Goed geholpen en keurig geplaatst.

We hadden een matras wat toch niet lekker lag hebben toen gebeld en binnen 2 weken was het omgeruild .

• Gekocht: in de winkel

Prima geholpen in de winkel bij de aankoop. Bij levering ook vriendelijk en kundig.

Altijd een goede service

• Gekocht: in de winkel

Ruime keus in matrassen. Vlot en goed advies.

We slapen weer heerlijk.

• Gekocht: in de winkel

Weer netjes geholpen en goed advies gehad. Bed keurig bezorgd en weer netjes geplaatst. Kortom in één woord geweldig

• Gekocht: in de winkel

Een heerlijk bed gekocht. Me moeder en zus gaan al jaren naar deze winkel vandaar dat ik er ook ben beland. Werkneemster weet waar ze over praat. De tijd wordt genomen en ja gewoon super!

• Gekocht: in de winkel

Warme goeie begeleiding, en informatie, van Els

• Gekocht: in de winkel

Klantvriendelijkheid en kwaliteit goed samen gevoegd

De ontvangst in de winkel was zeer klantvriendelijk en ter zake kundig. Analoog aan het winkelbezoek was de levering en het monteren in goede handen van twee prachtige kerels. Zie overigens mijn commentaar dat ik eerder per mail aan Wilma verzond.

• Gekocht: in de winkel

Hele fijne winkel met vriendelijk personeel

Wij kwamen via Google bij deze winkel en werden meteen met open armen ontvangen. Er werd goed geluisterd naar onze wensen, en het bed werd snel volgens afspraak geleverd. Ook hadden we een leenbed gekregen totdat ons nieuwe bed geleverd werd. Ook de bezorging was door zeer ervaren vriendelijke chauffeurs.

• Gekocht: in de winkel

Een prima firma en altijd vriendelijk en goede service

De aankopen zijn altijd vriendelijk in prijs en goede kwaliteit, aflevering thuis prima mensen die hun vak verstaan.

• Gekocht: in de winkel

Goed in meedenken. Omruilen van de matrassen. Geweldig dat dit kon.

Goede begeleiding en service

Top bed!

• Gekocht: in de winkel

Prettig geholpen in de winkel. Bezorging tot in de slaapkamer, super!

Geeweeldig

Goede uitleg en er de tijd voor nemen

Gespecialiseerd in hun vak

Goed professioneel geholpen.

Goed advies, snelle levering

Bij de keuze voor een topper kreeg ik prima advies, na bestelling snel geleverd, mijn verzoek een week later te leveren was geen probleem. Nu een week erop geslapen voldoet de topper aan mijn verwachting, pijn in onderrug bij opstaan is voorbij.

Snelle en vlotte af/levering

Op tijd en keurig afgeleverd

• Gekocht: in de winkel

Heel prettige ervaring, ik ben goed op de hoogte gehouden van de bestelling, En die kwam ook keurig op de aangegeven tijd het matras is prachtig en ligt heerlijk

• Gekocht: Telefonisch

Prima zeer tevreden

Fijn duidelijk geholpen netjes afgeleverd

uitstekend

Het ziet er prima uit en het ligt ook fijn

• Gekocht: in de winkel

De aflevering en montage ging netjes en vlot

Zie boven.

• Gekocht: in de winkel

Uitstekende service en bijzonder snelle levering

We konden in de winkel uitgebreid alle combinaties aan matrassen en toppers uitproberen zodat wij het bed helemaal naar onze wens konden samenstellen. De levering was zeer snel (4 weken) en is daarbij netjes en vakkundig geïnstalleerd. Wij kopen ons volgende bed ook zeker weer bij Siliakus!

• Gekocht: in de winkel

Vakkundig advies en fijne service aan huis

Je kunt alle matras en topper combinaties uitproberen in de winkel. Er wordt goed geluisterd naar je wensen en je ontvangt direct een advies en offerte op maat.

• Gekocht: in de winkel

Heerlijk uitgerust op de topper

Bij siliakus wordt je goed geholpen met advies, ze nemen de tijd voor je, snelle levering is ook een pluspunt