Heerlijke matrassen gekocht, goed advies en geen gedoe over de prijs, die staat vast! Na een aantal weken kreeg mijn vrouw spijt van haar te zachte matras, kosteloos en snel een nieuwe gekregen!

Wachten wachten wachten

Probeer bij de lokale winkels te kopen Maar (niet vermeld levertijd) Duurt al 5 weken Volgende koop toch maar via web site met levering binnen 3 dagen

geweldig

Zeer plezierig ontvangen goede voorlichting over de verschillende kwaliteit van de bedden. De aflevering was prima op tijd die we hadden afgesproken. We kunnen anders zeggen dan goed geholpen en een zeer prettig Dank daarvoor.

• Gekocht: in de winkel

Ik vond het top zoals de mannen het oppakte

Het bed moest ivm verhuizing naar een andere woning verplaatst worden. Vriendelijke mensen, goeie reclame voor Siliakus.

In een woord SUPER

Alles is prima gegaan. Goed service, keurig op tijd en na afloop alles netjes opgeruimd. Een heerlijk bed

• Gekocht: in de winkel

Was erg goed alles netjes neer gezet

Jullie hebben fijn personeel in dienst waren erg behulpzaam

• Gekocht: via de webshop

Beschadigde kussen

Ik heb via webshop van Siliakus een latex kussen besteld en pas na 2,5 weken ontvangen. Thuis geopend en bleek beschadigd!! Ik heb ze gebeld en gemaild over de kwestie en wat bleek, dat zij helaas niet gaan ruilen of geld terug geven! Absurd, koop nooit meer iets van Siliakus! Ook biet doen mensen! Mvg, Yilmaz

• Gekocht: via de webshop

Deskundig advies, blij met gekozen matrassen.

Deskundig en geduldig advies in de winkel. Jammer dat de communicatie bij foute levering niet goed ging, uiteindelijk opgelost. Levering op zich prima, twee keurige, klantvriendelijke heren. De matrassen bevallen uitstekend.

• Gekocht: in de winkel

Prachtig bed met hard matras

In de winkel zijn wij goed geholpen met deskundig advies. De levering had 1 week vertraging ivm COVID-19 maar dat was niet erg. Bij levering bleek 1 matras niet in de juiste maat gemaakt te zijn maar hier kregen we een leenmatras voor. Een week later werd het juiste matras geleverd. Al met al tevreden met een super mooi bed. Echter blijken de randen van de matrassen erg hard te zijn wat je merkbaar voelt tijdens het slapen. We hebben uiteraard een topper erop maar in het midden van het bed ligt het erg hard. Let hier dus op als je gaat proefliggen in de winkel! Wij hebben tijdens het proef liggen netjes op onze eigen kant gelegen maar dus niet in het midden. Matrassen kunnen na aankoop ook niet omgeruild worden, dus in ons geval is het ‘helaas pindakaas’. De oplossingen die door Siliakus werden aangedragen kost veel geld, dus daar zijn we niet uit gekomen. Verder is het wel een erg mooi bed, maar het is wel zonde dat we niet uitgerust wakker worden.

Prima bed

Goed en vriendelijk geholpen. Prima bedje het slaapt goed.

Top!!!

Advies goed Prijs goed Levertijd goed Bezorging goed Service goed Dus gewoon goed!

• Gekocht: in de winkel

Tot zover prima, maar onze bestelling is nog niet volledig geleverd.

• Gekocht: in de winkel

We zijn heel blij met het advies en het gekozen product

Met het vakkundige advies hebben we gekozen voor wat duurdere matrassen voor het huis dat we aan badgasten verhuren. Nu het verhuurseizoen uiteindelijk op gang is gekomen krijgen we niets anders dan complimenten over de bedden! Tevreden gasten, daar wordt iedereen blij van.

• Gekocht: in de winkel

Uitstekend, zeer attente en zeer goede service!

Zeer fijne service en zeer vriendelijk ook. Geen moeite teveel! Heel tevreden.

Snelle service goed advies

Voor een bezoek aan Siliakus even op de site gekeken. deze zag er verzorgd uit met goede referenties. In de winkel werden wij goed voorgelicht en gingen over tot koop van 2 wat stevigere toppers. Na de beloofde 5 weken werden deze na eerst geinformeerd te worden over de bezorgtijdstip keurig door 2 heren afgeleverd. zelfs een eventuele koop van een 2e matras werd gelijk opgemeten. Top!

Geweldig.

Mijn ervaringen zijn heel goed. Snelle bezorging,hartelijke meedewerkers. Hele goede matrassen. Een dikke 10 voor ons.

• Gekocht: in de winkel

perfecte service bij defect aan boxspring

We hadden een defect aan onze 5 jaar oude boxspring met motor. Dit is door Siliakus opgelost (nieuw kapje geplaatst door hun monteurs) en viel onder hun service. Erg bedankt!

• Gekocht: in de winkel

Netjes geholpen en geadviseerd.

Netjes geholpen en geadviseerd in de winkel. Kopje koffie had wel fijn geweest😁. Bezorging zoals afgesproken. Aardige mannen en zonder problemen naar boven gebracht. Nog even wennen aan het nieuwe matras. De Silvana kussens liggen heerlijk.

• Gekocht: in de winkel

Goede informatie in de winkel en levering binnen de afgesproken datum 👍🏻

Zeer aangename ervaring

Een goede en vakkundige verkoopster, die verstand van zaken heeft. Levering ook prima in orde, aardige bezorgers en byzonder behulpzaam.

Goed!!

Super snel keurig afgeleverd

• Gekocht: in de winkel

Prima geholpen, vriendelijke dames hebben verstand van zaken

Klantgericht en professioneel

Degene die ons hielp was meedenkend, geduldig en erg vriendelijk

Goed geregeld!

We slapen nog niet op onze matrassen, maar dat komt goed.

• Gekocht: in de winkel

Toppie goede service leuk contact

Ga zo door