Fijne bank mooi op tijd geleverd

Prettige winkel waar we goed werden geholpen. We wisten wat we wilden, alleen was het type niet meer in de winkel. Maar met foto's en stalen kwamen we goed door de bestelling. Mooie kadobon er ook nog bij. Toen begon het wachten, maar 2 weken voor kerst geleverd zoals beloofd. Nette montage in goed overleg en alle verpakkingen weer meteen weg. We genieten er elke dag van onze nieuwe design kwaliteitsbank!

Service die je verwacht

Na jarenlang trouwe klant bij Kok verwachten wij ook de bijbehorende service die deze zaak uitstraalt. Dat is ook gebleken na een vergissing wat keurig is rechtgezet. Ons vertrouwen in deze zaak was dus terecht! Kan deze zaak van harte aanbevelen

Vriendelijk en professioneel geholpen

Afspraken werden nagekomen door mensen die ter zake kundig zijn.

Bank valt enorm tegen

Wij hebben een Linteloo bank gekocht bij Kok Wooncenter, met zit- en rugkussens met Dacron vulling. In de showroom hadden wij de bank uitgekozen met Donsen vulling en op een andere Linteloo bank gezeten om te voelen hoe het zitfconfor met Dacron vulling is. Nu de bank is geleverd met Dacron kussens valt de bank enorm tegen. De kussens staan heel bol en de zit is veel te hard, zeker geen Linteloo gevoel. Wij hebben dit per mail en telefonisch kenbaar gemaakt met de verkoopster. Volgens haar moeten wij de bank eerst 3 maanden 'inzitten'. Volgens ons is de Dacron vulling veel te dik en te hard, de kussen staan te bol wat er raar uitziet en niet hoort bij een Linteloo bank. Wij zijn absoluut niet tevreden en wachten nog op een oplossing van Kok Wooncenter. Bestel nooit een bank in een uitvoering die niet in de showroom staat. De reactie van Kok Wooncenter om de bank 3 maanden in te zitten gaan we niet akkoord.

zeer tevreden

Wij hebben goede ervaring gehad met het opnieuw laten bekleden van onze bank. Zowel in de winkel, waar we goed geïnformeerd werden, als bij het ophalen en terug brengen door ervaren mensen. Bovendien kregen we een leenbank wat ook erg prettig was. Dus helemaal tevreden met Kok Wooncenter.

Helemaal tevreden

Bijzonder prettig contact, fijn meedenken en goed advies gekregen. Blij met mijn bank en stoel!

Mooie winkel,

Salontafeltjes zouden in week 5 komen maar werd net voor de Kerst gebeld dat ze geleverd konden worden. Fijne verrassing.

De monteur is terzake kundig, informatief heel goed, is op de hoogte van de nieuwste producten, meedenkend en klantgericht. Ik ben blij met het resultaat.

Fantastische bank, conform afspraak bezorgd door attente vakmannen!

Fantastische bank, conform afspraak bezorgd door attente vakmannen!

Prettige ondersteuning bij onze zoektocht naar een nieuwe bank

Zorgvuldige service

Van begin tot eind, subliem!

Zeer professioneel, prettig en vakbekwaam geholpen in ongedwongen sfeer. Wij zijn dan ook ontzettend blij met de uitvoering en het eind-resultaat!

Keurig en correct!

Prettige meubelzaak ,kundig en vriendelijk personeel . Bezorging verliep ook uitstekend .

Heel goed , Ardig. Ensen. Quality meubels

Duur maar hoog qualitiet. Elisa was perfect goed apices van haar

Behulpzaam en meedenkend!

Linteloo Bold aangeschaft- netjes en vriendelijk geholpen en zelfs op leen basis kleurstalen naar huis meegekregen. Ook flexibel qua afleveren.

geen sprake van service/ betreft levering fauteuil

De fauteuil die ik eind augustus heb besteld had een levertijd van 14/16 weken (2e week van Januari '24). Afgesproken was dat ik deze na levering zelf zou ophalen uit het magazijn. Eind november informeerde ik eens bij Kok wooncenter of er meer duidelijk was omtrent de levertijd. Het bleek dat de fauteuil inmiddels al 3,5 week in het magazijn stond. De medewerkster gaf aan dat er één mail over was gestuurd die mogelijk in mijn spam terecht was gekomen. Ik kijk niet wekelijks in mijn spam en met de verwachte lange levertijd had ik er ook niet aan gedacht daar al te kijken. Heel jammer dat er niet attent is gereageerd na uitlevering aan het magazijn. Het was heel fijn/ servicegericht/ opmerkzaam van Kok wooncenter geweest als er na de mail nog een telefoontje was gepleegd om mij te informeren dat de fauteuil geleverd was en opgehaald kon worden.

Correcte afwerking

Heel mooie meubelzaak met ruime keuze van alle bekende merken met fijne service

We hebben onze woonkamer aangepast naar aanleiding van een advies van de interieurontwerper van Kok wooncentrum. De kosten van dit advies (3 uur) mochten we verrekenen met de meubels die we zouden kopen We hebben er twee banken en een fauteuil gekocht en zijn er zeer tevreden over! Het advies hadden we zelf niet kunnen bedenken en de levering van de meubels verliep snel. De levertijd was vlotter dan gedacht. Een prima bedrijf dat Kok wooncentrum. We gaan er voor volgende aankopen zeker weer heen!

Prettige winkelervaring en nette aflevering

In de winkel zijn we goed geholpen door Arjan, één keer toen we daar zonder afspraak waren en de tweede keer met afspraak. Hij nam rustig de tijd om ons te helpen en met ons mee te denken. De meubels zijn nadien tijdig geleverd (zelfs iets eerder dan de verwachte levertijd) en netjes geplaatst in huis.

Top bedrijf!

Super leuk geholpen in de winkel, ook telefonisch goed geholpen, dikke 10

Een zeer tevreden klant

Adequaat geholpen in de showroom en conform levertijd geleverd. De aflevering tot in de huiskamer was perfect.

bijzonder vriendelijk

Medewerkster die ons hielp uiterst correct

Erg goed

Goed advies, goed meedenkend De bezorgers vriendelijk en geven ook nog tips over muur decoratie

geweldig

Wij zijn zeer goed geholpen door Paula. Ze nam alle tijd voor ons, liet ons ook in alle rust met elkaar overleggen. En na de bestelling zijn de twee fauteuils netjes bij ons afgeleverd. Kortom wij zijn zeer tevreden!

Fijn

Mooie en goede adviezen, prima bezorging.

Prima gegaan

Zeer klantvriendelijk