gemoedelijk en sfeervol

Bij het maken van een keuze in raamdecoratie goed geholpen

Afspraak en advies zijn prima

uitstekend

goede adviezen, vriendelijke mensen, mooie spullen. goede communicatie

Mooie interieurzaak met een prima service

Wij hebben hier diverse meubelstukken voor ons nieuwe huis gekocht en zijn daarbij steeds heel prettig geholpen met een persoonlijk advies. We zijn zeer tevreden met het uiteindelijke resultaat. Ook het afleveren en plaatsen/ afstellen van het meubilair is steeds netjes en zorgvuldig gebeurd.

Uitgebreid antwoord gekregen op mijn vragen en heel gastvrij onthaald.

Mooie samenwerking tussen Luppes en Wijnands keukens

Advies gevraagd bij verbouwing van de woonkamer en keuken. Het resultaat is een prachtig op elkaar afgestemde inrichting. Mooie verlichting, prachtige kleuren. We genieten er elke dag van. Bedankt Team Luppes!

Hoed

Goed advies gekregen dat ik heb over genomen

Geweldig van begin tot eind

Vanaf het eerste gesprek tot en met de oplevering het het installeren van de nieuwe meubels was alles uitstekend voor elkaar en ook helemaal volgens afspraak.

Ruime keuze en prima advies.

Luppes heeft veel te kiezen en daarbij krijg je goed advies, helemaal afgestemd op je eigen smaak en interieur. Als je je keuze gemaakt hebt, krijg je uitstekende service. Wij zijn erg tevreden.

We zijn weer super tevreden!

Goede service en advies.

We zijn weer super tevreden!

Goede service en advies.

Topservice!

Wij waren al heel lang van plan om iets aan onze woonkamer te doen, maar konden maar geen keuze maken over hoe en wat. We zijn naar Jan Luppes Interieur geweest en werden verrast door de prachtige collectie en de hartelijke ontvangst. Er werd alle tijd genomen om onze wensen aan te horen. Ellen heeft ons verder met raad en daad bijgestaan, resulterend in een op maat toegesneden inrichtingsvoorstel. De aflevering door Ronald en Rob verliep ook super. We zijn heel blij met het resultaat.

Een mooie meubelzaak waar goed, persoonlijk advies gegeven wordt.

Wij hebben hier voor ons nieuwe huis verschillende meubelstukken gekocht, en zijn daarbij steeds heel prettig geholpen. Er werd goed meegedacht en geadviseerd m.b.t. onze persoonlijke situatie en er werd een uitstekende service verleend. Ook het bezorgen en plaatsen/ afstellen van de meubels is zorgvuldig en vakkundig verlopen.

Een mooie meubelzaak waar goed, persoonlijk advies gegeven wordt.

Goed advies, goede zorg en prima service.

Wij zijn erg tevreden met het kleur- en interieuradvies en de goede service die Luppes biedt.

Ellen, Jan en Ronald leveren top kwaliteit advies en meubels!

We hebben een ontwerp inrichting en kleuradvies voor onze woonkamer en keuken gevraagd. Het is prachtig geworden. Ellen adviseert maar laat jou de keuze. Dat voelt heel goed. Uiteindelijk ook een mooie bank en vloerkleden gekocht. Alles viel heel mooi samen.

Erg prettig advies en veel zorg en service.

De keuze in de winkel is groot en daardoor kregen we leuke ideeën voor de inrichting van onze woonkamer. We werden daarbij goed geholpen om de juiste keuzes te maken qua meubels, kleur en inrichting. We zijn zeer tevreden met het interieuradvies.

Erg prettig advies en veel zorg en service.

Jan Luppes Interieur is een fantastische winkel en biedt topservice

Wij waren al heel lang van plan om iets aan onze woonkamer te doen, maar konden maar geen keuze maken over hoe en wat. We zijn naar Jan Luppes Interieur geweest en werden verrast door de prachtige collectie en de hartelijke ontvangst door Ellen. Zij nam alle tijd om onze wensen aan te horen en ze heeft ons verder met raad en daad bijgestaan, resulterend in een op maat toegesneden inrichtingsvoorstel. De aflevering door Ronald en Rob verliep ook super. We zijn heel blij met het resultaat. Topservice! I ²

Jan Luppes Interieur is een fantastische winkel en biedt topservice

Wij waren al heel lang van plan om iets aan onze woonkamer te doen, maar konden maar geen keuze maken over hoe en wat. We zijn naar Jan Luppes Interieur geweest en werden verrast door de prachtige collectie en de hartelijke ontvangst door Ellen. Zij nam alle tijd om onze wensen aan te horen en ze heeft ons verder met raad en daad bijgestaan, resulterend in een op maat toegesneden gesneden inrichtingsvoorstel. De aflevering door Ronald en Rob verliep ook super. We zijn heel blij met het resultaat. Topservice! I