Zeer vakkundige fotografe, na goed overleg en meedenken door haar, nu prachtive foto’s!!
  • Ik ben: particulier

Voor elke foto wat gemaakt werd, kreeg veel aandacht. Zelfs bed sprei werd netjes recht getrokken. Kunstwerk is het geworden. Boven mijn hoge verwachtingen. Ook het gemak waarmee alles gedaan werd, de communicatie, de levering, het is allemaal top klasse. Deze foto en film rapportage zal zeker een positieve en grote verschil maken op Funda.
  • Ik ben: particulier

De foto's zijn met veel zorg en oog voor detail geschoten en niet even snel snel. Ik kreeg zelfs vooraf interieurtips.. De drone opname van ons huis is een schot in de roos! Het was een bewolkte dag; eerste drone opname bleek niet naar z'n zin en Tako is op eigen initiatief teruggekomen om nieuwe opnames te maken toen het zonnetje doorkwam. Ik noem dat hart voor de zaak! Ik beveel hem aan iedereen aan.
  • Ik ben: particulier

Direct bij binnenkomst van de fotografe had ik het gevoel dit komt goed. Ze kwam zeer professioneel over met veel gevoel voor detail. Ze nam ruim de tijd en ging precies te werk. De foto's zijn erg mooi geworden, wij zijn zeer tevreden. Ook de korte video is super leuk geworden. De volgende keer zal ik zeker weer contact opnemen met FotoXpercience!
  • Ik ben: particulier
  • Omschrijf uw negatieve ervaring alleen positief

Het betrof een spoed opdracht om binnen korte tijd een foto reportage + film opname voor de verkoop van een ruimtelijke afwijkende woning. Zeer vakkundige fotografie en montage van de film. Sfeer, detail en ruimtelijkheid van de woning komen in beide producten zeer goed tot uiting.

• Ik ben: particulier

Al jarenlang onze vaste fotograaf naar volle tevredenheid!
  • Ik ben: makelaar

Goede fotograven, die ook zelf iets moois willen leveren. Altijd correct en bereid iets verder te gaan dan de gemiddelde fotograaf.
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen

Ik ben wat men wel eens omschrijft als " een veeleisende klant": zelf enthousiast fotograaf; weet heel goed wat ik wil en waarom en perfectionistisch ingesteld. Veel bedrijven vinden klanten zoals ik (wij) "lastig" en zien ons liever niet als klant. FotoXperience ging gewoon de uitdaging aan en overtrof onze verwachtingen met uitstekend en creatief beeldmateriaal. In één woord:"TOP!!"
  • Ik ben: particulier
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Backoffice is niet altijd op de hoogte van wat de eigen producten precies inhouden. Ook is de afsprakenagenda niet altijd bij of beschikbaar tijdens telefonisch overleg. Advies: professioneel en full time invullen in plaats van er zo goed mogelijk bij doen.

Onze ervaring met Gisella Botma was zeer prettig. Ze heeft echt een goede blik en gevoel voor het maken van de juiste foto.
  • Ik ben: particulier

Hele vriendelijke fotograaf die er alles aan doet om je huis zo goed mogelijk te presenteren aan eventuele kopers. Geeft goedeen uitleg waarom hij wat doet. Al met al een hele kundige en aardige fotograaf die zij geld zeker waard is.
  • Ik ben: particulier

Zeer plezierige ervaring met de fotograaf met een verbluffend resultaat.
  • Ik ben: particulier
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen negatieve ervaring.

Je komt zeer professioneel over. Je weet waar je over praat en kunt goed aangeven hoe de foto's gemaakt moeten worden. Dit blijkt uit het resultaat, heel fraai! Dank!
  • Ik ben: particulier

FotoXperience werkt met zeer vriendelijke professionele fotografen. De fotografen zijn snel, nauwkeurig, behulpzaam, sociaal en hebben echt oog voor detail! FotoXperience zet net dat extra stapje wat het verschil maakt in de presentatie van mijn woning! Daarbij is ook de levering zeer snel. En niet te vergeten zij leveren een waanzinnig eindresultaat! Kortom ik raad FotoXperience een ieder aan die zijn/haar woning in de verkoop wil zetten! PS. Wij hadden er een prachtige 3D-scan bij! Wat een techniek heel bijzonder! Mijn dank is groot!
  • Ik ben: particulier

Erg prettige ervaring, kundige fotograaf die niet te beroerd was om mee te helpen de laatste puntjes op de i te zetten alvorens de foto's en video gemaakt zouden worden. Diezelfde avond zelfs alle foto's en de video al helemaal bewerkt ontvangen, nog mooier dan verwacht!
  • Ik ben: particulier

Zijn erg behulpzaam en denken altijd mee. Staan altijd open voor suggesties en leveren de foto's altijd onwijs snel aan.
  • Ik ben: makelaar
  • Omschrijf uw negatieve ervaring n.v.t.

Geweldige ervaring. Fotografe heeft de sfeer van mijn huis fantastisch vastgelegd.
  • Ik ben: particulier

Prachtige foto's. Fotograaf kwam binnen en zag direct wat de beste plaatsen waren om het huis op zijn mooist vast te leggen. Foto's heb een erg belangrijke rol gespeeld in de belangstelling van ons huis. Binnen een paar dagen verkocht!
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen

Zeer correct en behulpzaam.De tijd genomen om ons een en ander te laten zien .Alles is prachtig op de foto gezet. Buiten op het terras daar heeft hij ook ea veranderd en ons laten zien waardoor dat voor de foto"s ten goede kwam. Snel gewerkt en prachtig resultaat. Voor ons volgende huis bevelen wij Rolf Vogel aan. Dank je Rolf voor het prachtige resultaat
  • Ik ben: particulier
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Helemaal niks aan te merken!

Anderhalf uur lang zijn er in een hele gezellige en informele sfeer foto's en een video van ons huis gemaakt. Het resultaat mag er wezen! Mooie kwaliteit foto's die de sfeer van ons huis goed neerzet. De video van ons huis was ook verrassend en heel mooi gemaakt. We denken dat de foto's en de video zeker bijdragen in de verkoop van ons huis. De eerste dag dat ons huis op Funda was geplaatst, kregen we al van de makelaar door dat we 3 bezichtigingen kregen! Al met al zijn we zeer tevreden en zullen we FotoXperience zeker aanbevelen.
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen

Dennis is een professional. Hij levert een mooi eindresultaat.
  • Ik ben: particulier
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Niet van toepassing. Enige tip die ik zou kunnen geven is mensen van te voren per mail op de hoogte stellen van hoe de shoot in zijn werk gaat en waar zij op moeten letten; the do' s and don'ts, hoe lang het duurt enz. Dat is prettig voor de klant en uiteindelijk praktischer voor de fotograaf.

Ze werken altijd ontzettend snel. Binnen 1 werkdag zijn de foto's altijd binnen en soms zelfs nog dezelfde dag! De fotografen maken niet alleen de foto's maar zij ook druk bezig met de styling. Alles moet goed staan voor een perfecte foto. Kortom, een ontzettend professioneel en klantvriendelijk bedrijf.
  • Ik ben: bedrijf

Makkelijk contact, afspraak snel te maken, goede tips voorafgaand aan de afspraak.
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen

Als verkoopstylist werk ik vaak, en met veel verschillende fotografen samen. De toppers pik je er zo uit. Rinske van FotoXperience is een van mijn favorieten. Ze heeft scherp oog voor detail, en passie voor haar vak. En dat vertaalt zich in geweldige foto's!
  • Ik ben: bedrijf

Nicole is naast een geweldig goede fotografe een prettig mens welke altijd meedenkt in oplossingen en nooit moeilijk doet over een vraag of verzoek. Dat zorgt dat zij een verlengde is van onze dientverlening. klanten berichten ons spontaan hoe prettig de ervaring met de fotografe was!
  • Ik ben: makelaar
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen!

Over FotoXperience

Filter op Taal