Was open over de mogelijkheden en onmogelijkheden en werkte perfect volgens de gemaakte afspraken. Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar zonneweringen.

Top service en heel aardig

Al 22 jaar zijn wij klant bij dit bedrijf en altijd naar volle tevredenheid.

Geweldige producten en service.

We hebben easy click zonwering, inzet horren en plissé hordeuren aangeschaft. Alles is keurig op tijd geleverd en gemonteerd. We zijn er heel blij mee en alles werkt naar behoren.

Deskundig, klantvriendelijk, snel en betrouwbaar

Duidelijke afspraken, snelle levering en goede montage. Prettige omgangsvorm

Prima werk afgeleverd

Korte levertijd en prima werk afgeleverd

gewoon goed

Na eerst een indicatie van de prijs daarna ter plekke op gemeten juiste prijs en besteld. Montage ook volgens afspraak. Ziet er goed uit.

zeer correcte en duidelijke be- en afhandeling

Zowel in de showroom, als ter plaatse duidelijke informatie en geen loze beloftes. Prima vakmanschap bij het plaatsen. Zeer belangrijk dat bij het plaatsen van de order de handtekening volstaat en dat er geen aanbetaling hoeft gedaan te worden.

Alles is goed verlopen

Een man een man, een woord een woord.

Goede voorlichting. Afspraken worden stipt nagekomen. En, het resultaat werkt! Het blijft veel koeler in huis.

Een pos en een neg ervaring.

Horizontale lamellen aangeschaft en laten monteren. Alles in orde. Ik dacht prima, hier blijf ik klant. Pasgeleden problemen met schakelaar in mijn rolluik. Gevraagd of zij hier naar wilden kijken. Kreeg nee als antwoord omdat rolluik niet daar gekocht was. (Firma die rolluik geleverd had bestaat niet meer) Das dan weer jammer. Toch maar geen klant.

Denkt in oplossingen

Zijn tevreden over de geplaatste zonwering, vriendelijke en professionele plaatsing en mooi product.

Goede service, en goede kwaliteit.

Vooraf hebben wij bij de fa. Ad Voesenek Zonwering goede voorlichting gehad, zodat we geen miskoop hebben gedaan.

Deskundig

Zeer goede ervaringen. Deskundig advies.

Top! Vanaf offerte t/m uitvoering.

Vriendelijk, eerlijk en voor ons een vertrouwde relatie waar we graag opdrachten aan geven.

Goed!

Goede service. Mooie rolluiken.

Zeer goede kwaliteit

Proffesioneel, betrouwbaar en klantgericht.

Onze ervaring mer Ad Voesenek is zeer positief. Proffesioneel met advies, vlot met een heldere offerte en scherp in prijs. Bovendien een goede gararantie.

Een geweldig bedrijf!

Goede service en producten! Kwaliteit en prijs! Hele prettige mensen !!!!!

Wat een super klantgericht bedrijf!

Vanochtend een reparatie aan rolluiken en zonnescherm laten uitvoeren,. Een perfecte balans tussen klantvriendelijkheid, laagdrempeligheid, kwaliteit, service en prijs. Gewoon een topbedrijf!!

Super dit bedrijf en product.

18 jaar geleden plaatste Ad Voesenek Zonwering 11 rolluiken aan onze woning. Ter completering hebben wij nu weer een rolluik laten plaatsen onder een balkon. De zo wordt steeds heftiger en airco zien wij niet zo zitten. De verschillen worden dan te groot. Alle 12 rolluiken kunnen wij met een knop gezamenlijk bedienen. Over comfort gesproken. Morgen zal het bloedheet worden, niet bij ons. Bedankt Ad.

Goed, vakkundig en goede service

Zijn zeer tevreden. Ze helpen je deskundig met advies en het uitzoeken van het juiste product. De montage was snel gedaan. Het is een bedrijf met no nonsens mentaliteit. En daar houden we wel van. Nogmaals bedankt. Wij genieten volop van onze zonnenpergola.

Nijverheidsweg 22

4854MT Bavel