Geweldig!!!!

Wat een relaxte ochtend bij Altis. Het is altijd heel spannend om een keuken uit te kiezen….doe ik het goed….maak ik geen fouten…..vergeet ik niets….. Maar na een gastvrij ontvangst door Hans Wijsbeek, werden we rustig rond geleid door de zaak. Er werden vragen gesteld wat wij in onze gedachten hadden, en daar werd vakkundig op ingespeeld. Geen opdringerige verkooppraatjes, maar er werd mee gedacht. Ik beveel Altis dus echt aan om bij hun een keuken aan te schaffen,

Ondanks het te kort inmeten van de keuken daarna prima opgelost. Dus al met al prima.

Top geregeld van A tot Z

Bij verschillende keuken bedrijven geweest maar de verkoper bij Altis was de enige die echt goed advies gaf en heb hem nergens op kunnen betrappen met zaken die onjuist waren of niet klopte. Ook geen gedoe met handelen over prijs, die was meer dan prima. De mannen die de keuken kwamen plaatsen waren zeer zorgvuldig en kundig, en hebben echt vakwerk geleverd. Tot slot de service, helaas was de kookplaat niet werkend, bleek dat onze elektricien vergeten was te melden dat hij de drie fase aansluiten in de meterkast op twee fase had aangesloten ivm de oude kookplaat. Gebeld met Altis en kwamen de volgende dag al langs en hebben het meteen gefixed terwijl die niet aan hun lag. Ik zou Altis ten zeerste aanraden !

Altis een bedrijf waar je terugkomt!!

Zoals wij gewend zijn van Altis: Prima service!!

Goed en snel geholpen

Met een extra vraag ben ik netjes en snel geholpen

vlotte afhandeling in showroom , netjes geleverd en aftersales

we wisten ongeveer wat we wilden en zijn snel door het proces van keuzes maken en offerten opstelling gegaan. complete levering zonder beschadiging

Fantastisch en betrouwbaar

Super goed geholpen door Jules. Monteurs zijn vakmannen. Afspraken worden nagekomen en mijn keuken is meer dan fantastisch. Dus een dikke 10.

Een fijne prettige samenwerking en goede communicatie!

Keuken netjes zelf komen inmeten. Plaatsen door mijn man (timmerman) werd uitstekend door altis ondersteund en met vragen meteen geholpen!

Goede service en goed advies

We zijn super blij met onze nieuwe keuken. Verkoper heeft goed mee gedacht over de indeling omdat we met een rare schuine kant zaten in onze keuken. Ook de monteurs die keuken geplaatst hebben hebben dit goed en netjes gedaan.

Goed bedrijf met mensen die hart voor de zaak hebben in de verkoop service , en punctueele

Mijn vaatwasser die ik 15 jaar geleden in een nieuwe keuken had gekocht vertoonde problemen, belde Jules van verkoop en die kon mij gelijk een invoorraad aanwezige nieuwe aanbieden. En 2 dagen later werd ie netjes op de afgestemde tijd gebracht en zonder problemen geinstalleerd.

snelle correcte service, zowel garantie als betaalde service (buiten garantieperiode)

'hands on' mentaliteit

Goed geholpen bij de aankoop en een kundige en geduldige monteur die alles goed heeft geïnstalleerd. Zeer blij mee

Vriendelijke mensen niet opdringerig

Alles correct en op afspraak En vriendelijk personeel

Servicegericht en zeer klantvriendelijk bezig!

Alleen maar pluspunten, komen afspraken altijd correct na. Ze verdienen een 10+

Prima gedaan

Meedenkend en objectief

Wij hebben na de renovatie van de keuken en vervanging keukenapparatuur nog een achterwand laten plaatsen. Het advies/ contact bij Altis ( Paul Verwijst) altijd goed en objectief tegen een concurrerende prijs.

Koolstoffilter afzuig vervangen

Vlotte nette afhandeling

Vakmannen en super service!

Ontzettend fijne service en echte vakmannen die prachtig werk hebben geleverd. Altis is een aanrader voor je keuken!

Fantastische prijs-kwaliteit

Echt een super keuken voor een goede en eerlijke prijs. Service is ook top! Snel contact en geen gedoe. Echt een aanrader!

Prima nette monteur Had ook nog lade bijgesteld

Monteur komt met lach en humor binnen , zeer prettig en betrouwbaar.

Wij kregen een nieuwe vaatvasser . Was geen makkelijke situatie , maar monteur bleef kalm en maakte het zeer bekwaam en netjes . Als laatste moest hij de plint nog vermaken , en over lengte een hoek erin zagen , super netjes .

Had al een hoge pet op van Altis en toch verrassen ze ons nog!

In één woord geweldig! Ken de firma al jaren als zeer betrouwbaar en uiterst klantvriendelijk. Gisteren is onze nieuwe bijkeuken geplaatst door Altis en dat verliep gesmeerd van levering tot aan installatie en nazorg. Je wordt ontzorgt! Ik was al zeer tevreden maar nu ben ik fan geworden. Ook het merk Häcker maakt indruk.

Service is fantastisch!!.,,,

Ben er al meer dan 15 jaar klant krijg er altijd heel goed advies en ben nog steeds super tevreden met onze keuken garantie en service is gewoon topp!….

Alweer een geweldige keuken en top service!

Wij hebben voor de tweede keer door Altis een keuken laten plaatsen en dat was voor de tweede keer een hele goede ervaring. Jules heeft ons fantastisch geholpen met alle keuzes. Hij neemt alle tijd en laat in 3D (en 360 graden impressie) zien hoe de keuken eruit komt te zien. Dat geeft een hele goede voorstelling van het resultaat. Daarnaast is de service top. Mocht er iets mis zijn, dan wordt dit zonder discussie netjes opgelost. Ze hebben tevens een inbouwkast geplaatst in onze slaapkamer. Deze is ook erg mooi geworden. Kortom, een goede en professionele keukenzaak met uitstekende service!

Geweldig vriendelijke service

1 deur had 1 kleine beschadiging. Dit is direct opgepakt en na duidelijke communicatie opgelost door een vriendelijke monteur.

Frankenweg 55 5349AP Oss