Super fijn geadviseerd

Heel goede service ook de aflevering was orima geregeld.

Prima voor elkaar behalve 1 puntje

Ontvangst verzorging en rondleiding, hulp bij het uitzoeken was keurig en klant vriendelijk. Aflevering van de bestelde eetkamer stoelen werd afgesproken in week 18. Er zou op 25 april door de planning zijn gebeld. Gemiste oproep niet teruggevonden. Heb zelf geen voicemail. Verder geen bericht via email, App of tweede poging. Heb zelf in week 19 contact gezocht met KOK. Afspraak werd correct afgehandeld. Één poging was blijkbaar in de ogen van planning voldoende.

Correct en op tijd bezorgd

Zeer attente en meedenkende verkoopster en zeer vriendelijke en correcte bezorgers.

fijne winkel met veel keuze en aardige mensen, wel gemiste informatie

Beste mensen van Kok Wooncentrum, Wij hebben sinds vorige week de prachtige bank binnen. Nu eenmaal hier en zichtbaar/voelbaar merk ik dat het leer, Danza van Leolux, zeer kwetsbaar aandoet. Dit is een verrassing waar ik nerveus van werd. Wat nu als er thee/wijn/chocolade melk overgaat? Geen mogelijkheid tot impregneren wat zelfs mogelijk is bij een stoffenbank? De verkoopster heeft hier niets over vermeld. Toen ik vroeg naar onderhoud vertelde ze dat het kon met leer lotion. Dat heb ik nog staan dacht ik, dat komt wel goed. Nu blijkt het even wat anders te liggen. Bellen naar Leolux leverde weinig informatie. Ik vond gelukkig een heel concrete informatie op een website die ik nu heb geprint, en bij Leolux bestelde ik de producten. De bank is prachtig, heel mooi. Het leer ook. Wel had ik vermoedelijk een andere keuze gemaakt als ik goed voorgelicht was. Een vlek ongeluk zit in een klein hoekje en is met deze bank een lastige uitdaging. De informatie over vlekken deel ik graag, misschien kunnen jullie daar je voordeel mee doen: https://www.lcknederland.nl/c-4725087/basisregels/ vriendelijke groet, Carla Timmerhuis

Vriendelijk, behulpzaam, meedenken.

Prettige zaak met creatieve mensen, die weten waar ze over praten.

Prima service en behulpzaam

Service was prima. Waren bereid onze oude tafel naar beneden te brengen.

Topservice

Netjes geholpen in de winkel. Afleveringsdatum plannen ging soepel. Levering verliep vlekkeloos. Vriendelijk personeel, werkten rustig en namen alle verpakkingsmateriaal mee retour.

Goed advies van Arjan over de kleur/stof van de bank en de bijbehorende kussens.

De levering was conform afspraak en keurig verzorgd.

Zeer goede hulp gehad

Ik waardeer het dat er tijd genomen wordt en dat er zelfs met stalen thuis gekomen wordt

aandacht voor de wensen van de klant

wij waren besluiteloos. Men had geduld, drukte er niet iets door, maar adviseerde wel en wachten af tot we beslist hadden.

Super dienstverlening!

Zeer goed geholpen in het meedenken. Top service in de winkel en van de bezorgers!

Heel tevreden

Bij de advisering in de winkel alle tijd genomen en goed geholpen, bij de levering prima service.

prima en ervaren installateurs, die weten wat ze doen

.... ook bij het in elkaar zetten van ingewikkelde kastjes...

Top geholpen en prachtige banken gekocht.

Heel aardig personeel ook de bezorgers.

Heel tevreden

Vriendelijk en deskundig te woord gestaan door Inez. Was helemaal niet van plan iets te kopen, maar liep tegen een mooie set stoelen aan.

Goed advies, prima service en zeer klantvriendelijk

Goed advies in de showroom. Prachtig assortiment meubels. Prima afspraken gemaakt over de levering en aflevering. Persoonlijke benadering vooraf aan de aflevering. Plezierig contact met de mannen van de logistiek. De aflevering helemaal volgens afspraak.

niets veranderen

Goede service en prachtige bank

In de winkel heel prettig geholpen bij het kiezen van de bank. Er werd goed meegedacht en de medewerkster wist duidelijk goed waar ze het over had. Ook de levering is heel prettig verlopen. Wij konden aangeven wanneer het voor ons uitkwam dat de bank werd bezorgd. Ze kwamen op de afgesproken tijd, gingen vlot maar zorgvuldig aan de slag en lieten alles heel netjes achter.

Heel soepel met afspraken maken.

Omdat de woning nog niet zover klaar was om het meubel te ontvangen konden we een geschikte andere datum kiezen. Wij werden ook steeds op de hoogte gehouden over de details.

Ontspannen omgang met klanten, gedegen kennis en betrokken.

De aandacht voor ons bij ons zoeken naar meubels voor de herinrichting van ons beviel uitstekend. Daar bij paste onze smaakt bij de modellen in de winkel. Ervaren begeleiding bij het kiezen van stof en kleur voor de beoogde fauteuils. Ook de bezorging aan huis met uitpakken en adviezen was tot in de puntjes betrokken. De koffie om het verblijf in de winkel een aangenaam karakter te geven. Zeer tevreden.

Wij winkelen graag bij KokWooncenter

Deskundige, vriendelijke en servicegerichte medewerkers zowel in de binnen als buitendienst.

Vlotte en nette service

Zowel in de winkel als thuis ben ik geholpen door vriendelijke mensen. Ook met voldoende vakkennis.

Perfecte service

Uitstekende dienstverlening door deskundige medewerkers.

zeer vriendelijk en deskundig geholpen

keuzes maken is altijd lastig waar het meubelen betreft. We zijn met veel geduld en deskundigheid geholpen en zijn blij met het resultaat

Klantvriendelijk en deskundig personeel

correct te woord gestaan en meegedacht

Hamseweg 18 3828AD Hoogland