Topservice

Netjes geholpen in de winkel. Afleveringsdatum plannen ging soepel. Levering verliep vlekkeloos. Vriendelijk personeel, werkten rustig en namen alle verpakkingsmateriaal mee retour.

Goed advies van Arjan over de kleur/stof van de bank en de bijbehorende kussens.

De levering was conform afspraak en keurig verzorgd.

Zeer goede hulp gehad

Ik waardeer het dat er tijd genomen wordt en dat er zelfs met stalen thuis gekomen wordt

aandacht voor de wensen van de klant

wij waren besluiteloos. Men had geduld, drukte er niet iets door, maar adviseerde wel en wachten af tot we beslist hadden.

Super dienstverlening!

Zeer goed geholpen in het meedenken. Top service in de winkel en van de bezorgers!

Heel tevreden

Bij de advisering in de winkel alle tijd genomen en goed geholpen, bij de levering prima service.

prima en ervaren installateurs, die weten wat ze doen

.... ook bij het in elkaar zetten van ingewikkelde kastjes...

Top geholpen en prachtige banken gekocht.

Heel aardig personeel ook de bezorgers.

Heel tevreden

Vriendelijk en deskundig te woord gestaan door Inez. Was helemaal niet van plan iets te kopen, maar liep tegen een mooie set stoelen aan.

Goed advies, prima service en zeer klantvriendelijk

Goed advies in de showroom. Prachtig assortiment meubels. Prima afspraken gemaakt over de levering en aflevering. Persoonlijke benadering vooraf aan de aflevering. Plezierig contact met de mannen van de logistiek. De aflevering helemaal volgens afspraak.

niets veranderen

Goede service en prachtige bank

In de winkel heel prettig geholpen bij het kiezen van de bank. Er werd goed meegedacht en de medewerkster wist duidelijk goed waar ze het over had. Ook de levering is heel prettig verlopen. Wij konden aangeven wanneer het voor ons uitkwam dat de bank werd bezorgd. Ze kwamen op de afgesproken tijd, gingen vlot maar zorgvuldig aan de slag en lieten alles heel netjes achter.

Heel soepel met afspraken maken.

Omdat de woning nog niet zover klaar was om het meubel te ontvangen konden we een geschikte andere datum kiezen. Wij werden ook steeds op de hoogte gehouden over de details.

Ontspannen omgang met klanten, gedegen kennis en betrokken.

De aandacht voor ons bij ons zoeken naar meubels voor de herinrichting van ons beviel uitstekend. Daar bij paste onze smaakt bij de modellen in de winkel. Ervaren begeleiding bij het kiezen van stof en kleur voor de beoogde fauteuils. Ook de bezorging aan huis met uitpakken en adviezen was tot in de puntjes betrokken. De koffie om het verblijf in de winkel een aangenaam karakter te geven. Zeer tevreden.

Wij winkelen graag bij KokWooncenter

Deskundige, vriendelijke en servicegerichte medewerkers zowel in de binnen als buitendienst.

Vlotte en nette service

Zowel in de winkel als thuis ben ik geholpen door vriendelijke mensen. Ook met voldoende vakkennis.

Perfecte service

Uitstekende dienstverlening door deskundige medewerkers.

zeer vriendelijk en deskundig geholpen

keuzes maken is altijd lastig waar het meubelen betreft. We zijn met veel geduld en deskundigheid geholpen en zijn blij met het resultaat

Klantvriendelijk en deskundig personeel

correct te woord gestaan en meegedacht

Klantgericht!

Goede service, kloppende levertijd en met zorg afgeleverd door 2 zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers. Dat waren toppers!! Ook flexibel qua planning want ik wilde nog schuiven met het aflevermoment en dat was geen probleem. En ik ben super blij met m’n mooie bank en poef!

Wij zijn zeer tevreden over het contact met de firma Kok.

Bij de aanschaf van twee relax fauteuils stonden wij voor een moeilijke keuze. Onze leeftijd: 89- en 87 jaar vroeg om een oplossing in comfort. De firma Kok heeft ons daar op geduldige, deskundige en prettige wijze in bijgestaan, vooral door de persoonlijke benadering van Annabelle. Hartelijk dank. Ook de aflevering maandag j.l.verliep geheel volgens afspraak en op deskundige wijze. Onze eerste ervaringen beloven veel goeds. Blij dat we de knoop hebben doorgehakt met jullie hulp. Vriendelijke groeten en wie weet tot ziens.

Mooie winkel, deskundig personeel en prima service

Het lijkt wel een reclame boodschap, maar we zijn echt uitstekend geholpen! De bezorging was ondanks een kleine hik up uiteindelijk ook prima verlopen. Het is een cliché om op te schrijven maar de mensen maken bij Kok echt het verschil!

Deskundig advies, mooi product

Voor ons nieuwe carpet waren we op zoek naar iets wat duurzaam geproduceerd is. Wij vonden het fijn dat ons carpet is gemaakt in Nederland, door mensen met afstand tot de arbeidsmarkt. Het is een mooi wollen carpet geworden, precies in de juiste kleurstelling dankzij het deskundige advies van Kok Wooncenter.

mijn gordijnen opmeten, maken en ophangen is allemaal perfect gebeurd.

ze boven