Professioneel en behulpzaam

Wij kochten een inductie fornuis van Boretti bij Duijn Keukens. We werden zeer goed geholpen. Het fornuis is vakkundig in onze bestaande keuken geplaatst. We zijn heel tevreden.

Professioneel en behulpzaam

Wij kochten een inductie fornuis van Boretti bij Duijn Keukens. We werden zeer goed geholpen. Het fornuis is vakkundig in onze bestaande keuken geplaatst. We zijn zeer tevreden.

Wij zijn heel blij met onze nieuwe keuken.

Alles is geweldig en naar alle tevredenheid en wensen geïnstalleerd. We zijn zeer vriendelijk en vakkundig geholpen.

Wij zijn heel blij met onze nieuwe keuken.

De keuken is helemaal naar onze zin en zijn fantastisch geholpen.

Wij zijn heel blij met onze nieuwe keuken.

De keuken is helemaal naar onze zin en zijn fantastisch geholpen.

Keurig geholpen bij het maken van een keuze, netjes gemonteerd en de de onderdelen die niet voorradig zijn snel geleverd en gemonteerd. Goede service.

Een perfecte keuken die prima geplaatst is.

Op het afgesproken tijdstip is de keuken geplaatst. De planning klopte precies. Bij levering waren alle onderdelen compleet en het is een keuken waar we zeer tevreden over zijn. We zijn te spreken over de deskundigheid van de mensen die de keuken geplaatst hebben, de elektricien en de stukadoor: vakmensen.

Goede kwaliteit en goed geplaatst

Ruime keuze en klantvriendelijk geholpen in de winkel. De monteurs zijn vakmensen en netjes in de omgang. Bij het plaatsen hebben we wel een paar punten die wij als wat minder hebben ervaren; Het slijpen van de keramiek bekleding is netjes buiten gedaan, maar vlak voor de voordeur die open stond. Hierdoor is onnodig veel stof naar binnen gekomen. Verder is het kitwerk niet echt netjes gedaan, diverse naadjes staan open en overtollig kit is achtergebleven op vloer en keramiek. Ook is er stof in de kit geveegd doordat er gekit is terwijl er veel stof lag. Als laatste opmerking willen we nog even kwijt dat het een kleine moeite is om de kasten even vrij te maken van zaagsel en boorstof voordat lades etc. geplaats worden. Dit moesten we nu achteraf doen wat jammer is.

Komen na wat is afgesproken

Prettige werklui, op de afgesproken tijd waren ze bij ons en in rap tempo zijn ze aan het werk gegaan, aan het eind van de 1e dag stond de basis voor de nieuwe keuken en de kamer vol met alle apparatuur. De volgende dag waren ze rond de middag klaar, het resultaat is een prachtige keuken waar wij erg blij mee zijn!

Correct, netjes en snel gewerkt! Dik tevreden.

Zie boven

Een hele mooie keuken geplaatst door vakmensen

We hebben er lang op moeten wachten ,Maar het resultaat mag er zijn Erg blij met onze nieuwe keuken. Goede service door vakmensen

Tevreden

Helaas deze keer een niet passend werkblad en een beschadigde kastdeur. Ik reeds opgelost. Na plaatsing keuken even korte/beknopte uitleg geven over apparatuur. Verder natuurlijk zelf gebruiksaanwijzingen lezen. Was 1e plaatsing na de vakantie, moesten er weer even inkomen. Bij herstelwerkzaamheden.had het even netter achtergelaten kunnen worden. Toch tevreden

Wat een TOP SERVICE!

Keukenafvoer probleem --> onderdeel besteld. Maar daardoor afvoer buitengebruik....... In no time had Toon een noodreparatie uitgevoerd, wat een TOP SERVICE!

Prachtige keuken

Onze keuken is vorige week geplaatst en alles is naar behoren verlopen. De monteurs waren vriendelijk en ter zake kundig. Binnen een dag stond de keuken en een dag later binnen enkele uren ook de was machine kast. De greepjes ontbraken, maar deze werden na 2 dagen alsnog geleverd. We zijn zeer tevreden.

Super tevreden heel blij met onze keuken.

Goede service en goed contact

Kwaliteit. vakmanschap. goede nazorg

Goede begeleiding met het uitzoeken van de keuken, Geen dwang , maar goed advies. Nette manier van plaatsen en afhandeling van nazorg van vertraagde artikelen

Goede service en kwaliteit.

Er wordt goed meegedacht vij het ontwerpen van de keuken. Medewerkers zijn vriendelijk en begulpzaam.

Boven verwachting

Ik waande mij in een aflevering Kopen zonder kijken!

Wij zijn prettig en vakkundig geholpen aan een nieuwe keuken

echt een familiebedrijf, ook de ingehuurde stukadoor en tegelzetter horen daarbij. komen de afspraken na en leveren kwaliteit