Zeer goed en deskundig

Ik heb gelukkig niet vaak te maken met verzekeringen en schades. Het moet gewoon goed geregeld zijn. Ik ben bereid daarvoor te betalen. Mocht ik onverhoopt toch iets hebben dan wil ik snel en deskundig geholpen worden. Dit is het geval.

Schade afhandeling

Snelle afhandeling en correcte afhandeling

prima afgehandeld

Alles naar tevredenheid , snel en goed afgehandeld

Rappe schadebehandeling.

Ik ben tevreden omdat de schade vlot en goed wer afgehandeld.

super goed afgehandeld

netjes en snel afgehandeld mijn dank daarvoor.

perfecte afhandeling van mijn schade

gewoon geholpen zoals je dat graag zou willen, zonder allerlei rompslomp. Perfect!

Uitstekende service met een zeer vriendelijke en snelle afhandeling

Plezierig persoonlijk contact met het bedrijf. Professioneel en snelle afhandeling

uitstekend

correct dit is service met een hoofdletter

correct, zakelijk en ontzorgend

Snelle en juiste info. Verder geen omkijken gehad naar mijn autoschade. Alles netjes afgehandeld en netjes geïnformeerd over gevolgen voor mijn verzekering en de financiële afhandeling.

Snelle correcte afhandeling van schade

Stormschade met gevolg gebroken ruit. Heb fotos gemaild en na snel antwoord ruit laten repareren. Nota gemaild geld was binnen 1 dag overgemaakt.

Deze schade is snel en eerlijk behandeld waarvoor mijn dank

Altijd alles perfect geregeld

Zowel auto als inboedel altijd word alles perfect geregeld. Ook bij schade nooit problemen gehad

Komen afspraken na!

slechte schade afhandeling

zeer slechte water schade afhandeling mochten maar een muur van de waterschade verven trokken zich niets aan van kleurverschil naar andere muren toe schilder had dat ook nog nooit meegemaakt

Er is alleen dekking op uw polis voor de daadwerkelijke geleden schade, zoals in dit geval de beschadigde muren. Kleurverschil wordt niet als schade aangemerkt. Er wordt nog persoonlijk contact met u opgenomen om e.e.a. nader toe te lichten.

Uitstekende dienstverlening zowel in advies en schadebehandeling

Meer dan 20 jaar klant en zeer tevreden over het deskundig advies en servicegerichte dienstverlening. Als je de verzekering nodig hebt en dat is meestal bij schade , volgt een persoonlijke en snelle afhandeling. Vandaar bijzonder compliment aan mevr. Nicole Smeets van de schadeafdeling !

Stormschade

Alles is prima verlopen vriendelijke medewerkers en de afhandeling is heel snel gegaan. Hartelijke dank, M.M.G.M. Frusch-Gorissen

Slechte service na schade te hebben gereden aan andere auto

Ik had schade gereden aan een andere auto en fidus heeft dit opgelost door mijn premie te verhogen i.p.v. mij ervan op de hoogte te stellen dat als de schade minder dan €1000 ,- zou zijn ik dit beter meteen kon betalen omdat het dan goedkoper zou zijn.

Vervelend dat u de afhandeling van uw schade zo heeft ervaren. Wij hebben inmiddels per email contact met u opgenomen.

Mijn probleem snel opgelost.Blij dat ik naar huis kon in verband met sterf geval.

Fantastische dienstverlening.

Bij mijn vraag over een schade situatie werd ( andermaal ) direct pro-actief op een zeer vriendelijke wijze door mevrouw Natalie Provaas van Fidus gehandeld. De afhandeling werd zeer snel en correct afgehandeld. Complimenten!

Zoals altijd PERFECT en UITMUNTEND.

Zoals altijd PERFECT en UITMUNTEND.

zeer snelle schade afhandeling

uitstekende ervaringen

Goede en snelle communicatie en afhandeling

Goede ervaring en snelle afhandeling.

zeer goede en snelle afhandeling

zeer goede en snelle afhandeling.

Uitstekende service

Bij een valpartij is mijn bril kapot gegaan. Ik heb gebeld naar Fidus en werd zonder wachttijd vriendelijk en ter zakendoende te woord gestaan. Direct, één dag, na het indienen van de rekening van de nieuwe bril kreeg ik het van de verzekering verschuldigde bedrag op mijn rekening gestort. In één woord: geweldig!

Geweldig snel

Op 4 dagen mijn schade afgehandeld knap. Dit is bijna even snel als internet. Chapau Fidus hoop geen schade meer te krijgen maar vind dit geweldig Dankbaar voor de goede service Gr Willy Cruts