Leuk en goed geholpen

Ook al wist ik en geblokkeerd al wel waar ik naar op zoek was, het leuke contact met Otto hielp mij gemakkelijk over de streep. Daarna was de afhandeling vlot. Ook de levering ging keurig. Niets op aan te merken, zo houden!

Persoonlijk en deskundig advies, vakkundig personeel, mooie materialen.

Mooi product, goed advies en service

Xx

Goed advies, open en prettige samenwerking

Smaakt naar meer !!

belangstellend, goed advies, perfecte bezorging

helemaal TOP

PERFECT !!!

Zowel bij de aanschaf alsmede bij de plaatsing/aflevering was alles pico bello voor elkaar. Zeer prettig te woord gestaan en ook de plaatsing die bijna een dag duurde was heel plezierig

Geweldig, zorgvuldig in uitvoering.

Onlangs hebben wij een deel van onze nieuw in te richten woning aangeschaft bij de fa. Luppes Melles Interieurs. Een bedrijf, met professioneel, vriendelijk en deskundig advies. Waarom, zij leverden ons: *voornamelijk A merken, *met professioneel advies *en ervaren monteurs met bijzonder veel oog voor detail. Jammer dat men de gemeente Groningen verlaat

Bedankt voor de mooie beoordeling. We gaan terug naar de thuis-basis waar we alles bij de hand hebben om iedereen goed van dienst te kunnen zijn.

Heel erg blij met onze nieuwe woninginrichting! Elke dag genieten!!!

Voor de tweede keer de inrichting van ons (dit keer nieuwe) huis gedaan in samenspraak met Ellen Luppes. Het is prachtig geworden, echt ons huis, maar met dank aan de adviezen van Ellen en de uitvoering van de "Luppes-mannen"!

Altijd een persoonlijk, prettig en betrouwbaar contact

Voor ons is de firma Luppes altijd onze eerste keus voor meubels, stoffering en verlichting.

Relax fauteuil; geheel naar tevredenheid geholpen en geleverd

Goed geholpen bij het maken van een keuze voor de bekleding voor de bestelde Gelderland Meneer Oberman stoel. Stipte levering ook en updates over de stand van zaken met betrekking tot die levering; die kwam uiteindelijk wat eerder. Fijn ook dat er een onderhoudsset werd meegeleverd. En de stoel zit heerlijk.

Kregen een goed advies, er werd goed naar onze wensen geluisterd. Kortom wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe inrichting.

Goed week geleverd!

Onze boekenkast, die jaren geleden bij u werd gekocht, is mee verhuisd naar onze nieuwe woning. De kast bleek te groot en een deel bleef over. De mannen van Luppes gaven aan dat er een nieuwe zijkant bij te leveren was. De kast is in het oude huis zorgvuldig en voorzichtig uit elkaar gehaald. In ons nieuwe huis weer opgebouwd. En ook het deel wat over is voorzien van een nieuwe zijkant. De behulpzame en bekwame mensen hebben het prachtig voor elkaar gekregen en daar zijn we erg blij mee!

Goede en eerlijke begeleiding

Jan en Ellen zijn zeer kundige mensen en hebben ruim aandacht voor alle interieur wensen. Gewoon een fijn en goed bedrijf !

We zijn ontzettend blij met de kast! en de rest. Ook met de zorgvuldige wijze van levering en mon

vakkundig advies. prettig en behulpzaam bij realisatie. correcte levering. installeren vlot en vakkundig

Klant in zijn waarde laten en vooral goed luisteren wat de klant bedoeld

Goede adviezen, tijd nemen om het juiste besluit te nemen Daarna prima uitgewerkt voorstel met een aantal opties

Perfecte service!

Ze denken goed mee en geven goede adviezen. We zijn erg tevreden met het resultaat.

Fantastische mensen met kennis van zaken en prachtige spullen. En bovendien vakwerk!

Fantastische mensen met kennis van zaken, objectief en vakbekwaam. Prachtige spullen en gevoel met de klant. Top!

een top bedrijf!

Ik was onzeker over de keuze van mijn bank maar Ellen heeft mij hierin zeer goed geadviseerd. Ze heeft veel gevoel voor styling en luistert goed naar je wensen. Het bedrijf is erg klantvriendelijk en denkt met je mee. Ook de bezorging was erg vriendelijk en deskundig.

Goed advies vooraf, top montage!

Ik ben heel tevreden over de kwaliteit van het product (ophangsysteem en verlichting/spotjes in één), de aflevering op afspraak en de montage. Zeer kundig en precies werk geleverd.

Heel goed advies, doch versnipperd aanbod

Het advies voor de aanschaf van nieuwe meubels was uits5ekend het “thuis”advies werd bijzonder gewaardeerd. De twee locaties vonden we wel bezwaarlijk. De bezorging en plaatsing was prima. Dat er geen “nazorg” was hebben wij als een gemis ervaren.

bedankt voor de mooie beoordeling, ik bel jullie nog even om te overleggen hoe we de nazorg kunnen verbeteren.

Prima service!

Luppes Melles is er voor de klant!

Persoonlijke aandacht

Alle aandacht voor onze wensen, meedenken, geduld. Zowel in de winkel als later per telefoon en email. Vervolgens aandacht tot en met de levering aan huis! Zelfs helemaal in Brabant.

Uitstekende service. Eind van de klus alsnog de snoeren van de tv ed op een prachtige wijze weggewerkt. Erg blij met het resultaat. We kunnen niet wachten op de bank!!!

Prima service.

Goed geholpen in de winkel en thuis bij het afleveren van de stoel en lamp en het plaatsen van de lamp.

top kwaliteit in producten en advisering !

Zie hier boven , in 1 zin.

Tramwijk ZZ 164

7831GR Nieuw-weerdinge