Goed!!

Super snel keurig afgeleverd

• Gekocht: in de winkel

Prima geholpen, vriendelijke dames hebben verstand van zaken

Klantgericht en professioneel

Degene die ons hielp was meedenkend, geduldig en erg vriendelijk

Goed geregeld!

We slapen nog niet op onze matrassen, maar dat komt goed.

• Gekocht: in de winkel

Toppie goede service leuk contact

Ga zo door

• Gekocht: in de winkel

Uitstekende service, ook na garantieperiode!

Met Siliakus ben ik dubbel tevreden. Niet bevalt de in 2013 aangeschafte boxspring ons (nog steeds) prima, en is de levering vlekkeloos verlopen, ook werd mij na de garantieperiode kosteloos een onderdeel ter beschikking gesteld om een (abusievelijk zelf veroorzaakt) defect te verhelpen. Fantastisch!

klant gericht

wat afgesproken is, is na gekomen.

zoals verwacht

top

• Gekocht: in de winkel

Uitermate goed geholpen door Nanda. Prima voorlichting waardoor een goede keuze kon worden gemaakt.

• Gekocht: in de winkel

op tijd geleverd en een goede kennis van Uw producten

zeer tevreden over de verkoopster,de mensen die het product aan huis leveren,het meteen slaap-klaar maken en de betalingsafhandelingen uitstekend hebben afgehandeld.klasse……..ga zo door......gr/p.w.

prima geregeld. klantvriendelijk

personeel in de winkel neemt alle tijd en is klantgericht en komt met goed advies.

• Gekocht: in de winkel

Fijn geholpen op tijd geleverd

Fijne matras goede prijs kwaliteit verhouding

Goede service.

Prima geholpen.

Correcte en vriendelijk behandelt en een goede afspraak van aflevering en bij aflevering een goede en vriendelijke manier van afhandeling

geweldig bed voor een geweldige prijs

super goede service en kwaliteitsproduct

Geweldig niet in een zin maar in een woord !

Juist op mijn verjaardag werd onze lattenbodem weer retour gebracht, zoals ook de laatste keer , prima op tijd ! Wij zij zeer tevreden over de service en coulance van de firma Siliakus bedden en zullen ook uw firma bij vrienden en kennissen aanbevelen, wat reeds tijdens mijn verjaardag bij mijn gasten is gedaan !

goede informatie en uitleg en hele snelle levering, binnen een week lagen we op een andere matras

Ok

Slaap heerlijk volgende aankoop zeker bij U

Werden veel sneller geleverd als verwacht Mistte alleen een product omschrijving Geen info over iets Waren in plastic verpakking met een paar stickers Op site ook beperkte info over aankoop Jammer

Vriendelijk geholpen

Duidelijke communicatie, goed verhaal en snelle levering. En het allerbelangrijkste, we slapen ook goed.

zeer behulpzaam en professioneel

na bijna 10 jaar een aantal geleiders van lades, onder ons bed, kapot. binnen een dag, kosteloos, al nieuwe geregeld. top!

Slechte service

3 jaar terug matrassen gekocht voor camper zeer tevreden. Nu dezelfde matrassen gekocht voor caravan. Werd gezegd zit een andere tijk om maar voor de rest is er niets veranderd. Na 3 weken kwam er al ruimte in de tijk leverancier kwam kijken. Deze zei we gaan het probleem oplossen. Uur later werd ik gebeld door siliakus met de mededeling dat er niks aan gedaan kon worden .Het is een elastische tijk kan ruimte in komen dat moeten we maar nemen. Ruim 14 honderd euro er voor betaald. Siliakus neemt ook geen verantwoording schuilt zich achter de leverancier. Kunnen niks voor ons doen hele slechte zaak. Ze hebben bij de aankoop dit niet vertelt. Dus als u iets koopt vraag door want service is er niet.

wij Hebben diverse bedden etc bij siliakus aangekocht en zijn uiterst tevreden

• Nazorg en garantie
  • Ervaring met: Matrassen|Boxsprings|Bedtextiel|Hoofdkussen

Vriendelijke medewerkster, goed advies gekregen, Netjes op tijd geleverd.

• Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Ervaring met: Matrassen
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen

We zijn uitstekend geholpen, door het personeel.

• Nazorg en garantie
  • Ervaring met: Matrassen|Bedtextiel|Hoofdkussen