Boven verwachting

Ik waande mij in een aflevering Kopen zonder kijken!

Wij zijn prettig en vakkundig geholpen aan een nieuwe keuken

echt een familiebedrijf, ook de ingehuurde stukadoor en tegelzetter horen daarbij. komen de afspraken na en leveren kwaliteit

Goede samenwerking en goed meedenken.

Keurig gewerkt!

Met t uitzoeken van de keuken werd goed geluisterd naar onze wensen, en zo een toffe keuken samengesteld, Het in elkaar zetten van de keuken is heel netjes gedaan. Ook toen werd er geluisterd naar onze wensen. Wij zijn helemaal tevreden en onwijs blij met onze nieuwe keuken!

Zeer fijn geholpen goed advies Wij zijn ontzettend blij met nieuwe keuken Grt John en Maureen Tuitjenhorn

zo ongelofflijk super

Geweldig behandeld en echte vakmensen. Ze denken in alles met je mee , toppie !!!!!!

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen

De kennismaking in de showroom en de daarop volgende adviezen sloten aan bij onze verwachting en wensen. Bij plaatsing van de keuken hebben wij ons verbaasd over de creativiteit en vakkennis van Toon. Wij zijn supper blij met het eind resultaat en kunnen iedereen Ant Duijn aanbevelen.

Prima aandacht en informatie gedurende het traject van offerte tot en met levering

De tussendoor vragen zijn met tevredenheid beantwoord en afgehandeld

Wij hebben het contact, de begeleiding, de deskundigheid, de vriendelijkheid en de montage als zeer prettig ervaren.

Erg tevreden

Goed geholpen met uitzoeken en keurig geplaatst. Goede na service toen er iets niet compleet was.

Vakwerk

Ben heel tevreden zoals de keuken geplaatst is ook de organisatie rondom het plaatsen was top, ondanks de vertraging maar dat was overmacht. De stukadoor heeft ook mooi werk afgeleverd. Alleen de afwerking van de wandtegels liet naar mijn mening te wensen over, was dit bij de overeenkomst zo gezegd had ik zeker weten een eigen tegelzetter gezocht. Eentje die de zij kanten wel afwerkt zodat ik dat niet meer zelf af hoeft te kitten. Jammer echt een minpuntje!

Gedegen familiebedrijf.

Prima service, afspraak is afspraak en klantvriendelijk. We zijn blij met onze keukens

Ik ben erg goed geholpen en jullie waren erg betrokken bij het uizoeken van de keuken. Afwerking top en ben er erg blij mee. Bedankt

Heel tevreden!

Heel tevreden met het eindresultaat. Netjes gesloopt, opgeruimd en opnieuw de nieuwe keuken geplaatst. Met veel kennis en vakmanschap. Een aanrader

Fantastische metamorfose van onze keuken, echt geweldig!!

Dankzij de creatieve en oplossing gerichte aanpak van Marjon en natuurlijk het vakwerk van Toon en Maikel hebben wij nu een prachtige nieuwe keuken. We zijn heel blij met het resultaat en genieten er elke dag van.

Vakkundig, meedenkend, prijs vriendelijk

Wij zijn erg blij met onze nieuwe keuken

Super netjes geplaatst,en de keuken ziet eruit zoals in de blaadjes

Zeer tevreden,onze keuken is prachtig en super netjes afgewerky.

Goed advies, mooi & praktisch ontwerp en een goede nette plaatsing

Tijdens het uitzoeken van de keuken zijn we zeer goed geholpen en geadviseerd, waarbij al onze wensen zijn meegenomen. Ook onze wens om een eettafel te ontwerpen/integreren en te leveren is uitstekend gedaan. Daarnaast is de plaatsing zeer goed gedaan (geen haast werk). En is er altijd goed overleg geweest. Ik kan iedereen aanraden om bij Ant. Duijn Keukens een te bestellen!

Alles volgens afspraak

Onze keuken is geheel volgens de afspraken geleverd en geïnstalleerd. Goed geadviseerd bij de keuzes die we hebben gemaakt en netjes uitgevoerd. De keuken is helemaal geworden wat we ervan verwachtten.

Service en vakmanschap hoog in het vaandel!

Een familiebedrijf die vakmanschap combineert met een uitstekende service. Het resultaat mag er dan ook zijn ; een geweldig mooie keuken die goed getekend en geplaatst is waardoor wij er vele jaren heel veel plezier van zullen hebben en waar de lekkerste gerechten klaar ge maakt zullen worden. Petje af voor deze mensen!

Goede service en een erg mooie keuken

Goede service, altijd erg vriendelijk en goed bereikbaar voor vragen. Keuken netjes gemonteerd.

Van het uitzoeken tot aan de plaatsing van de keuken niets dan lof.

Ant. Duijn kenmerkt zich door een zeer goed kwaliteit en betrouwbaar vakmanschap en dit al jarenlang en dat ook nog voor een zeer concurrerende prijs. Plaatsing was zelfs in 1 dag gerealiseerd. Hartstikke bedankt.

Zeer goede en nuttige adviezen waardoor we nu een top keuken hebben!!

Vanaf het eerste moment een goed gevoel gehad en dit is steeds bevestigd. Van ontwerpen tot goede adviezen, wij zijn echt super tevreden.

Heel fijn bedrijf. Je wordt ontzettend goed geholpen en er wordt meegedacht. Ook de service is uitstekend.

Goede Zat er lekker snel in!

Goede service bij het maken van de offerte en het inmeten.Waren heel flexibel met hun tijd.Was heel persoonlijk. Geen vraag die we stelden was te gek of te veel. Keuken was snel geleverd. Fijn dat er eerder geplaatst kon worden. Allemaal vakmensen!

Hasselaarsweg 21 1704DX Heerhugowaard