uitstekend

Ellen, Jan en Ronald denken met je mee, zijn vriendelijk, nemen de tijd en zijn servicegericht.

uitstekend

Altijd goed advies en service.

Prettige samenwerking en altijd volgens afspraak.

Altijd goed advies en service.

Prettige samenwerking en altijd volgens afspraak.

Zeer klantvriendelijkheid

Zeer vriendelijk en to the point. Ellen denkt echt mee.

Zeer klantvriendelijkheid

Zeer vriendelijk en to the point. Ellen denkt echt mee.

Adviezen en benadering van Ronald, Jan en Ellen zijn heel prettig. Top!

We hebben een inrichtingsschets van onze woonkamer en keuken laten maken. Kleuradvies gevraagd. Plus ideeën voor bank, gordijnen, kleden etc. Ze laten je in je waarde, reiken ideeën aan maar laten je zelf de keuze maken. Ze zijn heel deskundig, professioneel, enthousiast en aardig! Kortom, advies en hulp precies zoals je je wenst!

Adviezen en benadering van Ronald, Jan en Ellen zijn heel prettig. Top!

Geweldig geholpen in keuzes die precies bij ons passen.

Zorgvuldig begeleid in keuze met proefstalen en bij ons thuis komen kijken.

Ellen Jan en Ronald denken mee, zijn vriendelijk en leveren goede service

Ellen Jan en Ronald denken mee, zijn vriendelijk en leveren goede service

KLANT staat altijd centraal

Goede voorlichting over producten, materialen etc. Voordelen/nadelen producten, stalen mee naar huis, kleuradvies. Thuis visualiseren zodat je een juist beeld krijgt van de inrichting. Tijd nemen zodat je een weloverwogen keuze maakt.

Mooie samenwerking tussen Luppes en Wijnands keukens

Advies gevraagd bij verbouwing van de woonkamer en keuken. Het resultaat is een prachtig op elkaar afgestemde inrichting. Mooie verlichting, prachtige kleuren. We genieten er elke dag van. Bedankt Team Luppes!

Mooie samenwerking tussen Luppes en Wijnands keukens

Prima, goed advies gekregen

Goed advies gekregen dat ik heb overgenomen

Mooie samenwerking tussen Luppes en Wijnands keukens.

Mooie samenwerking tussen Luppes en Wijnands keukens.

Top kwaliteit producten en top service.

Bij Luppes interieurs krijg ik altijd zeer goed service. Ik wordt er altijd hartelijk ontvangen en er wordt goed meegedacht wat kan en wat past. Dit in combinatie met de top producten welke worden geleverd en deskundig worden geïnstalleerd of gemonteerd maakt dat Luppes voor mij een top zaak is.

Volgens afspraak en meer.

Leuke aankoop gedaan tijdens de opkrasperiode. Mazzel dat het voorraadaanbod exact aansloot bij onze smaak. Maar dat komt wel vaker voor bij Luppes. Less is more in onze ogen. Ondanks de lage prijs keurig op afspraak bezorgd. Bedankt Jan

Vriendelijk geholpen. Snel gebracht door aardige mensen. En ik ben blij met mijn nieuwe bank

Uitstekende dienstverlening!

Zeer klantvriendelijk. Zeer vakkundig.

Tramwijk ZZ 164 7831GR Nieuw-weerdinge