Vriendelijk en snel

Je krijgt snel antwoord per mail of telefoon. En een afspraak is snel gemaakt. Vriendelijke medewerkers.

vlotte en correcte afhandeling schade

snelle reactie

Super slecht

Vaandag werd ik gebeld door een medewerker van fidus verzekering,van haar kreeg ik te horen dat mijn autoverzekering bij de rdw was afgemeld!omdat na een 2 herinnering nog niet betaald was! Maar het is niet de eerste keer dat mij gebeurd, normaal betaal ik de premie per Jaar,en de mail dat Fidus stuurt gaat iedere jaar naar een verkeerde adress,een keer kan gebeuren maar niet altijd, Als autoverzekering maatschappij bel je Eerst de klant en doe je de verzekering afmelden Niet verzekering afmelden en dan de klant bellen Absurd

Zeer goede en vriendelijke service

Nadien een ree aan mijn auto schade heeft veroorzaakt, heb ik meteen gebeld. Ze konden alles meteen checken qua verzekering en ik heb verder alles geregeld met mijn garage. Bij thuiskomst heb ik ze nog foto's gestuurd en alles is beginnen te rollen. Hierbij werd ik tussendoor nog eens gebeld hoe alles verliep, mooie service vind ik persoonlijk. Ook de afhandeling is goed gebeurd, nooit spijt gehad, dat ik destijds ben overstapt

ZEER SLECHTE SERVICE VAKANTIE PECH

Nadat wegens pech mijn auto was afgesleept waren wij genoodzaakt om een hotelletje te boeken. Het zou tot na het weekend duren voordat deze gerepareerd zou zijn. De “heer” van de alarmcentrale kon nergens ons polisnummer vinden? Ook niet nadat ik hem mijn inlognaam had gegeven. Hij kon niet zien of ik verzekerd was. Moest t hele weekend maar kijken hoe of wat. Geen advies!! Bijv. Vervoer hotel naar auto, want daarin lagen alle spullen. Zeer slecht geholpen. Ga dan ook voor mijn reisverzekering naar de ANWB

De SOS alarmcentrale heeft helaas niet gehandeld conform onze werkinstructies. Dit is heel spijtig. Wij hebben de SOS hier reeds op gewezen en zullen u nog persoonlijk berichten.

uitstekend geholpen en snelle afhandeling

zie boven

Keurig en zajelijk

Door de jaren geen altijd correct.

snelle goede afhandeling

Zeer snelle afhandeling autoschade. Prima

Snelle en professionele afwikkeling. Goede communicatie.

Snelle en professionele afwikkeling. Goede communicatie.

Heel goede snelle service ....

Prettige en goede receptie en altijd een goede snelle afwikkeling van schades .. Fijne samenwerking ...

Afhandeling verzekering na lekkage uiterst tevreden.

Zeer tevreden.

Snelle en vakkundige afwikkeling.

Ik had schade door een auto die door mijn hekwerk de tuin ingereden was. Behoorlijke schade aan hek en beplanting. Expert was snel ter plekke en heeft alles met Fidus geregeld. Ging allemaal vlekkeloos. Ben zeer tevreden.

Prima geregeld.

Zéér klant vriendelijk !!

Ik had het laatste jaar om verschillende reden contact met de firma Fidus En door omstandigheden niet meteen een schade te repareren Zelfs na een aantal maanden werd het goed gevonden im alsnog de schade te laten “repareren” ! Dank u mevrouw N Provaas en een andere afdeling Stormschade ..wat gebeurde met mijn auto .

ik ben al heel lang bij Fidus verzekerd en zeer tevreden over de service

de schade die ik had in april 2019 is vlekkeloos verlopen zonder enig probleem.

zonder problemen

Alles is prettig verlopen

Hagelschade aan overkapping na mailen offerte werd direct 50% overgemaakt. De rest na reparatie en eindrekening.

Goede en snelle service

Snel verwerkte klachten

Fantastisch

Snelle en goede service Vriendelijk personeel Goed geholpen In een woord geweldig

Super snelle reactie en uitbetaling schade.

klachtafhandeling goed opgelost

Zie hierboven

Snelle en correcte afhandeling van claim.

Stormschade aan dak na mailen offerte werd direct 50% overgemaakt. De rest na reparatie en eindrekening. Ben zeer tevreden met Fidus

Alles snel en keurig geregeld. Goede communicatie per mail

Duidelijk, snel, tothepoint

Goeie, snelle en duidelijke service. Goed bereikbaar. Professionele aanpak.

Goede en snelle service, geen gedoe

Waterschade gehad in de woning door defecte cv ketel. Melding gemaakt op de site en snel contact gemaakt en duidelijke communicatie. Goede afspraken en snelle reparatie/vervanging. Gewoon Top zonder enig gedoe