Gastvrij en super advies!

Met alle tijd en aandacht en super goed advies hebben we nu een nieuwe zithoek die helemaal past bij de rest van ons interieur. We zijn er enorm blij mee!

Fijne woonwinkel !

Na advies en lekker bakje koffie een mooie bank gekocht die snel en heel netjes thuis werd neergezet door sterke en aardige mannen van de transportafdeling Ook de afdeling planning (Peter) zeer goed contact mee gehad Alles naar wens en netjes verlopen Dat kom je tegenwoordig nog maar zelden tegen Complimenten voor heel Kok Wooncenter We komen graag (deden we toch al) regelmatig terug !! Mvg Fenny van der Sluijs

Bij afleveren vriendelijke en aardige chauffeurs en in één woord TOP.

Bij aankoop stoel geweldig en vakkundig advies. De reisafstand Naaldwijk-Hoogland is derhalve geen probleem. Maken er gewoon een dagje uit van.

Super goed

Mijn zoon is in de wolken met zijn nieuwe bed. De gemaakte afspraken zijn ruimschoots nagekomen

Levering volgens afspraak aan huis: prima gelukt

De stoel werd iets eerder geleverd, wel met duidelijke tijdsafspraak. De grote verpakkingsdoos werd meegenomen, de plasticfolie niet. Daarin vond ik later een boekje met informatie over onderhoud, en een staaltje van het gebruikte leder. De bon en het staaltje van de stof, met informatie had ik wel van de bezorgers gekregen; betalen met de QR code verliep probleemloos.

Kon niet beter

Zie bovenstaand

Zeer prettig geholpen.

Deskundig, servicegericht, betrokken bij de klant.

Annabel adviseerde ons deskundig en enthousiast omtrent de nieuwe inrichting van ons zitgedeelte in de woonkamer. De ene na de andere schets met mogelijkheden kwam op tafel net zolang tot ze een beeld had wat we zochten. Daarna ging ze met ons de winkel door en binnen twee uur was het plaatje compleet. Ook ten aanzien van mogelijke varianten in bekleding en kleuren haalde ze alles uit de kast. Eerder adviseerde Anabel ons omtrent onze eetkamer. Ook toen zijn we heel succesvol geslaagd. Jullie zijn een fijne winkel en Annabel een topper! Ook de mensen van de bezorgdienst zijn super.

Subliem geholpen

We kochten een eettafel, nadat we eerder al stoelen en een kast kochten. We wisten niet zeker of het formaat ons zou passen, dus we kregen een doek mee in de vorm van het tafelblad. Toen we de tafel eenmaal gekocht hadden, met een goede kop koffie erbij, werd vanaf dat moment alles prima geregeld. De tafel werd thuisbezorgd, voor een verhuislift werd gezorgd en de tafel werd keurig gemonteerd op de goede plek gezet. Een aanrader!

Professionele behandeling

Personeel is erg kundig en professioneel en neemt alle tijd voor de klant.

Top kwaliteit bank en zo mogelijk nog betere bezorging aan huis.

Zie boven.

zeer goed

Fauteuil gekocht, zeer lange levertijd (kan Kok waarschijnlijk niks aan doen)eindelijk geleverd. Aflevering ging een beetje haastig, van beide kanten. Eerste idee was dat de stoel wiebelde. Service afdeling gebeld, heeft ons uitstekend geholpen (niets dan lof). Bleek uiteindelijk dat onze vloer niet overal geheel vlak was.

Fijn geholpen bij het kiezen van een bed en matras Op tijd geleverd en in elkaar gezet

Vriendelijke en goed geholpen

GOEDE EN AANDACHTIGE SERVICE

GOEDE EN AANDACHTIGE SERVICE

Zeer tevreden klant.

Zoals we gewend zijn van Kok is ook ditmaal alles zeer goed geleverd en keurig opgehangen.

Keurig.

Heldere afspraken, duidelijke communicatie, prima geholpen. Bezorgers keurig!

ruime sortering en vriendelijk personeel

Zeer vakkundig geholpen door Annabel!

Fijne bank mooi op tijd geleverd

Prettige winkel waar we goed werden geholpen. We wisten wat we wilden, alleen was het type niet meer in de winkel. Maar met foto's en stalen kwamen we goed door de bestelling. Mooie kadobon er ook nog bij. Toen begon het wachten, maar 2 weken voor kerst geleverd zoals beloofd. Nette montage in goed overleg en alle verpakkingen weer meteen weg. We genieten er elke dag van onze nieuwe design kwaliteitsbank!

Service die je verwacht

Na jarenlang trouwe klant bij Kok verwachten wij ook de bijbehorende service die deze zaak uitstraalt. Dat is ook gebleken na een vergissing wat keurig is rechtgezet. Ons vertrouwen in deze zaak was dus terecht! Kan deze zaak van harte aanbevelen

Vriendelijk en professioneel geholpen

Afspraken werden nagekomen door mensen die ter zake kundig zijn.

Bank valt enorm tegen

Wij hebben een Linteloo bank gekocht bij Kok Wooncenter, met zit- en rugkussens met Dacron vulling. In de showroom hadden wij de bank uitgekozen met Donsen vulling en op een andere Linteloo bank gezeten om te voelen hoe het zitfconfor met Dacron vulling is. Nu de bank is geleverd met Dacron kussens valt de bank enorm tegen. De kussens staan heel bol en de zit is veel te hard, zeker geen Linteloo gevoel. Wij hebben dit per mail en telefonisch kenbaar gemaakt met de verkoopster. Volgens haar moeten wij de bank eerst 3 maanden 'inzitten'. Volgens ons is de Dacron vulling veel te dik en te hard, de kussen staan te bol wat er raar uitziet en niet hoort bij een Linteloo bank. Wij zijn absoluut niet tevreden en wachten nog op een oplossing van Kok Wooncenter. Bestel nooit een bank in een uitvoering die niet in de showroom staat. De reactie van Kok Wooncenter om de bank 3 maanden in te zitten gaan we niet akkoord.

zeer tevreden

Wij hebben goede ervaring gehad met het opnieuw laten bekleden van onze bank. Zowel in de winkel, waar we goed geïnformeerd werden, als bij het ophalen en terug brengen door ervaren mensen. Bovendien kregen we een leenbank wat ook erg prettig was. Dus helemaal tevreden met Kok Wooncenter.

Helemaal tevreden

Bijzonder prettig contact, fijn meedenken en goed advies gekregen. Blij met mijn bank en stoel!

Mooie winkel,

Salontafeltjes zouden in week 5 komen maar werd net voor de Kerst gebeld dat ze geleverd konden worden. Fijne verrassing.

Hamseweg 18 3828AD Hoogland