Fantastisch resultaat

We waren al een tijdje op zoek naar een nieuwe keuken en we waren ook al naar diverse toonzalen geweest. Maar met een overvloed aan voorbeelden konden wij er geen warm gevoel bij krijgen. We waren op zoek naar een zaak waar je persoonlijk behandeld wordt. Bij Wim van der Ham was er met Youri meteen een click en hij begreep wat we bedoelden: eerst praten, dan kijken. Ook zijn inbreng in de plaatsing van de grote tweedeurskoelkast was van onschatbare waarde. We waren er uiteindelijk in twee bezoeken snel uit. We kregen ook een paar mooie schetsen en foto’s mee en konden gaan wachten op de plaatsing. De plaatsing is door Ricardo keurig en snel gedaan en de laatste restantklusjes zijn ook netjes afgerond. We zijn ook heel blij met de Bokmerk achterpanelen. Youri is na de plaatsing ook zelf komen kijken naar het resultaat. Over persoonlijke aanpak gesproken. Het resultaat is fantastisch en nog veel mooier dan de schetsen/foto’s!

Eerlijke prijs, goede service

We hadden eerst twee andere keukenzaken bezocht maar werden overdonderd door agressieve verkoop. Toen we bij Wim Van Der Ham binnen liepen was dit een verademing. Youri heeft alle tijd genomen en een mooi ontwerp gemaakt. Eerlijke prijs neergelegd waar we zo lang over na mochten denken als we wilden. De installateur Richard is een echte vakman en heeft prachtig instalatie werk geleverd, mooi gestuct, gekit, en de nazorg met wat kleine puntjes ook perfect opgelost. Een keuken kan je overal kopen, maar service, eerlijkheid en vakmanschap is niet overal verkrijgbaar. Dik tevreden!

Topservice en topkwaliteit

Dit voorjaar op zoek gegaan naar een nieuwe keuken. We wilden de huidige opstelling wat aanpassen, maar kwamen er niet helemaal uit. Hierop contact gezocht met van der Ham. Youri kwam geheel vrijblijvend bij ons langs. Gaf ons goede tips over de mogelijkheden met de ruimte en dacht goed mee met onze wensen. Na de eerste schetsen en een bezoek aan de showroom werden we steeds enthousiaster. Er wordt echt de tijd genomen om alle details en mogelijkheden te bespreken. Na nog een tweede bezoek de keuken besteld. Ook de plaatsing wilden we uitbesteden. Hierop werden we keurig gebeld door Robin, die alles nogmaals kwam inmeten en extra tips gaf. Zowel de levering als plaatsing verliepen prima. Zeer goed contact met Robin, die zeer nauwkeurig werkt en oog heeft voor de kleinste details. Na plaatsing nog een mooie rand door Bokmerk geplaatst en onze prachtige keuken is helemaal af. In het echt nog mooier dan de impressies op de tekeningen. Met deze prachtkeuken kunnen we weer jaren vooruit, maar we weten nu al waar we de volgende gaan kopen. Bedankt Youri en Robin.

Mijn ervaring is uitstekend! Mooie keukens, goede services, klantvriendelijkheid en profesioneel!

We hebben een keuken bij Wim van der ham gekocht en we zijn super en super tevreden! We adviseren onze kennissen om de nieuwe Keuken bij Wim van der Ham te gaan kopen. Mijn ervaring is uitstekend! Mooie keukens, goede services, klantvriendelijkheid, goede advies, altijd behulpzaam en als je vragen hebt ze zijn altijd klaar om de beste hulp te bieden.

Geen moment getwijfeld om hier onze keuken te kopen

Dit jaar mijn keuken gekocht bij van der Ham keukens in Zoetermeer. Youri heeft een fantastisch ontwerp bedacht en heeft het gehele proces ons ondersteund. De transparantie was voor ons doorslaggevend om de keuken hier te kopen. Ook de montage verliep zoals verwacht. Er was 1 dingetjes nog niet helemaal zoals het zou moeten zijn maar dit wordt opnieuw besteld en geplaatst. Wij kopen nergens meer een andere keuken dan hier! Youri bedankt!

Je wens wordt werkelijkheid

Geen gladde keukenverkoper (Jerry), maar iemand die jouw wensen samenstelt in een ontwerp, meedenkt maar niks aansmeert. Volgens sneller dan gepland kwam de monteur de keuken plaatsen. Hij werkte snel, netjes en alles heel precies afgewerkt. Hij dacht mee hoe de keuken mooier tot zijn recht kwam en heeft een muurtje weggehaald waardoor onze keuken nog mooier uitkwam. De keuken is nog mooier dan het ontwerp en wat we verwacht hadden. Onze kleine keukenruimte lijkt nu zo klein niet meer. Over het gebruik en de kwaliteit kan ik nog niks vertellen want de keuken is net geplaatst.

Ben erg tevreden

Jerry Mohabier heeft mij prima geholpen om mijn kleine keuken compleet in te richten. Ron heeft alle werkzaamheden (slopen, leidingen, montage enz) keurig geregeld. Ik ben erg blij met het resultaat, het ziet er prachtig uit.

Heel secuur en meedenkend

Jerry van Wim van der Ham Keukens heeft ons zeer kundig geadviseerd. Aan de hand van onze wensen heeft hij de perfecte keuken kunnen samenstellen. Ron heeft de keuken vervolgens geïnstalleerd (en al het meerwerk eromheen ook uitgevoerd). Dit ging snel, maar ook heel precies. Aan alles is gedacht. Wij zijn blij dat wij onze keuken hier hebben gekocht en bevelen dit dan ook zeker aan!

Verwezenlijken van mijn droomkeuken

In een goed en prettig gesprek wist Jerry Mohabier mijn wensen voor mijn droomkeuken gelijk om te zetten in een prachtige foto. Ik vond het spannend hoe de verbouwing en de uitvoering zou zijn. Deze heeft echter al mijn verwachtingen overtroffen. Ron heeft de verbouwing en het plaatsen van de keuken geweldig gedaan. En sneller dan gepland, 3 dagen eerder klaar. Vervolgens is Jerry tijdens de verbouwing komen kijken of alles naar verwachting verliep. En na afloop kwam hij langs voor de aftersale. Zoveel service, het meedenken in mogelijkheden waar ik nooit aangedacht had. Met het resultaat een keuken die al mijn dromen heeft overtroffen. Ik zou zeggen overweeg je een keuken te nemen ga naar Wim van der Ham keukens. Waar voor je geld en super aandacht en service.

Heel goed meegedacht met een prima resultaat

Tijdens het eerste gesprek met verkoper Jerry, leek het alsof hij al vaak bij ons thuis was geweest. Met groot gemak tekende hij een nieuwe indeling voor onze keuken die helemaal aan onze wensen voldeed. De uiteindelijke montage had even wat meer voeten in de aarde. Jerry hield de voortgang goed in de gaten en zorgde dat wij snel weer van onze keuken gebruik konden maken. Door corona zijn nog niet alle zaken helemaal afgewerkt. Maar alles werkt en het geheel ziet er prima uit.

Van het begin tot het eind super goed begeleid

Wij zijn zeer tevreden over Wim van der Ham Keukens, Willem van Capelleveen die de keuken aan ons heeft verkocht en Richard Bolleboom die de keuken heeft geïnstalleerd. Meedenken was voor ons het belangrijkste. Wij wilden een totaal andere keuken (kookeiland) dan die we hadden (u-vorm). Onze keuken is niet zo heel groot, maar uiteindelijk gelukt! Zwarte kasten, marmeren composietblad met een kook-schiereiland. Super mooi geworden!

25 jaar geleden kochten we onze keuken bij van der Ham in de Theresiastraat, het was een fijne keuken maar nu toch aan vervanging toe. Na even rondgekeken te hebben bij de "grote" keuken showrooms, toch weer voor van der Ham gekozen. Wat zijn we weer prettig geholpen, er wordt alle tijd voor je genomen, twee keer van opstelling gewisseld, wel boven kastjes, geen boven kastjes, dat je 4 x een frontje mee wil nemen omdat je twijfelt over de kleur, allemaal geen probleem. Het plaatsen van de keuken door Willem de Graaf verliep vlekkeloos en prettig. Wij zijn erg blij met onze nieuwe keuken, jammer dat we geen foto kunnen uploaden. Fa van der Ham (Nico en Willem) bedankt voor jullie services!

super goed advies en snelle reacties en doen wat ze beloven

Wij hebben een hele goede ervaring met `Wim van der Ham waarbij je super goed geholpen wordt en geadviseerd. Onze verkoper Youri weet waar hij het over heeft en verkoopt keukens geen praatjes en geeft ook eerlijk aan als je ergens iets niet nodig hebt en wil dat dan ook niet aan je proberen te slijten. Kortom wij zijn erg tevreden

Helemaal top!

Super fijn geholpen door Youri bij Wim van der Ham keukens! Erg blij met onze aanschaf van onze nieuwe keuken. We zijn super goed geholpen bij het uitkiezen van onze keuken. Advies staat bij dit bedrijf bovenaan. Nogmaals super bedankt! We raden dit bedrijf bij iedereen aan!

Fijn, deskundig en persoonlijk advies

Vorig jaar november geholpen door Annelies in Zoetermeer. Haar deskundigheid en het meedenken met ons hebben wij als enorm prettig ervaren. De keuken is deze week geplaatst en voldoet aan alle verwachtingen. Een paar kleine puntjes zijn direct zonder moeite opgepakt. Erg fijne service!

Vriendelijk en goed geholpen en perfecte installatie

Ik ben zeer tevreden over Van der Ham, heel plezierig geholpen en geadviseerd door Annelies Spruit en vakkundige installatie door Alfred Mulder en zoon. Ook het lenen van het minikeukentje was top, niets was te veel en alerte service Kortom : een fijn ervaring

Klantvriendelijk

Fijne samenwerking goed meegedacht. Keuken mooi geplaatst.

een 100% BOB-ervaring

Voor wat ons droomwens appartement is geworden zochten we een nieuwe keuken. Na enige verkenning en orientatie wat er zoal te koop wordt aangeboden zochten wij een betrouwbaar adres waar de regie op het hele proces in goede handen is. Dat bleek Wim van der Ham te zijn. In onze kennissenkring beter bekend en positieve ervaringen wat we meenamen in het adviesgesprek met keukenadviseur Youri van der Weert. Wij waren gebonden aan de ruimte in een U-vorm. Voor keukenbouwers levert dit een hogere moeilijkheidsgraad op. Met een goed advies hebben zijn onze keuzewensen goed vertaald met een fantastisch eindresultaat. Iets wat ik een BOB-ervaring noem. Binnen budget, op tijd en beter dan verwacht!

Heel klantvriendelijk en servicegericht

Ik ben heel prettig geholpen door Youri met het uitzoeken van mijn keuken. Er werd meegedacht met oog voor een juiste verhouding tussen kwaliteit en prijs. Afspraken worden goed nagekomen en een uitstekende service en nazorg. Kortom ik ben een hele blije klant. Het is dat he niet zo vaak een nieuwe keuken koopt maar mocht het weer nodig zijn, kom ik zeker terug.

Professioneel, prettig en meedenkend

Van begin tot eind zijn we zeer prettig en deskundig geholpen. Met dank aan Youri van der Weert en Richard Bolleboom.

Unieke prachtige keuken gekocht bij top bedrijf!

Hele goede ervaring bij Wim van der Ham keukens. Ging met een bepaald idee in mijn hoofd een keuken uitzoeken maar kwam daar DE keuken tegen die ik nog nooit ergens anders had gezien. Met de uitstekende hulp van Youri met zijn creatieve ideeën en goede adviezen was ik er zo uit! De keuken werd geplaatst door Unibouw Slingerland die met een enorm goede communicatie; voorbereiding en extra tips gezorgd hebben voor de perfecte finishing touch! Echt mijn droomkeuken!

super goede service

voor de tweede maal bij vd Ham keukens een keuken gekocht. Dit omdat de eerste maal al een ongelofelijk goede kwaliteit en service werd verleend. Kosten nog moeite om jouw als klant de garantie te geven dat welk plobleem dan ook verholpen word. Ze denken echt met je mee en zorgen dat je tevreden bent. De nazorg krijgt van mij een 10.!!!! Mocht ik weer gaan verhuizen ga ik gegarandeerd mijn 3e keuken ook daar weer halen.

Het is een keuken geworden die onze stoutste dromen heeft overtroffen.

Annelies heeft ons super goed begeleid in het proces naar het eind resultaat. En toen er iets fout ging met het verkeerde barblad is het heel goed opgelost. Ook Willem, de monteur heeft het heel goed gedaan...denkt ook goed oplossingsgericht.

Prima bedrijf die waar hebben gemaakt wat ons bij aanvang is beloofd.

Het begingesprek was afwachtend gezien onze zeer slechte ervaring die wij hebben opgedaan met een van hun concurrenten, een aantal jaren geleden. Verkoper Youri dacht met ons mee en bleef altijd even enthousiast, gelukkig ook nadat de handtekeningen waren gezet. Van tevoren werd het oppervlak door hemzelf ingemeten en wij werden prima op de hoogte gehouden; ook het verdere verloop en de oplevering verliepen conform afspraak. Er ontstaat na verloop van tijd altijd wel iets wat moet worden hersteld maar de vriendelijke en anticiperende monteur heeft alles (in samenspraak met de ondersteuning op kantoor) prima opgelost. Kortoim, wij zijn een tevreden klant.

Heel erg dubbel van heel erg slecht naar zeer goed

De nieuwe keuken was geplaatst met hier en daar nogal wat zaken die nog moesten worden bijgesteld, Het contact tussen degene die de keuken heeft geplaatst ( Niels Freud ) ging steeds slechter lopen en wij bleven met onafgemaakte zaken en hele slechte afwerkingen zitten, kitranden van dik naar dun, scheve afzuigkap was gelijmd aan de muur, afwasmachine zat beweging in, afwerking lelijk, bovenkastje te strak opgehangen zodat de onderste plank ging bollen, apothekerskast fronten zeer slecht geplaatst. De hoek bij de LeMans kast was heel lelijk afgezaagd ( hoogglans was gebrokkeld ) verdoezeld met een hele dikke kit rand die los ging laten. Bovenkant sloten de panelen niet netjes op elkaar. Al met al was het plezier van de nieuwe keuken er volledig af. Na een paar keer contact te hebben gehad met Servaas en onze woede en teleurstelling te hebben geuit is er gestart met het oplossen van alle grove tekortkomingen. Servaas is erg geschrokken van wat er allemaal verkeerd was gegaan en hij heeft dit zorgvuldig en zeer goed afgehandeld en alles opnieuw in gang gezet. En daar kwam Dennis, de servicemonteur, hij heeft ongelooflijk veel werk verricht om alles weer netjes te krijgen. Hij is zeer klantgericht, vriendelijk, geduldig, neemt alle tijd om alles netjes af te handelen, heeft een luisterend oor en denkt mee om alles naar tevredenheid op te lossen. Geweldige servicemonteur, klasse! Aanbevelen om naar van der Ham te gaan; ja maar wel vragen wie de keuken komt plaatsen. Zoals onze keuken geplaatst is mag bij van der Ham nooit meer voorkomen wat een visitekaartje was dit zeg!