Zeer uitstekend werk geleverd!

Zeer uitstekend werk geleverd!

Profesionele bedrijf

Ze hebben ons goed geholpen.

perfect

komt afspraken na en werkt alles goed af

Zeer profesioneel

We zijn zeer tevreden over de service die geleverd is door Damen&Groen en professionele houding van zowel buiten en binnen personeel.

Perfect netjes werk!

Vervanging van een rot kozijn/raamwerk. Zeer netjes werk geleverd door jullie medewerkers. Bovendien zeer vriendelijk.

Fijn bedrijf dat zijn afspraken nakomt, goed en netjes werkt.

Prima bedrijf met zeer vriendelijk personeel. Dakkapel is netjes afgeleverd en de rommel hebben ze meegenomen. Alle afspraken zijn uitstekend nagekomen en de bereikbaarheid uitstekend. Op al mijn vragen vrijwel direct een goed antwoord ontvangen.

Top geregeld!

Fijne communicatie en vlotte plaatsing.

Via een kennis heb ik dit bedrijf doorgekregen en ik ben super tevreden met het resultaat!

Top service en levering

Damen&Groen is een aanbeveling Professionele medewerkers die geweldige werk leveren.

Netjes gewerkt - goede service

Het vervangen van de kozijnen, voordeur en het plaatsen van de screen is naar tevredenheid gedaan.

Professioneel Top bedrijf!

Fijn professioneel bedrijf,fantastische service,vakmanschap. Ben erg blij met het resultaat.

Betrouwbaar adres

Maandag 9 januari 2023 een mooi kozijn met nieuwe deur laten plaatsen. Zeer tevreden over deze plaatsing maar ook de communicatie vooraf en de recente contacten voor plaatsing van de nog in te meten hordeur.

Uitstekend!!!! Dikke 10

Onze ervaring is vanaf het 1ste telefoontje tot de bespreking bij ons thuis heel fijn verlopen. Hadden direct een goed gevoel erbij. Alles netjes verteld en op papier gezet, zelfs monsters mee genomen om een kleine indruk ervan te krijgen. Gister de kozijnen geplaatst en wat zijn wij er super blij mee, echt vakwerk afgeleverd door de twee jongens, totaal geen last van ze gehad, die twee zijn de volgende keer zeker weer welkom. Netjes en vakkundig te werk gegaan en boven en buiten alles keurig achter gelaten! Betalen kon gewoon na plaatsing of de volgende dag. Al met al, enorm tevreden en zeer zeker aan te raden. Alleen maar vol lof over dit bedrijf. Wij komen dan ook zeker terug bij jullie. Nogmaals bedankt

Van kennismaking tot oplevering: Prima vakwerk geleverd. Zeer tevreden.

Het uitbrengen van de offerte, het nakomen van gemaakte afspraken, de plaatsing van onze nieuwe kozijnen: alles was keurig verzorgd. Er is goed gecommuniceerd en de installatie en oplevering verliep prima. Het na-bellen om te informeren of alles naar wens is geinstalleerd heb ik als zeer positief ervaren. Kortom: Niets op aan te merken.

Prima werk

Ik heb de samenwerking erg prettig gevonden. Jullie hebben een groot compliment verdiend.

Top bedrijf

De mannen stonden op de afgesproken tijd voor de deur. Na overleg hoe hoog het dakkapel moet komen gingen ze aan de slag. Dit deden zij voortvarend tevens werd al het afval van het dak in big bags gestopt en naar beneden gehezen en mee genomen. Toen het dakkapel erop zat en de afwerking afgerond was hebben we samen nog even een rondje gemaakt voor de puntjes op de i tevens hebben ze mij uitleg gegeven over de bediening van het kozijn de horren en het rolluik. Ook gaven ze nog enkele tips voor de afwerking van het dakkapel. top jongens netjes en schoon gewerkt en opgeleverd.

Voorlopers in de markt!

Van A tot Z hebben heeft Damen en Groen uitstekend werk geleverd. De kozijnen zitten er nu +/- 9 maanden in. Geen seconde spijt gehad. Ik beveel dit bedrijf aan iedereen aan!

Perfect werk geleverd

Keurig werk, vriendelijke monteurs! Wij zijn super tevreden!

Super netjes gewerkt geen rommel achter gelaten, beleefd en alles zoals afgesproken Een aanrader goede kwaliteit voor lage prijs.

De twee medewerkers hebben hard en keurig gewerkt. De afwerking ziet er strak uit en ze hebben alles schoon achtergelaten. Complimenten! P.s. Helaas jammer dat een aantal ruiten bij de voordeur gesneuveld is, mogelijk door teveel spanning. We hebben er alle vertrouwen in dat dit goed wordt opgelost.

Geweldig mooi geworden.

Helemaal tevreden van aankoop tot plaatsing van de kozijnen.

Industrieweg 13 4104AP Culemborg