Jan heeft ons uitstekend geholpen met de verkoop van onze woning.

Kundige makelaar die ons goed heeft geholpen met de verkoop van onze woning. We gaven de verkoop met veel vertrouwen uit handen.

Zeer klant vriendelijk en behulpzaam

Ik ben zeer tevreden. Zeer klant vriendelijk. Erg behulpzaam en zeer goede begeleiding. Bedankt voor de verkoop.

Grandioos verkoop resultaat zonder kopzorgen

Zeer prettige ervaring met Makelaardij Friesland in familieverband. Alles wordt uit handen genomen en contact over en weer is zeer prettig en korte lijnen, zowel met persoonlijke begeleider als met het hele team van Makelaardij. Shappoo.

Adequaat en snel geholpen!

Hielke Fonk heeft in een complexe situatie ontzettend goed bijgestaan in de verkoop van de woning. Stond altijd klaar met goede adviezen en heeft gezorgd voor een snelle verkoop.

Zeer professioneel geholpen door Jan.

Erg vertrouwelijk en correct.

Uitstekende dienstverlening

Leuke en gemoedelijke makelaar, hij gaf hele goede adviezen en denkt met je mee. Alles verliep zeer vlot, binnen een week hadden we ons huis verkocht. Kortom: uitstekende dienstverlening!!

Uitstekend geholpen door Jan Ypeij.

Goede bemiddeling met hart voor de zaak, prettige benadering.

Beste Peter, Wat super dat je zo enthousiast over ons bent. Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling. We zijn enorm blij met aanbeveling en de 10. Groet Makelaardij Friesland Jan Ypeij

Vakbekwame en betrouwbare makelaar

Prettige manier van werken. Helder en transparant. Jan Ypeij van Makelaardij Friesland heeft ons op een zeer prettige en kundige manier geholpen bij de verkoop van ons huis. De communicatie is van begin tot eind helder en goed verlopen. Vooral de kwaliteit (foto's, verhaal en opzet kijkdagen) die geleverd wordt is van een hoog niveau.

Beste Erik en Saskia, Bedankt voor jullie beoordeling. Wij vonden het een eer om jullie speciale plek en woning te mogen verkopen. Wat een prettige samenwerking ! Hartelijke groeten, Team Makelaardij Friesland Jan Ypeij

Professioneel

Makelaars Jan en Jorrit nemen de tijd voor je en zijn goed bereikbaar. Ze zijn vriendelijk en duidelijk in hun communicatie. Positief gestemd en enthousiast! Administratief is ook alles goed en op tijd geregeld. Wij hebben het als een fijne samenwerking ervaren.

Anna hartstikke bedankt, Veel woonplezier in jullie nieuwe woning. Hartelijke groet, Jorrit & Jan

Friesland Makelaardij is zeer professioneel en betrouwbaar.

Friesland Makelaardij, makelaar Jan Ypeij en het team collega’s heeft mijn huis op professionele wijze verkocht. De verkoopbrochure was prachtig en de begeleiding efficiënt en zeer zorgzaam. De aankoop van mijn nieuwe woning is gerealiseerd dankzij de professionaliteit en deskundigheid van Jan Ypeij die mij met zijn kennis en ervaring heeft begeleid in een overspannen markt. Met heel veel plezier kijk ik terug op die spannende periode en en zeer dankbaar voor de succesvolle resultaten van zijn werk. Mocht ik in de toekomst weer gaan verkopen dan ga ik zeker Friesland Makelaardij en Jan Ypeij vragen. Met vriendelijke groet,

Els, Bedankt voor de 10, het gestelde vertrouwen en de succesvolle samenwerking. Graag kom ik je nieuwe woning nog een keer bewonderen. Vriendelijke groet, Makelaardij Friesland Jan Ypeij

Jan Ypeij heeft ons goed begeleid bij de verkoop van onze woning

Goed makelaarskantoor met no-nonsens aanpak.

Open en eerlijke makelaar

Het was onze eerste keer dat we ons huis verkochten. Onze makelaar was open en eerlijk, neemt de tijd voor je en legt alles goed uit. Vrijwel altijd meteen bereikbaar voor vragen, zo niet belde snel terug. Prettige samenwerking!

Hendrik en Priscilla, Bedankt voor jullie beoordeling en de fijne samenwerking. Wij wensen jullie met je kinderen veel geluk in de nieuwe woning. Succes met klussen! Vriendelijke groet, Makelaardij Friesland Jan Ypeij

Snelle verkoop door Peter Meijer!

Betrouwbare en eerlijke verkoper die goede punten benadrukt maar ook openhartig is.

Snelle verkoop door professionele aanpak

Zeer tevreden met de aanpak vanuit de makelaar. Verkoop makelaar had kennis van de wijk en de potentiele klanten. Door adequaat handelen en goede adviezen zijn we tot snelle verkoop van ons huis gekomen.

Van begin tot eind super geregeld uiterst professioneel echt een aanrader voor iedereen die een makelaar zoekt, na 3 makelaars te hebben uitgenodigd kwam makelaardij friesland het beste over en het is ook super goed bevallen.

Bedankt Sybren, Fijn contact en mooi vlot verkocht! Gefeliciteerd. Hartelijke groet, Jan Ypeij

Zeer tevreden! Dankzij goede tips van de makelaar Jan Ypeij het huis snel verkocht. Bedankt!

Vakkundig, vertrouwd en persoonlijk

We hebben nu meerdere ervaringen met Jan Ypeij. Wat een fijne, realistische, deskundige sympathieke makelaar! Ondanks zijn volle agenda is hij altijd bereikbaar en geduldig. Bij Jan voel je dat klanttevredenheid op nummer 1 staat. Zijn persoonlijke benadering geeft een vertrouwd gevoel. Dankjewel Jan!

Liegt zonder schaamte recht in je gezicht. Houd informatie achter.

Bij de aankoop van een huis verkocht door Makelaardij Friesland werden meerdere onnodige en verifieerbare leugens verteld. Over veel gebreken, waar kennis over was uit een eerder bouwkundig rapport, werd gelogen, alsmede over de reden dat voorgaande potentiële kopers van de koop af hebben gezien. Uiteindelijk heb ik het bouwkundig rapport toegemaild, waarop ik de schriftelijke reactie kreeg dat deze NIET gelezen was. Er was dus volledige intentie om dezelfde leugens nogmaals te herhalen bij de volgende potentiële koper.

Top service en vakkundigheid door Tycho Reimers.

Uitstekende vakkundigheid waardoor het huis binnen no time verkocht was via een kijkmiddag. Het hele verkoop traject hebben wij als zeer prettig ervaren.

Uitstekend geholpen door Jan Ypeij

• Contact met vestiging: Leeuwarden

Beste Margriet en Henk, Bedankt voor jullie hoge beoordeling. Jullie inspanning en onze samenwerking was perfect! Hartelijke groet, Team Makelaardij Friesland Jan Ypeij

Prima begeleiding voor bezichtiging, inhoud, hoor-/wederhoor en kennis. Goed in staat om te luisteren naar de klant-(wensen) en alles voor akkoord met bevestiging laten accorderen.

• Ervaring met: aankoopbegeleiding
  • Contact met vestiging: Leeuwarden

Beste Frans Willem, Bedankt voor je beoordeling. Gefeliciteerd met je prachtige aankoop. Veel geluk gewenst in jullie nieuwe woning. Hartelijke groet Jan Ypeij

De verkoop van ons huis hebben wij als zeer prettig ervaren

• Contact met vestiging: Leeuwarden

Zeer prettig,snel en deskundig geholpen. Hulde hiervoor

• Contact met vestiging: Leeuwarden

Woning gekocht Makelaardij Friesland.

• Contact met vestiging: Leeuwarden

Beste Patrick en Barbara, Bedankt voor de 10! We hopen dat de bouw van jullie nieuwe woning voorspoedig verloopt. Groet Jan Ypeij