Vriendelijk, goede service, komt afspraken na

We zijn heel goed geholpen door michel ( de verkoper) van Dekkers keuken ! Goede service. Komt afspraken na. Allemaal vriendelijk! Wij zijn heel erg blij met onze nieuwe keuken

Het was een zeer fijne ervaring en zijn zeer goed en vriendelijk geholpen.

We zijn zeer fijn geholpen door Michel bij het uitzoeken van onze nieuwe keuken.

Van begin tot het eind dik tevreden!

De titel zegt het al ‘van begin tot het eind dik tevreden’. Fijne winkel, goede parkeergelegenheid, vriendelijke deskundige verkopers. Geen vraag is te gek, snelle reactie van onze vaste contactpersoon/ verkoper. Zelfs in het weekend en avond! Afspraak is afspraak. Perfecte monteurs die de keuken netjes in elkaar hebben gezet. Alles in overleg met de klant. Kortom, zeer tevreden!! Prima prijs-kwaliteit. Nu lekker genieten van onze mooie nieuwe keuken. En familie en vrienden showen hoe tevreden we zijn. Bedankt Dekkers Keukencentrum!

We really appreciate the quality of Dekkers work

We bought the kitchen with Dekkers and Michael was really helpful. We needed to adapt new cabinets to an extension and the result was harmonious and beautiful.

uitstekend

klantvriendelijk en service gericht

Michel Smit van Dekkers is een echte meedenker!

Altijd fijn om bij Dekkers keukencentrum een keuken te kopen. Dat doe ik vaker en nog nooit tegengevallen!

Dat ik goed geholpen wordt

uitstekend

Is al jaren bekend dat de service goed is.

Inmiddels de 2e keuken vorig jaar laten plaatsen nadat de 1e keuken 25 jaar oud was. Super geregeld door Michel en ook de nazorg prima geregeld.

Zeer deskundig en meedenkend.en zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk geholpen met veel geduld en meedenkend met goede oplossingen gekomen. Michel Smit heeft ons heel goed geholpen. En de keuken is ook perfect geplaatst door mensen die via Dekkers werken. Perfecte service. Wij genieten nu van het schitterende resultaat. Heel verschil, met de grote keukenleveranciers, waar je direct moet beslissen en er bijna niet vanaf komt terwijl je voor een orienterend gesprek kwam.

fantastisch

Prachtige keuken, uitstekend gemonteerd door ervaren monteur. Goede service!

zeer klantvriendelijk en deskundig, echt een aanrader

bij onze keuze voor een complete keuken werden wij getroffen door de deskundig en klantvriendelijkheid van alle personeelsleden in het bijzonder Michel Smit. Hij was erg geduldig en dacht met ons mee en kwam met veel nuttige adviezen. Ook als wij een telefonische vraag hadden werd die door iedereen correct en snel afgehandeld. Ook de servicemonteur die een nageleverd item kwam monteren verdiende een pluim. Al met al een aanrader !!!

Samen met deskundige en professionele adviseurs een keuken inrichten.

Bij de grotere keukenbedrijven krijg je het gevoel dat ze jou direct een keuken willen verkopen, ook al zit je nog in de oriënterende fase. Dat is bij Dekkers zeker niet het geval. Op een rustige manier kijken ze samen met de klant naar de diverse mogelijkheden, zonder het gevoel dat je de keuken opgedrongen krijgt. Daarnaast is het prettig dat je met één aanspreekpunt te maken krijgt, die professioneel en goed bereikbaar is en ook goed aanvoelt wat belangrijk is. Dat zijn de redenen dat ik meerdere keren een keuken bij Dekkers Keukencentrum heb besteld.

Fantastische service, goede apparatuur, nette omgang

X

Beste Jasmijn, Dank voor je positieve bericht/beoordeling .... daar doen we het voor Nogmaals dank Michel

Prettige klantvriendelijke benadering

Goed naar onze wensen geluisterd. Prettig dat een aannemer via het keukencentrum beschikbaar was. Goede communicatie.

Héél erg goed

Goede samenwerking om tot een mooi eindresultaat te komen.

Een prima bedrijf met vriendelijke mensen.

Als leek kwam ik kijken voor een nieuwe keuken. Daarna kwam ik terecht in een voor mij nieuwe “ keuken” wereld. Zo veel mogelijkheden, zo veel keus. Goed advies. Het meedenken van mijn “persoonlijke” adviseur. Ik ben heel erg blij dat ik Dekkers keukens heb gekozen. Vanaf de eerste dag tot de dag van een “complete” keuken ben ik zeer tevreden met de hulp van Dekkers keukens en keuze die ik heb gemaakt.

uitstekende vakman

denkt mee , werkt met goed materiaal, secuur met zijn eigen materialen maakt hij er wat moois van

Top geholpen! Heel vriendelijk, alles was naar wens!

Goede service, prima geholpen door Michel Smit

17 jaar geleden de keuken voor ons nieuwbouwhuis hier gekocht en nu opnieuw voor ons nieuwe huis hier geslaagd voor de keuken. Goede service, heel tevreden over deze winkel.

Zeer tevreden over de service!

We zijn zeer tevreden over de service van Michel. Vriendelijk en zeer behulpzaam!

Zeer Servicegericht

Voor mijn projecten bestel ik met regelmaat keukens bij Dekkers keukencentrum. Door het prettige contact, goede prijs/kwaliteit verhouding en aftersales (ik krijg altijd netjes een foto vd net geplaatste keuken op de app) heb ik geen reden om elders te kijken.

ging allemaal goed

• Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: keuken
  • Omschrijf uw negatieve ervaring ?????

Vriendelijkheid behulpzaam mooi keuken al met al goedbedrijf

• Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Nvt

Tot nu toe prima. Keuken moet nog geplaatst worden. Enquete is te vroeg gestuurd.

• Vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.