Snel, goed en uiterst behulpzaam

Onze serre plissé werden eerder geplaatst dan verwacht, in eerste instantie niet geplaatst zoals gehoopt, contact gehad en prima opgelost en goed geplaatst.

Goede service, ruime sortering, vlotte levering (1 maand eerder dan gepland), keurige montage, niets dan lof kortom

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slechte montage kortsluiting veroorzaakt en de screens zijn niet netjes gemonteerd. Ondertussen is het bedrijf failliet gegaan en ondanks belofte om de garantie te honoreren is er nog niets gebeurd. Uitermate slechte bereikbaarheid.

• Ervaring met product: binnenzonwering

Positieve mensen met kennis van zaken, alles is uitgevoerd zoals afgesproken. Het knikarmscherm en de 2 markiezen konden zelfs sneller geleverd worden dan eerst was beloofd.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb slechte ervaringen met de levertijd. Het zou 6 weken duren en werden er 8. Bij montage bleek 1 van de 2 schermen niet te passen. Het zou weer 3 weken duren voor een nieuw scherm zou komen. Nu, na meer dan 3 weken nog geen scherm en communicatie blijkt moeilijk. Je wordt niet geinformeerd over de stand van zaken. Erg jammer.

• Ervaring met product: buitenzonwering

Hier wordt een klant nog als Koning behandelt. Erg fijn om te merken dat dat nog bestaat.

• Omschrijf uw negatieve ervaring Geen

Staan meteen voor je klaar en zorgen echt dat het geregeld wordt.

• Ik wil beoordelen als: bedrijf
  • Ervaring met product: terrasoverkappingen
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen

Snel geleverd en gemonteerd. Er is goed gereageerd en gehandeld toen bleek dat de vouwgordijnen niet goed hingen en zwaar waren in de bediening.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Ervaring met product: binnenzonwering
  • Tips en verbeterpunten: Het heeft lang geduurd voor alles goed hing

Opdracht naar behoren uitgevoerd

• Tips en verbeterpunten: Geen

Snelle offerte, plaatsing,goeie prijs. Prachtige markies.

• Ik wil beoordelen als: bedrijf
  • Ervaring met product: terrasoverkappingen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Alles na gekomen ondanks overname, klasse. Heeft wel wat langer geduurd, ook terug bellen was wat moeilijk.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goede service, aardige en vakbekwame mensen die een aantal keren zijn geweest omdat er dingen mis waren met het rolgordijn.

• Ervaring met product: binnenzonwering
  • Tips en verbeterpunten: Er was veel gedoe over de stof. Daardoor duurde het erg lang en is er uiteindelijk is er een stof gebruikt die eigenlijk te dik is voor de cassette. Het rolgordijn functioneert nu wel maar aan de zijkant komt er toch nog licht langs.

Dag mevrouw Wolfs, bedankt voor de reactie. Zoals u inderdaad aangeeft loopt dit onderwerp vanuit de tijd van voor onze doorstart. Het is zo jammer dat de fabrikant van dit product de enige is die dit maakt(e), namelijk een rolgordijn met zijgeleiding in een dakraam in een schuin dak. Dit maakte zij tot een paar jaar geleden nog gewoon maar op uw verzoek hebben zij er voor ons nog een gemaakt, vrijwel kosteloos. Echter, zoals u weet, met een ander en inderdaad wat dikker doek. Wanneer u hier ontevreden mee blijft dan kunt u het product ook aan ons teruggeven. Dan zullen wij het geringe bedrag dat wij u hiervoor rekenden terugstorten. Wij zullen dan verder zoeken naar een fabrikant die dit wel zou kunnen, maar die is ons op dit moment nog niet bekend. Excuus voor het ongemak.

Super tevreden.Maar over de prijs heb ik m'n bedenkingen .

• Ervaring met product: buitenzonwering
  • Tips en verbeterpunten: Ik heb offerte laten doen door bedrijven die de zonneschermen van Weinor aanbieden en hun prijs was 400 euro lager

Geachte heer De Moor, we zijn blij dat u tevreden bent en ons aanbeveelt! Wat betreft de prijs kunnen wij u melden dat wij dit, naar ons idee, hebben rechtgetrokken door op de andere producten een grote korting te geven. Wij stellen uw klandizie immers al vele jaren zeer op prijs!

• Ervaring met product: buitenzonwering|binnenzonwering

Nadat ik klachten had over mijn enige jaren geleden geplaatste zonwering, kwam Excelsior (toen in een doorstart) snel hier. Dat vond ik hele goede service.

• Ervaring met product: binnenzonwering
  • Tips en verbeterpunten: De zonweringen rollen soms schuin op, waardoor ze gaan kringelen. Een offerte voor een tussendeur is nooit gekomen.

Dag mevrouw Barneveld Binkhuysen, dank voor de moeite om deze reactie te geven. Wij zullen contact met u opnemen omtrent de offerte voor de deur, dat is ons in de drukte van de doorstart waarschijnlijk ontschoten. Ook over de rolgordijnen zullen we met u overleg voeren. Het staat ons niet bij dat wij deze hebben geleverd, maar we komen graag kijken wat er aan de hand is. Nog dank voor uw aanbeveling!

ik maak al 20 jaar gebruik van de service in diensten van excelsior zonwering. Niet heel erg vaak, want de kwaliteit is zo goed dat de zonwering die ik gekozen heb ook zo lang meegaat. In die jaren heb ik de kwaliteit van dienstverlening niet zien veranderen, wat ik heel bijzonder vind.

• Advies N.v.t.
  • Ervaring met product: binnenzonwering

Fijn om te horen! Wij nodigen u alvast uit voor ons 100-jarig bestaan in 2030!

• Ervaring met product: terrasoverkappingen|horren

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Alle medewerkers van Excelsior zijn buitengewoon sympathiek en integer. Ik beveel Excelsior dus sowieso aan (ongeacht de puntjes hieronder die tegen zaten.

• Ervaring met product: buitenzonwering|binnenzonwering|horren
  • Tips en verbeterpunten: Het zat erg tegen bij het onderhoud aan de oude zonwering (dat stond gepland maar de schuivertjes pasten niet en een bovenzonwering viel er bijna uit, Het onderhoud van de andere zonweringen heeft niet meer plaatsgevonden. Wat betreft het monteren van een hor in de slaapkamer, heeft Marc helaas 4 keer terug moeten komen (ik moest daar steeds voor vrij nemen). Het leek erop of het een nieuw product was dat men nog niet helemaal in de vingers had? Tot slot was het wat jammer dat we zelf met ladder de kleine accu moesten laten opladen die verder via de zonnecollector wordt opgeladen. Het zou fijn zijn als die "vol" wordt aangeboden; dat scheelt die klim.

Dag mevrouw, toch bedankt dat u ons nog aanbeveelt. Bij u is inderdaad het een en ander behoorlijk mis gegaan. Wij hebben in eerste instantie het product niet goed besteld. Daarna trad de wet van Murphy in werking en zijn er nog een aantal zaken niet goed gelopen. Het was dus geen nieuw product, maar had met onze fout te maken. De lege accu is een bekend probleem dat wij ook bij Verosol hebben neergelegd. Het lijkt ons een kleine moeite maar wellicht hebben zij er een goede reden voor. We hebben de vraag in ieder geval uitstaan. Wat betreft onderhoud aan uw producten, dat gaan we snel oppakken. Ook zullen we u een attentie sturen voor uw geduld en begrip. Nogmaals excuus.

• Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Ervaring met product: horren

Dank voor uw reactie Mevrouw Noordijk. Laat u het ons ook weten of de horren inderdaad dat doen waar u ze voor heeft aangeschaft?

Kleine maar belangrijke reparaties zijn ook een paar jaar na verkoop coulant en snel ter plekke opgelost. Vriendelijk en begripvol telefonisch te woord gestaan en efficiënte vaklieden die hier thuis de boel geregeld hebben. Prima, onze dank!

• Advies N.v.t.
  • Montage N.v.t.