Filters

3

Traag en afspraak niet nakomen

Al weken aan het lijntje gehouden. Steeds met het antwoord dat ik een reactie ga ontvangen. Nog steeds in afwachting van bericht. Alles wordt gecentraliseerd en dit komt de klantgerichtheid en snelheid niet ten goede. Daarbij werden er bij de eerste afhandeling van de claim fouten gemaakt, terwijl alle informatie aanwezig was.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid schade-afwikkeling

Reactie van het bedrijf

Hi Dennis, Wat vervelend dat je niet wordt terug gebeld. Om jou zo snel mogelijk van dienst te zijn ontvangen wij graag je postcode + huisnummer via een privé bericht. Dan zorgen wij ervoor dat het meteen wordt opgepakt! Groet, Fidus

10

geweldig

Via mijn dochter, mond op mond reclame, bij Fidus terecht gekomen om onze bestaande hypotheek te bekijken. Na een contactformulier ingevuld te hebben werden we snel terug gebeld. Het contact verliep heel prettig. Er werden ons duidelijke keuzes voorgesteld, voor wat voor ons het juiste was. Wij waren heel erg tevreden en zilken zeker bij andere Fidus aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid schade-afwikkeling N.v.t.
1

Onvriendelijk en onbetrouwbaar

Tijdens kopen van een auto in het weekend het 24/7 nummer gebeld deze meneer had geen zin om auto te verzekeren zolang wij ons polisnummer niet bij de hand hadden. Dhr had geen ZIN. Om alles op moeten te zoeken. Nog geen drie weken laten zien wij bij onze verzekering dat wij 1,5 jaar al betalen voor een scooter waarvan ik een vrijwaringbewijs heb van 27-07-2020. . Dus 127,50 betaald voor een scooter die ik allang niet meer heb. Omdat alles telefonisch was doorgegeven konden ze niets doen. Het was niet meer aan te tonen . Coulant Nul…. Ja 2 weken in mindering brengen maar dan moest ik vrijwaring als nog wel per post opsturen. Al met al teveel nare ervaringen en zeer grote mate klantonvriendelijkheid. Ervaren. Ik haal er per direct alles weg. Moet er niet aan denken dat bij hun ik echte schade krijg.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid schade-afwikkeling
1

Zeer slecht, wordt als oud vuil behandeld

Wordt al weken niet teruggebeld of gemaild nadat we verschillende keren hebben gebeld en ons beloofd hebben om contact met ons op te nemen. Schande!!!!!!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid schade-afwikkeling
4

Slecht

Mijn verzekeringen zijn overgenomen door Fidus. Bij een kleine schade heeft het 2 maanden, na veelvuldige contactverzoeken, geduurd voordat ik te horen kreeg dat deze schade niet onder de dekking valt. Onduidelijke constructie van tussenpersonen en verzekeraars. Ik heb dan ook alles opgezegd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid schade-afwikkeling
8

Geen opmerkingen

Snelle afhandeling en ondersteuning.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid schade-afwikkeling
9

Zeer vriendelijk en correcte afhandeling.

alles prima, dank u wel

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid schade-afwikkeling
3

mijn schade is netjes afgehandeld

dat de schade goed is geregeld heb ik in een vorig formulier al vermeld. ik heb in dat formulier ook al aangegeven of er eens iemand contact op kon nemen met mij. na de verandering heb ik niets meer gehoor hoe verder neem a.u.b. eens contact op met mij want bij de schademelding ben ik diverse malen doorgeschakeld en dat gong zeker niet foutloos. met de vriendelijke groeten Ad Remijsen Tel. 0651849495

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid schade-afwikkeling
9

goed

reeele schade expert, snelle en goede afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid schade-afwikkeling
10

Super!!

Nvt

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid schade-afwikkeling
4

Misleiding bij hypotheekadvies

Wij hebben een slechte ervaring met Acadium Bastion. Aan het begin van ons hypotheek adviestraject gaf de adviseur aan dat ze met alle Nederlandse banken zaken deden. Aangezien wij een energieneutraal nieuwbouwhuis hebben gekocht en achter de duurzame visie van Triodos Bank staan, hebben wij direct aangegeven dat Triodos voor ons een belangrijke optie was. Tijdens het traject viel ons op dat deze bank telkens buiten beschouwing werd gelaten door onze adviseur. Op herhaalde verzoeken om berekeningen te maken voor Triodos, werden deze ofwel niet uitgevoerd ofwel foutief uitgevoerd. Achteraf bleek dat Acadium Bastion helemaal geen hypotheek kon afsluiten bij Triodos. Daarom hebben wij uiteindelijk zelf een hypotheek moeten afsluiten bij Triodos, en hierdoor dubbele advieskosten moeten betalen. Daarnaast heeft het ons veel onnodige tijd en energie gekost, wat voorkomen had kunnen worden als de adviseur eerlijk en transparant was geweest. Al met al een zeer frustrerende ervaring.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid schade-afwikkeling N.v.t.
9

Netjes en snel afgehandeld

Schadeformulier van beschadigd zonnescherm snel ontvangen.Daarna ingevuld.Is af en toe lastig in te vullen.Desondanks was schade binnen enkele weken vergoed.Snel en netjes afgehandeld.Hulde

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid schade-afwikkeling
10

Goede en snelle afhandeling

NVT

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid schade-afwikkeling
9

Perfect

Zeer klantgericht afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid schade-afwikkeling
10

Je bent in goede deskundige handen !

Al jarenlang klant en als je ze nodig hebt zijn ze er voor je. Schade is nooit prettig, maar zowel de klantvriendelijke behandeling als de afhandeling hiervan is altijd correct , snel en deskundig. Daarbij steeds voor advies beschikbaar waar ‘ t nodig is. Geeft al jaren een goed ‘verzekerd’ gevoel !

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid schade-afwikkeling
10

Prima afgehandeld

Prima afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail) N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Informatieverstrekking N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Vakbekwaamheid medewerkers N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraak nakomen N.v.t.
  • Snelheid schade-afwikkeling N.v.t.
10

Ficus heeft de schade perfect geregeld .

Eerst via Carl Radermacher,nu via Fidus… Geen verschil geweldige mensen..

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid schade-afwikkeling
10

helder en pro actief advies

prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid schade-afwikkeling N.v.t.
8

Top

Goed en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid schade-afwikkeling
8

Fidus is bekwaam

Ik word steeds goed te woord gestaan en geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid schade-afwikkeling
9

Prima en snel geregeld

Maar deze ervaring gaat in z'n geheel naar Leo Hokke, Oud-Beijerland. Helaas stopt hij er eind van dit jaar mee !! Ik heb voordat het zo goed is geregeld, anderen aan de telefoon gehad, die b.v. foute informatie doorgaven. Duurde erg lang voordat de telefoon werd opgenomen etc. Dus.... alle lof voor Leo Hokke

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen N.v.t.
  • Snelheid schade-afwikkeling N.v.t.
7

Vele onduidelijkheden na de overgang van Benevia naar Fidus

Bij toeval werd mij pas duidelijk hoe een account aan te maken om mijn dossier/polis te kunnen inzien. Een opstalverzekering van onze recreatiewoning (voor verhuur) is om onduidelijke redenen niet mogelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen N.v.t.
  • Snelheid schade-afwikkeling N.v.t.
9

gewoon goed

altijd netjes en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid schade-afwikkeling
10

Ga zo door en vooral zo blijven acteren

Het contact met onze contact persoon is uitstekend. Denk mee maar probeert je niets aan te smeren. Weet waar ze over praat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid schade-afwikkeling N.v.t.
9

snelle deskundige hulp

goed en deskundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid schade-afwikkeling

Bedrijfsgegevens

Rijksweg Noord 100 6162 AM Geleen

046-4235353

[email protected]

Over Fidus

Fidus zorgt voor al jouw financiële zaken. Van verzekeringen tot je pensioen. Of je nu je huis gaat verkopen of een lening nodig hebt voor je nieuwe bedrijf. Fidus zorgt dat jij zelfverzekerd door het leven kan!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.