Helemaal top.

Alles tot in de puntjes goed geregeld en geplaatst. Helemaal blij mee.

Ongelofelijke aanrader

In het hele proces van het eerste gesprek tot de nazorg zijn wij erg tevreden over de kundigheid en service van Altis. Wij raden het iedereen aan

Top service van A tot Z

Advies / Verkoop Kundig en eerlijk advies. Het bestaat nog in Nederland ! Ook de prijs is prima in orde Afspraken / Levering Conform alle afspraken en keurig geleverd Installatie Beide heren van Altis keurig op tijd. Alles vakkundig geïnstalleerd. Er wordt rustig maar met oog voor detail gewerkt. Heren nemen geen pauze en gaan zeer correct te werk. Afval wordt netjes gescheiden opgeslagen. Nazorg Dikke pluim voor de nazorg. Goed advies en probleem van de elektricien die ervoor de meterkast had vernieuwd werd door Altis de dag erna meteen opgelost. Ga zeker naar deze zaak, kijk uiteraard ook naar anderen maar vergelijk geen appels met peren !

Deur weer netjes afgehangen

Een fijn bedrijf

Het eerste contact in de showroom was erg fijn. Goede uitleg en keuzemogelijkheden en een aardige verkoper. Alles netjes geplaatst tijden de bouw van onze nieuwbouw woning. Na het leggen van onze vloer volgens afspraak de plint op maat gemaakt en terug geplaatst.

Geweldig, we zijn zeer tevreden

We zijn heel tevreden met hoe alles is gegaan. Van uitzoeken tot plaatsen van de keuken. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Denken goed mee en geven goed advies.

Goed gesprek en goed assortiment maar niet alles volgens afspraak geregeld en slecht oogelost

Goed assortiment en fijn gesprek gehad. Na enkele duidelijke vragen over een bepaalde mogelijkheid van doorlopende lijnen is dit beloofd en toegezegd. Enkele weken voor de keuken arriveerde werd er gebeld dat dit toch niet mogelijk was en dat onze timmerman het maar moest zagen. Weinig keuze dus daarop toegezegd echter toen het geheel geleverd werd en ik vroeg waar dan de bijpassende fineer was werd er doodleuk gezegd dat ik maar bij de bouwmarkt moest kijken want ja, die was er niet. Dat vond ik toch wat te ver gaan. Meerdere malen bericht gekregen dat er afbetaald moest worden maar met een oplossing voor het probleem komen was er niet bij. Na betaald te hebben en aan te geven dat ik verre van blij was met de situatie niets meer terug gehoord. Ook in het verkoopgesprek de afspraak gemaakt dat er een overschaal en extra rooster bij de over geleverd zou worden. Bij levering geen overschaal erbij en toen “het voordeel van de twijfel gekregen” waardoor ze toen die overschaal uitleverde. Alsof ik er iets aan kan doen dat daar de notities niet goed gedaan worden. Dat gaf een naar gevoel. Ook bij plaatsing van de keuken werd er pas gezegd door de monteur dat 2 grote planken boven het werkblad “decoratieve” planken waren en dus niet voor regulier gebruik. Iets wat dus niet op voorhand is verteld en ik een paar duizend euro betaal voor planken die ik niet mag gebruiken voor bijvoorbeeld glazen op te zetten. Al met al een negatieve ervaring met Altis gehad en ondanks enkele malen gevraagd te hebben naar een oplossing krijg je een herinnering.

Deskundig, vriendelijk en tijdig

Deskundige hulp, denken goed mee en geven vertrouwen bij levering en installatie

Uitstekend.

Bij het keuze maken voor een nieuwe keuken wordt er meegedacht om tot een oplossing te komen. Wij hebben verschillende opties voor de samenstelling van onze keukenopstelling bekeken. We zijn tesamen tot een mooie oplossing gekomen. De keuken is zeer mooi geworden. Het is een plaatje!

beter kan het niet

een eenvoudig telefoontje en alles is geregeld

service gerichte organisatie

Correcte afhandeling aan de telefoon, snelle opvolging en snelle levering. Betrouwbare partner

Goede service en netjes afgeleverd

Wij hadden andere keukenkasten gekocht en deze zijn netjes opgehangen door de monteurs. Zel dektent de vloer en de keuken af met dekens en gingen toen pas aan het werk. Netjes ,schoon en snel gewerkt zeer tevreden

Vakkundig en reactief bedrijf uitstekende service!

super service en kwaliteit

echt zeer goede service, afspraken worden nagekomen. Echt een aanrader en ik zeg het tegen al mijn klanten.

Vakkundig. En netjes

Goede monteurs die meedenken

De monteurs op lokatie denken goed mee en de voorbereiding en uitleg vanuit kantoor heb ik ook als positief ervaren

Altis denkt goed mee en hebben een goede service

Ze kwamen met een goede oplossing voor onze keukens, leverde ook nog snel onderdelen die vervangen moesten worden. Prima service!

Vanaf ontvangst goed begeleid in keuzes. Flexibiliteit in aanpassingen en luisteren naar de wensen. Ruime keuzemogelijk- heden. Opmeten ging weg goed zo ook levering en plaatsing We zijn erg tevreden

Goede kwaliteit

Een fijne keukenzaak, waar de medewerkers meedenken en afspraken nakomen. Ook als iets kapot is, komen ze het zorgvuldig maken. Goede communicatie.

top geholpen

Plint besteld en deze netjes binnen gekomen.

Boven verwachting van begin tot eind

De upgrade van onze bestaande keuken door Altis is een zeer fijne ervaring geweest. Van eerste ontwerp tot en met de montage is alles zeer soepel verlopen. Er werd goed meegedacht met oplossingen die we zelf niet konden bedenken. De communicatie verliep vlekkenloos. Het eindresultaat is boven verwachting mooi geworden!

Ze doen wat ze beloven

Heel goede ervaring met de nieuwe keuken en de kastenkamer . En de after-sales service is toppie !

Goede begeleiding bij ontwerp en keuzes. Vakman die het plaatst. Heel tevreden ermee, precies zoals we het gehoopt hadden

Geweldig!!!!

Wat een relaxte ochtend bij Altis. Het is altijd heel spannend om een keuken uit te kiezen….doe ik het goed….maak ik geen fouten…..vergeet ik niets….. Maar na een gastvrij ontvangst door Hans Wijsbeek, werden we rustig rond geleid door de zaak. Er werden vragen gesteld wat wij in onze gedachten hadden, en daar werd vakkundig op ingespeeld. Geen opdringerige verkooppraatjes, maar er werd mee gedacht. Ik beveel Altis dus echt aan om bij hun een keuken aan te schaffen,

Ondanks het te kort inmeten van de keuken daarna prima opgelost. Dus al met al prima.