Heel erg tevreden

Wij zijn heel erg tevreden met de service van Altis. Het ontwerpen van de keuken tot het plaatsen van de keuken is vlekkeloos gegaan. De medewerkers denken goed mee. Daarnaast is de prijs kwaliteit verhouding erg goed.

Alles op tijd geleverd en alles was ook prima op maat. Prima monteurs.

Uitstekend!

Zeer prettige samenwerking met de heer Paul Verwijst. Eerlijke en rustige man, die er alles aan doet om je wensen te vervullen. Van begin gesprek tot en met levering en montage perfect geregeld. Zeker een aanrader!

Aardige mensen.

Vakmensen waren later dan afgesproken, op de vraag die ik nog gemaild had geen antwoord meer gehad. Geen overleg over de hoogte afzuiging.

Betrouwbaar en kwalitatief hoogstaand

Betrouwbaar en kwalitatief hoogstaand

Tevreden, maar.....

Helaas was de geplaatste quooker in 1e instantie niet goed. Kort nadat de monteur weg was, een lekkage eaardoor heet water op de pvc vloer terecht kwam. Als gevolg een vlek die niet weg is. Gezien dat de vloer ook verkleurd is, is het geen optie om een nieuwe tegel te leggen. Over de quooker meer fan tevreden.!

Klantgericht, duidelijk en geen poespas

Vanaf de eerste kennismaking meteen een goed gevoel gehad. Zelf al een ontwerp meegenomen en er werd goed meegedacht hoe dit ontwerp nog beter tot zijn recht zou komen. Ook de gewenste materialen en apparatuur waren snel duidelijk. Contact met service over betalingen en leveringen waren duidelijk en snel. In tegenstelling tot een aantal andere keukenwinkels waar we zijn geweest was Altis ook de enige die meteen met een goede prijs kwam. Zonder acties of kortingen die er na lang zeuren misschien nog af zouden kunnen. Zoals het hoort dus eigenlijk! Installatie was ook snel gedaan en het resultaat was 100%. Nog even alles doorgelopen met de installateur zodat alles duidelijk was en we konden genieten van onze prachtige keuken. Altis, bedankt!

Super tevreden

We zijn in de winkel heel goed geholpen met het uitzoeken van de keuken. Onze wensen zijn meegenomen en we kregen goede tips en adviezen. Het plaatsen van de keuken is gedaan door ervaren medewerkers. Ze waren super netjes en vriendelijk en hebben de keuken met zorg geplaatst. Kortom, we zijn heel tevreden.

prima, aanvraag ging vlot en uitvoering liet niet heel erg lang op zich wachten.

Ik ben niet aanwezig geweest ten tijde van de reparatie.

Super !

Zoals het ontworpen/bedacht is !! en gemaakt en geplaatst super!

Prima begeleiding, transparantie en oplevering

Nazorg moet nog blijken. De Quooker werkt niet optimaal.

Fijne service, duidelijke communicatie

Alles was duidelijk, zielenpoten voorhand als de afwikkeling. Denken echt mee. Ook werd het huis netjes achtergelaten, en het vuilnis goed gescheiden. Details, maar voor ons belangrijke.

Heel goed geadviseerd

We wilden onze keuken een beetje updaten. Men heeft ons hier goed in geadviseerd, welke apparatuur we het beste konden aanschaffen. Ook een nieuwe kast die erbij kwam was prima. Men nam hiervoor ook alle tijd. Ook de plaatsing werd in een halve dag geregeld en bevalt ons uitstekend.

Hele goede service

Extra aanvulling op bestelling snel geregeld. Er waren enkele zaken in eerste instantie niet in orde maar alles werd hersteld en vernieuwd.

Fijn dat het allemaal goed opgelost is .

Het begon met 1 probleem en toen kwamen er nog 2 bij maar het is netjes kosten loos op gelost .

Heb nu 3 keer in twee weken gebeld. De eerste keer omdat de vaatwasmachine deur heel stroef ging, binnen 2 dagen kwamen ze kijken. De tweede keer omdat er een lekkage was in het keukenkastje, nog dezelfde dag zijn ze geweest en de derde keer wilde ik info over Bora filter, werd goed geïnformeerd en had binnen 2 dagen na bestelling een nieuw filter in huis. Hier is de klant nog koning. Chapeau voor allen.

Kwaliteit van A tot Z

Van het moment van bestellen zijn we keurig op de hoogte gehouden van de voortgang, nadat de Quooker kraan binnen was is er direct een afspraak ingepland, zoals we gewend zijn was de monteur keurig op tijd, kundig en vriendelijk. Erg tevreden over het gehele traject.

gewoon helemaal ontzorgd

van het begin tot het eind was de verkoper en de uitvoering betrokken duidelijke comunicatie en snel respons

Fijn geholpen aan mooie producten

Heel erg fijn geholpen! Er werd echt met de klant meegedacht. Wij hadden geen groot budget, maar ook hiervoor was een oplossing. Top geholpen en wij komen zeker terug, bedankt!

Prima service en goed meegedacht.

Onze bestaande keuken was 20 jaar oud en aan vervanging toe. De indeling was goed, en we hebben besloten het blad te hergebruiken. Tijdens de montage was dit wel een uitdaging, maar dit werd vakkundig opgelost. Ook was het handig dat de installatiewerkzaamheden via een partner van Altis gedaan konden worden. Zo werd het een totaaloplossing. We zijn erg blij met het resultaat en hopen er lang van te genieten.

Alweer dik tevreden!

Deskundig advies, keurige montage en goede service.

Uitstekende service en goede prijs

Jules Verwijs van Altis keukens heeft heel goed met ons meegedacht. Zijn 3D-tekeningen hebben ons enorm geholpen om onze droomkeuken te realiseren. Hij was zeer behulpzaam en vriendelijk. Ook de service achteraf was erg goed en de mensen die het plaatsen heel vriendelijk en flexibel. We zijn heel blij met het uiteindelijke resultaat! Ik raad Altis zeker aan als je op zoek bent naar een nieuwe keuken.

Heel vriendelijk en niet opdringerig

Ideen en wensen zijn heel goed verwerkt en zelfs verbeterd. Martijn luisterde heel goed en heeft mee gedacht aan de juiste opties met lastige keuzes

een hele goede ervaring gehad probleem was snel opgelost

de monteur was vriendelijk stelde zich ook voor wie hij was wilde ook nog wat toestellen uitleggen maar dat hadden wij al vernomen van de andere monteur. Onze ervaring was goed met het bedrijf

Een topkeuken

Het hele proces van A tot Z is heel prettig verlopen, van het eerste oriënterende gesprek tot de plaatsing en het in gebruik nemen ervan, het voldoet volkomen aan onze verwachtingen. Veel enthousiasme, passie en vakmanschap van al het personeel. Zo kan het dus ook

Frankenweg 55

5349AP Oss