Prima service. Vriendelijk en vlot.

Ze waren op tijd en snel klaar.

Vriendelijk geholpen, denken met je mee.

Vriendelijke mensen en goede service. Te weinig technische informatie over de meubels. En te weinig informatie over de behandeling van vlekken in de stof.

Uitermate prettig.

In de winkel heel prettige service. Annabel heeft ons geholpen en heeft dat zeer deskundig en prettig gedaan. Zijn blij met onze keus.

Super service :

Vriendelijk en professioneel

Prima aankoop

Prima dienstverlening en uitleg. Relatief snelle levering van bankstel. Prettige korting én heerlijke fles rode wijn

Uitstekende service. Grote keuze

Ons nieuw appartement ingericht door Kok. Uitstekend verzorgd

Altijd keurig volgens afspraak

Service top, afspraak is afspraak. Zowel in de Winkel als door de bezorger keurig en deskundig geholpen

Zeer goed advies, uitstekende service

Ruim aanbod van meubels. Vriendelijke ontvangst, benaderen op het juiste moment om advies te geven, heldere prijsafspraak en levering volgens plan.

Komen afspraken na.

Goed advies en duidelijkheid. Aflevering netjes verlopen.

Fijne winkel, groot assortiment, vriendelijke mensen

Kok wooncenter heeft een groot assortiment waaruit we goed konden kiezen. De verkoop ging vlot en plezierig. Ook na de verkoop hebben we alleen maar prettige ervaringen. De bezorgers die ons nieuwgekochte bed monteerden waren vriendelijk en professioneel.

Professioneel, meedenkend en klantvriendelijk

Wij zijn 3x in uw winkel bij dezelfde verkoper geweest en één maal in Breukelen vóór onze keus gemaakt was en elke keer kregen wij het gevoel dat bij u de klant ècht koning is.

Klantvriendelijk en doen net een stapje meer

Fijne proactieve houding. Vriendelijke mensen en mooie producten.

Heel professionele en prettige begeleiding

Goede begeleiding van het lastige proces om te komen tot de juiste keuze gordijnen. Ook goed uitgevoerd!

Klant staat voorop!

Erg gezellige winkel met een prima service. Ook het leveren en neerzetten in huis gaat voorzichtig en rustig, heel fijn. Kortom een aanrader!

Prettige aankoopbegeleiding bij een ruime keus.

Aankoop was plezierig - wachttijd voor levering aanzienlijk - afspraak voor het afleveren had wel iets klantgerichter mogen zijn !

Prima levering

De meubels die er gisteren geleverd zijn zijn heel mooi. Het enige wat ik erg jammer vind is dat bij de aankoop van mijn tafel geen rekening werd gehouden met de kerstballen actie waar je korting kreeg tot 15% op de aankoopprijs kon bedingen. Ik kwam € 51,- tekort. Ik had al een paar dagen hiervoor een dure bank bij jullie gekocht voor € 5000,-. Ik kon wel de levering van € 95,- korting krijgen. De meubels zijn nu in èen levering geleverd zodat er voor jullie geen extra kosten zijn ontstaan. Het zou nu eerlijk zijn als er een compensatie zou komen. Vooral omdat er 2 meubelstukken gekocht werden.

Zeer tevreden en echt als klant behandeld.

De winkel biedt heeft een mooi assortiment met van alle prijsklassen iets. We werden zeer goed geholpen waarbij echt de tijd werd genomen om advies te geven. Afspraken zoals nabellen worden nagekomen, dingen worden gecontroleerd en we kregen een mooie korting. Dit was echt een positieve verrassing ten opzichte van de meeste andere winkels/verkopers. Hier weten ze nog wat service is. Uiteindelijk een hoekbank en een grote eettafel gekocht.

Gastvrij en super advies!

Met alle tijd en aandacht en super goed advies hebben we nu een nieuwe zithoek die helemaal past bij de rest van ons interieur. We zijn er enorm blij mee!

Fijne woonwinkel !

Na advies en lekker bakje koffie een mooie bank gekocht die snel en heel netjes thuis werd neergezet door sterke en aardige mannen van de transportafdeling Ook de afdeling planning (Peter) zeer goed contact mee gehad Alles naar wens en netjes verlopen Dat kom je tegenwoordig nog maar zelden tegen Complimenten voor heel Kok Wooncenter We komen graag (deden we toch al) regelmatig terug !! Mvg Fenny van der Sluijs

Bij afleveren vriendelijke en aardige chauffeurs en in één woord TOP.

Bij aankoop stoel geweldig en vakkundig advies. De reisafstand Naaldwijk-Hoogland is derhalve geen probleem. Maken er gewoon een dagje uit van.

Super goed

Mijn zoon is in de wolken met zijn nieuwe bed. De gemaakte afspraken zijn ruimschoots nagekomen

Levering volgens afspraak aan huis: prima gelukt

De stoel werd iets eerder geleverd, wel met duidelijke tijdsafspraak. De grote verpakkingsdoos werd meegenomen, de plasticfolie niet. Daarin vond ik later een boekje met informatie over onderhoud, en een staaltje van het gebruikte leder. De bon en het staaltje van de stof, met informatie had ik wel van de bezorgers gekregen; betalen met de QR code verliep probleemloos.

Kon niet beter

Zie bovenstaand

Zeer prettig geholpen.

Deskundig, servicegericht, betrokken bij de klant.

Annabel adviseerde ons deskundig en enthousiast omtrent de nieuwe inrichting van ons zitgedeelte in de woonkamer. De ene na de andere schets met mogelijkheden kwam op tafel net zolang tot ze een beeld had wat we zochten. Daarna ging ze met ons de winkel door en binnen twee uur was het plaatje compleet. Ook ten aanzien van mogelijke varianten in bekleding en kleuren haalde ze alles uit de kast. Eerder adviseerde Anabel ons omtrent onze eetkamer. Ook toen zijn we heel succesvol geslaagd. Jullie zijn een fijne winkel en Annabel een topper! Ook de mensen van de bezorgdienst zijn super.