Geweldig mooi geworden.

Helemaal tevreden van aankoop tot plaatsing van de kozijnen.

Goed bedrijf goede service

Komen alles goed inmeten geven goed advies vooraf Werken netjes en overleggen met de klant en laten alles netjes achter als ze klaar zijn Top bedrijf

Ook deze keer weer dik tevreden

Dit was de tweede keer dat we de mannen van Damen & Groen over de vloer hadden. Deze keer was de benedenverdieping aan de beurt. Door even wat langer door te werken, was de klus in 1 dag geklaard. De rommel weer netjes opgeruimd voordat ze vertrokken. Top! Damen & Groen is een no-nonsense bedrijf, ze doen wat ze zeggen, geen kleine lettertjes en tegen een concurrerende prijs. Aanrader!

Het was makkelijk om een afspraak te maken. Vriendelijke verkoper en goede uitleg over de mogelijkheden in mijn huis. Het hele huis is voorzien van kunstof kozijnen. De montage was eerder als geplant en verliep vlot en netjes. Vriendelijke monteurs. Alles is netjes opgeruimd achtergelaten. Het ziet er echt geweldig uit en ben er heel erg blij mee.

Er is keurig werk afgeleverd.

Wij zijn erg tevreden over onze contacten met Damen & Groen; vanaf verkoop t/m oplevering.

Doen wat ze beloven

Het is prachtig geworden, de 2e fase aan onze woning is klaar. Voordeur, 3e verdieping, 2e verdieping door personeel uitval besloten ze met de monteurs om op zaterdag te komen. Vrolijke monteurs en netjes gewerkt en tussendoor op de hoogte blijven van de prestaties van Max. Afval meegenomen en aangeveegd. Al met al een mooie dag met een mooi huis nu. We zijn er erg blij mee.

Goed en snel geholpen

Binnen enkele uren zat het dakkapel erop. Ze komen nog terug voor een stuk raampje.

Zeer tevreden !!!

De tweede keer dat ze bij ons aan het werk waren. Wij kijken nooit verder bij concurrenten. Wij hebben de ervaring dat het bij Damen en Groen altijd perfect geregeld wordt. Vakkundig en aardig personeel En prima resultaat. Echt aan aanrader.

geweldig

zou het zeker aanraden bij andere

Erg fijn bedrijf!

Wij hebben 2 dakkapellen laten plaatsen door Damen & Groen. 2 fijne gesprekken bij ons thuis gehad over onze wensen en mogelijkheden. Daarna zijn er mensen langsgekomen om in te meten die ook wat tips hadden. Net de dakkapellen geplaatst en de monteurs waren erg vakkundig en werkten netjes. Geen rommel achtergelaten en alles ging in overleg. Kortom echt een bedrijf waar je mee in zee kan gaan!!

Vakwerk !

De beide heren werken heel hard door , zijn vriendelijk en vertellen waar ze mee bezig zijn. Werken secuur en ruimen tussendoor steeds op .

Mooie kozijenen en top plaatsing en afwerking.

Onze benedenverdieping hebben we alle ramen en deuren laten vervangen door de kunstof kozijnen van Damen en Groen. De achtergevel is een schuifpui geplaats. Dit is allemaal optijd op de afgesproken datum super mooi en netjes gedaan. De monteurs zijn geweldige vaklui en ook zeer vriendelijk. Echt top!

Bekwame vakmensen, vriendelijk. Werkten netjes.

Vakkundig en netjes geïnstalleerd.

Vriendelijke en rustige monteurs ,die hun vak goed verstaan, Meedenkend, en netjes gewerkt, waardoor het een mooi eind resultaat is geworden Ook de adviezen vooraf waren zeer goed ,we zijn goed over alles geïnformeerd. Kortom de gehele installatie en alles vooraf waren goed geregeld.

Vak mensen.

Keurig werk.Zal jullie bedrijf van harte aanbevelen.Dank nogmaals.

Alleen maar positief

Ik ben ook nu weer alleen maar positief! Veel dank aan JW en collega.

Fijn bedrijf met uitstekend resultaat

Onze ervaring met Damen & Groen is uitstekend, Zowel de aanvraag, offerte, inmeten als de plaatsing. De heren die bij ons zijn geweest zijn vriendelijk en professioneel. Van de offerte, inmeten als de plaatsing, is de begeleiding goed en wordt je precies op de hoogte gehouden wat ze gaan doen. Mooie kozijnen en uitstekende materialen met een super afwerking zowel binnen als buiten. De volgende dag na plaatsing direct gebeld om te vragen of alles naar wens is verlopen. Top bedrijf!

Uitermate goede ervaring

Verkoper was duidelijk en had goede kennis Monteurs, waren vriendelijk, hadden vakkennis Wij zijn een zeer tevreden klant

Uitstekend werk, vriendelijke service

Wij hebben in één klus een dakkapel laten plaatsen en de gehele 1e verdieping voorzien van kunstof kozijnen met HR++ glas inclusief schuifpui en balkondeuren. Het kon snel geleverd en geplaatst worden, De verkoper is uiterst vriendelijk, behulpzaam en denkt mee. Hetzelfde geldt voor de monteurs: vriendelijke, harde werkers die de klus perfect hebben geklaard en ook de afwerking is prachtig.

Montage van schuifpui professioneel en netjes

De schuifpui is keurig op zijn plek gezet door harde werkers. Er is goed overleg mogelijk over de werkzaamheden, en na afloop netjes opgeruimd. We zijn tevreden over het resultaat.

Zeer naar wens verlopen

Zeer naar wens verlopen.

Groot respect

De levertijd op de nieuwe schuifdeur was lang maar de communicatie hierover was prima. Net als de prijs. We wisten precies wat we konden verwachten en zo is het ook gegaan. De installatie zelf is perfect verlopen. De installateurs waren deskundig, snel en vriendelijk. Ze hebben alles ook schoon achtergelaten. En de nieuwe pui zelf, wat is die mooi geworden! Groot respect!

Zeer ervaren en meedenkende, en vriendelijk monteurs

Ik heb mijn ervaring met jullie als zeer prettig ervaren, goede communicatie En zeer vriendelijk personeel. Heb in het verleden jullie ook al over de vloer gehad, daar bij was de ervaring ook erg prettig. Heb jullie in het verleden ook vaak zat aangeraden bij ander mensen, kortom een zeer goed bedrijf en een dikke 10 van ons!

Top kwaliteit en service

Top kwaliteit en service . Zeker en aanrader

Netjes, betrouwbaar, kwaliteit!

Van intake tot after sales wordt je netjes geïnformeerd. De afspraken worden nagekomen. We hebben nu verschillende keren kunststof kozijnen via Damen & Groen laten plaatsen en iedere keer is de dienstverlening en het product van een uitstekende kwaliteit. Ook een volgend project zullen wij weer via jullie laten doen.

Industrieweg 13

4104AP Culemborg