super goede service

voor de tweede maal bij vd Ham keukens een keuken gekocht. Dit omdat de eerste maal al een ongelofelijk goede kwaliteit en service werd verleend. Kosten nog moeite om jouw als klant de garantie te geven dat welk plobleem dan ook verholpen word. Ze denken echt met je mee en zorgen dat je tevreden bent. De nazorg krijgt van mij een 10.!!!! Mocht ik weer gaan verhuizen ga ik gegarandeerd mijn 3e keuken ook daar weer halen.

Het is een keuken geworden die onze stoutste dromen heeft overtroffen.

Annelies heeft ons super goed begeleid in het proces naar het eind resultaat. En toen er iets fout ging met het verkeerde barblad is het heel goed opgelost. Ook Willem, de monteur heeft het heel goed gedaan...denkt ook goed oplossingsgericht.

Prima bedrijf die waar hebben gemaakt wat ons bij aanvang is beloofd.

Het begingesprek was afwachtend gezien onze zeer slechte ervaring die wij hebben opgedaan met een van hun concurrenten, een aantal jaren geleden. Verkoper Youri dacht met ons mee en bleef altijd even enthousiast, gelukkig ook nadat de handtekeningen waren gezet. Van tevoren werd het oppervlak door hemzelf ingemeten en wij werden prima op de hoogte gehouden; ook het verdere verloop en de oplevering verliepen conform afspraak. Er ontstaat na verloop van tijd altijd wel iets wat moet worden hersteld maar de vriendelijke en anticiperende monteur heeft alles (in samenspraak met de ondersteuning op kantoor) prima opgelost. Kortoim, wij zijn een tevreden klant.

Heel erg dubbel van heel erg slecht naar zeer goed

De nieuwe keuken was geplaatst met hier en daar nogal wat zaken die nog moesten worden bijgesteld, Het contact tussen degene die de keuken heeft geplaatst ( Niels Freud ) ging steeds slechter lopen en wij bleven met onafgemaakte zaken en hele slechte afwerkingen zitten, kitranden van dik naar dun, scheve afzuigkap was gelijmd aan de muur, afwasmachine zat beweging in, afwerking lelijk, bovenkastje te strak opgehangen zodat de onderste plank ging bollen, apothekerskast fronten zeer slecht geplaatst. De hoek bij de LeMans kast was heel lelijk afgezaagd ( hoogglans was gebrokkeld ) verdoezeld met een hele dikke kit rand die los ging laten. Bovenkant sloten de panelen niet netjes op elkaar. Al met al was het plezier van de nieuwe keuken er volledig af. Na een paar keer contact te hebben gehad met Servaas en onze woede en teleurstelling te hebben geuit is er gestart met het oplossen van alle grove tekortkomingen. Servaas is erg geschrokken van wat er allemaal verkeerd was gegaan en hij heeft dit zorgvuldig en zeer goed afgehandeld en alles opnieuw in gang gezet. En daar kwam Dennis, de servicemonteur, hij heeft ongelooflijk veel werk verricht om alles weer netjes te krijgen. Hij is zeer klantgericht, vriendelijk, geduldig, neemt alle tijd om alles netjes af te handelen, heeft een luisterend oor en denkt mee om alles naar tevredenheid op te lossen. Geweldige servicemonteur, klasse! Aanbevelen om naar van der Ham te gaan; ja maar wel vragen wie de keuken komt plaatsen. Zoals onze keuken geplaatst is mag bij van der Ham nooit meer voorkomen wat een visitekaartje was dit zeg!

Top geregeld en geadviseerd

Vanaf het begin een prettig contact en goed advies prima tijdige levering en super mooi geworden blij mee kwaliteit kost geld en geen spijt van.

Super Klantgerichte begeleiding

Na een eerdere ervaring van het kopen van een keuken, viel ons gelijk op dat de verkoper heel klantgericht was. Hij dacht mee en er was geen druk om gelijk te kopen. Verwachtingen zijn gemanaged en ook na aankoop dacht het bedrijf mee over het plaatsen van de keuken. Ook montage was goed, merkte duidelijk dat dit iemand was die een proffesional is

Alles conform wens geleverd en gemonteerd.

Goed geholpen in de showroom door Servaas en perfect gemonteerd door Rob. Zowel Servaas in het voortraject als Rob tijdens de montage dachten goed mee. Rob kunnen e als monteur een ieder aanraden, hij is bijzonder nauwkeurig, alsof het zijn eigen keuken betrof.

Top Service en goed mee gedacht tijdens het ontwerp.

Tijdens het ontwerp goed mee gedacht, prima contacten tussendoor over de aflevering e.d. Na Levering een prima service gehad, vriendelijk monteur in huis gehad.

Goede begeleiding, afspraken worden nagekomen en probleemloos geplaatst

Fijn contact met de verkoper die de tijd neemt voor een goed advies en zonder sturing naar bepaalde merken. Alle afspraken zijn nagekomen tot en met de levering en plaatsing.

Prima service. Alles conform afspraak, op tijd en netjes geleverd. Perfecte keuken!

Keuken is ook prima geplaatst door het keukenmontagebedrijf.

ook de 3e is weer top

Top keukens!! Al 3 keukens van jullie... Prima kwaliteit, super service en fijn personeel. Als we ooit nog een keuken nodig hebben, dan zeker weer hier vandaan.

Plezierig en zeer goed geadviseerd

• Omschrijf uw negatieve ervaring geen

• Welke vestiging heeft u bezocht? Zoetermeer

Vlotte offerte en vervolgafspraken, levering en installatie precies volgens afspraak, nette en precieze installatie, goede apparatuur.

• Welke vestiging heeft u bezocht? Zoetermeer
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Enige onduidelijkheid over wat in de totale prijs zat inbegrepen, wel/niet installatie

Enkele malen in de showroom geweest. Altijd leuk en attent door Youri van Weert geholpen. Youri heeft verstand van zaken en geeft goede uitleg. Niets was teveel. alles was aanwezig tijdens het plaatsen. Voor het plaatsen van de keuken kunnen we Jim van Vetec zeer aanbevelen. Wij zijn blij met de nieuwe keuken. Alles goed verzorgt.

• Welke vestiging heeft u bezocht? Zoetermeer
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Echt geen negatieve ervaring te noemen.

We zijn heel fijn geholpen door Annelies. De keuken is erg mooi geworden, knap werk . Richard heeft de keuken heel mooi geplaatst. Alle onderdelen waren geleverd, 1 beschadiging jammer maar dat kan gebeuren. Onderdeel wordt besteld.

• Welke vestiging heeft u bezocht? Zoetermeer
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Betaling voor levering . De brief de we op 27 november hebben ontvangen i.v.m. levering en betaling. De laatste regel is voor ons gevoel niet zo klant vriendelijk. Waarom niet mobiel pinnen? Pin limiet kan je voor een dag verhogen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goed geholpen en snel afgehandeld

• Offerte traject N.v.t.
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Zoetermeer
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Keuken monteur is geen elektricien is gebleken.

Alles perfect gemaakt .... algemeen goed.

• Welke vestiging heeft u bezocht? Zoetermeer
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Monteur was niet bereid om afscherming tegen stof te plaatsen. En beetje slordig aan de koelkastdeur.

Fijne verkopers, goede ontvangst en hulp tijdens het proces van de keuken. Denken mee v.w.b. indelingen en adviseren vanuit hun ervaring. Erg prettig om te komen.

• Welke vestiging heeft u bezocht? Zoetermeer

Goede ontvangst, fijn contact met verkoopster. Goed meegedacht en uiteindelijke levering volgens afspraak en volledig.

• Levertijd
  • Personeel (monteurs) N.v.t.
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Zoetermeer

Dit is de tweede keer dat wij een keuken bij v/d ham hebben gekocht, en wij vinden het een zeer prettige winkel. Het personeel weet waar ze het over hebben en zijn in het geheel niet opdringerig zelf te behulpzaam (wat een pre is). Tevens luisteren ze naar de klant en zoeken/adviseren daar een perfecte oplossing bij tegen marktconforme prijzen.

• Omschrijf uw negatieve ervaring geen

zeer vakkundig en klantvriendelijk personeel. men neemt de tijd voor de klanten

• Welke vestiging heeft u bezocht? Den Haag

Adviseur heeft goed geluisterd naar onze wensen en uitgewerkt. Goed geholpen en tijdens proces op de hoogte gehouden. Na maanden van voorbereiden staat de keuken, superblij mee.

• Welke vestiging heeft u bezocht? Zoetermeer

We werden heel goed geholpen en het zijn vakkundige mensen die weten waar ze over praten. Er wordt goed meegedacht aan het ontwerp/indeling zodat het maximale uit de keuken gehaald kan worden. Ook de montage is super goed verlopen het is erg netjes geworden en we zijn er blij mee.

• Welke vestiging heeft u bezocht? Zoetermeer
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Er was een verkoper die ons hielp die in de loopt van ons traject er ineens niet meer werkte. Gelukkig zijn we goed verder geholpen door een andere verkoper en is alles goed gekomen. Het zou fijn zijn geweest persoonlijk op de hoogte gebracht te worden dat de eerste verkopen weg was nu kregen wij het te horen toen we een nieuwe afspraak gingen maken.

• Levertijd
  • Personeel (monteurs) N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.

Theresiastraat 168 2593 AT Den haag