Goed geplaatst en keurig afgewerkt.

Goede ervaring tijdens de plaatsing en ook ivm de nazorg, enkele kleine probleempjes worden na een belletje snel en goed verholpen. Chapeau!

professioneel en vriendelijk

Wij hebben zeer goede ervaringen met Damen en Groen, Vanaf het bespreken van onze wensen tot het plaatsen van de kozijnen enz. Professioneel en heel vriendelijk. Alles wordt goed overlegd en uitgelegd. Wij zouden Damen en Groen zeker aanbevelen aan andere mensen.

Professioneel, snel en netjes

Bij ons is in 1 dag 2 kozijnen, en schuifpui en een dakkapel geplaatst. In de planning en voorbereiding is er uitgebreid gecommuniceerd en zijn er ook hele bruikbaar tips gegeven over o.a. het plaatsen van een stofscherm. De dag zelf ging als een lopend trein. De monteurs waren professioneel, combineerde een overlegde goed en ook nog gezellig. De kozijnen en de pui zijn netjes afgewerkt. Het dakkapel is van buiten afgewerkt en conform de afspraken voor eigen afwerking. Bij de oplevering is alles netjes nagelopen, besproken en konden zij ook tips geven over de zelf aan te brengen afwerking. Prijs/kwaliteit is erg netjes! Wij zijn tevreden!

Top montage door een goed op elkaar ingespeeld team.

In één dag 5 kozijnen, een voordeur vervangen en alles zeer netjes afgewerkt. Wij zijn zeer tevreden

Alles netjes geregeld. Goed contact en netjes gemonteerd, ook ruimen zeWij zijn zeer tevreden alles keurig op.

Fantastisch bedrijf!

Wij hebben nieuwe kozijnen en een voordeur laten plaatsen door Damen & Groen en we kunnen dit bedrijf ten zeerste aanbevelen. Het verkoopgesprek was zeer aangenaam, de opvolging perfect en de kwaliteit van de producten zeer goed. We zijn nog het meest onder de indruk van het afwerkingsniveau na het plaatsen van de kozijnen. Het professionalisme van de medewerkers Jan-Willem en Alec was echt fenomenaal. De aandacht waarmee alles werd afgewerkt, hebben wij nog nooit eerder mogen meemaken. Alles ziet er zo perfect uit. Echt een dikke tien voor Damen & Groen!

Goede service, werk volgens verwachting gedaan

Mijn ervaring met D&G is heel positief. Fijne gesprekken gehad voor het werk, duidelijke communicatie en super nette afwerking. Ook naderhand snelle communicatie bij vragen. Zeker een aanrader.

Er was goed overleg tussen de werkmannen en ons.

De werkzaamheden werden netjes uitgevoerd en er was ruimte nog even te bepalen hoe de afwerking kon worden gedaan. Er zijn nog een paar zaken die aandacht nodig hebben, waaronder een aantal horren brengen en het vervangen van de scharnieren bij de keukendeur. Die piept nu nog. Dat is besproken en genoteerd. Wij horen graag wanneer dat nog afgerond wordt.

Helemaal top

Zeer goed, netjes gewerkt. Alles weer keurig opgeruimd en schoongeveegt. Erg blij met de kozijnen. Alles netjes afgewerkt ook

Van begin tot eind goede service!

Het eerste gesprek met Kevin voor de aanschaf van kunststof kozijnen was al gelijk plezierig en professioneel met goede suggesties. Daarna direct een duidelijke offerte en goede verwachtingsmanagement m.b.t. het tijdsbestek wanneer de kozijnen geplaatst zouden kunnen gaan worden. Op de dag van plaatsing een team van 3 vakkundige en keurige mannen aan het werk gehad die mooi werk hebben afgeleverd. Direct de volgende dag een follow up van Kevin. En... het allerbelangrijkste is dat het een ontzettend mooi product is en het aangezicht van het huis hier enorm van opgeknapt is.

Na 25 jaar nog steeds OP en TOP tevreden !!!

Na 25 jaar alleen nieuwe scharnieren laten plaatsen, goed en snel geholpen ! De kunststof kozijnen zijn niet alleen nog van goede kwaliteit, maar ook de service is in de loop der jaren uitstekend gebleven. Dit toont aan dat het bedrijf zich inzet voor duurzaamheid, betrouwbaarheid en een langdurige tevredenheid van klanten. Damen & Groen…..Doen !

Telkens weer tevreden.

Voor de derde x weer kozijnen laten plaatsen, voorheen ook dakkapellen. Telkens zeer tevreden over dit bedrijf. Komen op tijd en komen hun afspraken na. Het team werkt netjes en laten alles opgeruimd achter. Even ter aanvulling ondanks dat onze achternaam Groen is zijn wij geen familie.

Fijn contact en goede service

Na het contact met Kevin kon er vrij snel een afspraak gepland worden. Hierna was er een duidelijk plan met offerte en kon binnen de gestelde periode geplaatst gaan worden. De bestelling kwam zelfs eerder dan verwacht ;) Tijdens de montage kwamen er ervaren mensen, die vriendelijk waren en ervoor zorgden dat alles zoals afgesproken verliep. Eventuele kleine afwijkingen o.i.d. worden in samenspraak opgelost.

Betrouwbaar vakkundig bedrijf

Wij hebben nu voor de derde keer D&G Kozijnen laten plaatsen en weer vakwerk . Goede service en nazorg en vriendelijke meedenkende monteurs . Kevin is zelfs nog in de een container met oude kozijnen gedoken om een zeer dierbaar naamplaatje te zoeken wat ik vergeten was eraf te halen toen de oude kozijnen verwijdert werden . Grote klasse Kevin onze dank hiervoor al met al top bedrijf met uitstekende service echt aan te raden als je nieuwe kozijnen en of deuren wil laten plaatsen

Gisteren is bij mij 'n nieuwe voordeur geplaatst en 'n deel achterpui vervangen, ik ben zeer tevreden met het resultaat, de communicatie tussen mij en de monteurs vond ik uitstekend. Voor ze in de middag vertrokken nog even alles nagelopen en waar nodig uitgelegd. Prima medewerkers!

Zeer tevreden over de kozijnen en plaatsing hiervan

Wij wilden op de bovenverdieping zowel aan de voor en achterkant nieuwe kozijnen aanschaffen. Nu hadden wij in 2015 aan de achterkant van ons huis een kunststof kozijn gekocht, deze aangeschaft bij Damen en Groen in Culemborg, wij waren zeer tevreden en daarom weer contact opgenomen met Damen en Groen, vertegenwoordiger Kevin v Doodewaard kwam langs, deze gaf ons een goed advies zodat wij tot een overeenkomst kwamen. Op 24 januari 2024 kwamen onze kozijnen binnen. Door medewerkers, Alec, Jan Willem en Arie werden beide kozijnen op een professionele en nette wijze geplaatst, na plaatsing een controle en uitleg rondje. Zoals eerder vermeld waren wij bij de 1e plaatsing zeer tevreden, dit kunnen wij nu ook weer zeggen. Dus als u op zoek bent naar kozijnen, zoek niet langer en neem contact op met Damen en Groen.

Uitstekende ervaring

Vanaf de initiële offerte tot en met het plaatsen van de kozijnen, niets dan lof. Duidelijke communicatie met betrekking tot vertraging van de levering. Geen probleem om uit te stellen tot de omgevingsvergunning rond was. Op de dag van plaatsing netjes op de afgesproken tijd aanwezig. Zeer vakkundig gemonteerd. Goed overleg over de afwerking en alles netjes achtergelaten. Na een week nog een belletje of alles naar wens is met de kozijnen. Al met al uitstekende service. Mocht ik ooit nog meer kozijnen willen vervangen, weet ik waar ik heen ga.

Zeer correct afspraak is afspraak.

PVC raam, Aluminium schuifdeur en rolluiken

Damen En Groen plaatste op de eerste verdieping een PVC raam, een aluminium schuifdeur en twee luiken. Alles verliep soepel, de twee jongens waren professionals en stopten geen moment. Ik heb het zeer op prijs gesteld en ben volledig tevreden met de kwaliteit van de materialen en plaatsingen. Om niet te vergeten: de prijs was echt concurrerend. Sterk aanbevolen!

Top bedrijf , komen hun afspraken voor 100% na.

Vanaf offerte tot oplevering duidelijke afspraken welke ook volledig zijn na gekomen. In de verkoop besprekingen zeer goed geïnformeerd en met ons meegedacht . De montage is door hun eigen monteurs zeer professioneel en netjes opgeleverd. kortom, wij zijn zeer tevreden met Damen&Groen b.v.

Uitstekend werk geleverd

We hadden een flinke klus, door vrijwel alle ramen, kozijnen, deuren en een dakkapel ineens te laten vervangen. Spannend voor ons, maar in de aanloop en tijdens werden we al gerust gesteld dat het allemaal goed zou komen. Inderdaad, ze hebben het helemaal waargemaakt, we zijn zeer tevreden. In een korte tijd werd het hele huis vakkundig opgeknapt en netjes afgewerkt.

Nieuwe voordeur

Nieuwe voordeur laten plaatsen. Vakwerk. Vanaf het eerste contactmoment tot het plaatsen een duidelijke en fijne communicatie. Dit is de 3e keer dat ze bij ons zijn geweest (dakkapellen en rolluiken) en steeds tot volle tevredenheid.

Ik ben tevreden

Netjes gewerkt. Net als bij een vorige opdracht, 2 jaar geleden.

Top bedrijf en medewerkers

Alle ramen en kozijnen laten doen door Damen en Groen. Wij zijn tevreden van verkoop tot plaatsen. Ook zijn ze vrij snel terug gekomen om een raampje te vervangen. Goed en vooral snel contact met iedereen en dat is heel fijn

Great job done

Even though the lead time for delivery, agreed upfront though, Dames & Groen had the best price in entire market check list for us. Very helpful to offer best solutions for your imagined dormet, also offering many other useful ideas.