Zeer positief.

Prachtige collectie, advisering door vriendelijke en professionele medewerkers

Kok Wooncentrum heeft een prachtige collectie. Jamie heeft mij geadviseerd met de aankoop van Arco stoelen. De stoelen zijn nu afgeleverd en ik ben daar erg blij mee. Ook de aflevering door vriendelijke en professionele bezorgers. Kok Wooncentrum is echt een bezoek waard!

Kwaliteit en deskundigheid

Al jaren kopen wij vrijwel al onze meubels en woonartikelen bij Kok. Met de verhuizing naar een nieuw appartement hebben wij Kok gevraagd een plan voor ons te maken met alle componenten; indeling, verlichting, vloer, stoffering, kleur en meubels. Dat heeft uitstekend uitgewerkt. Voor de wijze waarop de medewerkers (van ontwerp tot aflevering en montage) van Kok hun werk uitvoeren alleen maar lof. Afspraken worden stipt nagekomen, aanpassingen snel uitgevoerd en daar waar iets mis dreigt te gaan wordt het snel opgelost. Wij zijn enthousiast, dus.

Alles super geregeld

Jethro heeft ons in de winkel fantastisch geholpen. De meubels waren op tijd en zijn daarna professioneel in huis neergezet door Peter en Patrick.

Goede service en meedenkend personeel

Erg blij met mijn nieuwe bank ! Heel fijn dat de medewerkster goed meedenkt, adviezen en mogelijkheden aangeeft en luistert naar mijn wensen . Een telefoontje ter belangstelling na levering van de bank, kan ik zeer waarderen.

Zoals het hoort

Goede communicatie, denken goed mee en nemen de tijd voor je. Niets op aan te merken.

Weer een nette levering

Goede communicatie en service.

Klant- en servicegericht van advies t/m levering

Bij Kok Wooncenter gastvrij ontvangen en geduldig, prettig en deskundig geadviseerd door Arjan ‘t Hoen. De meubels werden keurig op de afgesproken tijd afgeleverd, gemonteerd en geplaatst. Bij Kok staat klantvriendelijkheid en service voorop.

Prima advisering met daarbij uitstekende service

Na haar geduldige advies voor gordijnen (zoektocht, alles kon nog), heeft Astrid ons weer uitstekend geadviseerd met de keuze voor het karpet. Haar professionele kijk op dingen heeft ons geholpen onze keuzes te maken. De gordijnen en vitrages hangen, het karpet ligt; alles past bij elkaar en straalt een warme en rustige sfeer uit. We zijn er erg blij mee.

goede service en afspraken

Bank op afgesproken tijd geleverd en de levering goed gepland.

Goed advies, prettige service

Vakkundige adviezen over stoffen en kleur, mooie uitgebreide collectie. Goede service tijdige levering.

Geweldig!! Ook bij de aflevering heel vrolijke mensen

Aanbeveling

Prima levering en montage raambekleding

De door ons uitgekozen luxaflex voor onze nieuwe badkamer werd op de afgesproken datum heel netjes en vlot gemonteerd en staat prachtig.

Kwaliteit, service en vriendelijlheid

In de showroom hebben we goed advies gekregen. Levering en montage was prima geregeld.

Inspiratie & service zeer goed

Kok Wooncenter, en in het bijzonder Arjan, heeft onze verwachtingen overtroffen. Hij voorzag ons van echt verrassende voorstellen, en dacht in detail mee op basis van onze wensen. Arjan is het type verkoper dat echt wil dat je de juiste keuzes maakt zodat je tevreden bent. Hij pusht niet op snelheid, maar geeft je alle ruimte om goed na te denken en thuis met staaltjes te proberen wat werkt. Daarnaast dacht hij zelf ook tussen onze afspraken in na over onze situatie, waardoor hij met een beter plan kwam tijdens onze tweede afspraak. Zo betrokken! Het resultaat? Een heerlijk zittende bank (bank Harris van Design on Stock is een regelrechte aanrader), een mooi vloerkleed dat huisdier-proof is, en een heel verrassend tv-meubel. Wij zijn meer dan tevreden!

Ruime keus, alle tijd voor advies, goede service!

Fijne zaak!

Goede en vriendelijke service

Goede en vriendelijke service

Helemaal top.

Uitstekende begeleiding in het gehele proces van kijken, proberen en uitzoeken van meubels. Aandacht voor zitcomfort in relatie tot lichaamsbouw en -houding. Er werd gelet op dingen waar ik nooit zelf op zou zij. Gekomen. Gedegen kennis van producten en mogelijke heden qua variaties, materiaalkennis. Dank jullie wel!

Correct en accuraat behandeld en mee gedacht in plannen

Volgens mij is de bovenstaande tekst meer dan duidelijk. Wij zouden iedereen aanraden daar heen te gaan.

Deskundig, behulpzaam, rust.

Ik kwam binnen om te kijken naar de vervanging v mijn Leoluxstoel Palone. Nog in perfecte staat, maar qua kleur niet meer passend in mijn interieur. Na de omschrijving wat ik zocht, werd ik naar boven verwezen waar net een nieuwe collectie Artifort was binnengekomen. Ik ging zitten en was verkocht en toen kwam Els. Advies over een leuke verkoopsite was het begin en met haar goede advies ging ik naar huis met een voorstel voor de bekleding van de stoel met een bijpassend kleed. Beide zijn gisteren gebracht en ik ben er heel erg blij mee. Prachtige kwaliteit en precies wat ik zocht. Bedankt Els en Kok, alweer bij jullie geslaagd!

We zijn al een tijdje onderweg en tijdens het hele traject zijn we heel tevreden over de kwaliteit van materialen en medewerkers voan Kok Wooncenter. Wordt vervolgd!

Mooie diverse collectie van verschillende fabrikanten.

Royale toonzaal in een prettige en ongedwongen sfeer. De vriendelijke en zeer kundig adviserende medewerkers dragen hier ook zeker aan bij. Zorgvuldige aflevering en nazorg.

Professioneel, denkt mee, behulpzaam

Een winkel met vriendelijke en kundige medewerkers die alle tijd voor je hebben, meedenken, verschillende mogelijkheden laten zien en zelfs daaraan denken waar wij nog niet aan gedacht hadden. Levering conform afspraak. Top dus!

Vriendelijke medewerkers en uitstekende communicatie. Gewoon TOP.

Uitstekend geholpen bij Kok wooncenter

De medewerkers zijn zo klantgericht, vriendelijk en geven top advies. De medewerkers die de wood en wash jaloezieën hebben geplaatst waren ook goed in hun werk. Alles netjes afgewerkt.

Hamseweg 18

3828AD Hoogland