
Alles wijst zichzelf, duidelijk en overzichtelijk in gebruik.
Absolute afrader! Mijn moter was gestolen ondanks dat deze voorzien was van 2 ART 5 motersloten en een goedgekeurd alarmsysteem. Gelukkig is mijn moter de volgende dag door de politie teruggevonden wel met een schade van circa € 3.000. Diks ( die weer namens Voogd & Voogd ) als intermediair functioneert wilt geen enkele medewerking verlenen om de schade te verhalen op de verzekeraar omdat ze zich beroepen op een clausule in de algemene voorwaarden waarin staat dat je een certificaat voor het alarm moet hebben. Nagevraagd bij Motoport de installateur en bij andere verzekeraars en het schijnt ongehoord te zijn om dit als eis te hebben laat staan zich daarop te beroepen. Komt bij 1% van de verzekeraars voor, Diks dus. Voogd&Voogd dus, daar moet je niet verzekeren. Ze keren niet uit, verzekeren heeft zo geen zin natuurlijk. Ben ook nergens gewezen bij het afsluiten van deze verzekering op deze " kleine lettertjes ". Gr. Jelle.
Vriendelijk en je bent gelijk geholpen
email-contact.
Ik vind het prettig alles online te regelen dus dit bevalt prima
goed
Al diverse keren een verzekering over laten zetten naar een andere scooter. Alles zonder problemen. Alles zeer duidelijk uitgelegd en snel geregeld, zowel telefonisch als online. Dus een hele goede service en fijne ervaring bij Diks Verzekeringen.
het invoeren van gegevens op de site was soepel en wees zichzelf. moest even wachten op goedkeuring: contact kon alleen via de chat en ik weet dan nooit zeker of ik een medewerker spreek of een computer. ik kreeg wel een bevestiging dat het was gelukt, dus het eindresultaat was prima.
In mijn beleving een kleinschalig bedrijf, waardoor het contact persoonlijk voelt
Snel en gemakkelijk geholpen via de Facebook chat. De medewerker hield mij goed op de hoogte tijdens het proces en de aanvraag is binnen no time geaccepteerd waardoor de auto snel kon worden geleverd. Perfect!
simpel en eenvoudig voor de klant.
Communicatie via de chat werkt perfect. Medewerker is behulpzaam en geduldig. Herkent mijn probleem, waar ik tegenaan loop en komt met de juiste antwoorden. Heb eerder contact gehad met de adviseur, die op bezoek komt, maar die reageert niet altijd even snel op mailtjes. Vervolgacties worden niet goed opgevolgd. Voor advies heeft het voor mij het afgelopen jaar weinig toegevoegde waarde gehad om contact op te nemen met de adviseur. Ik zal mijn vragen dan ook sneller stellen via de chat.
Ze leggen alles goed uit
Altyd tel bereikbaar Goede info, vriendelyke medewerkers
Geen gedoe en doet wat het zegt
Direct contact snel en goed
Zie boven.
Duidelijk, snel en to the point. Erna mag opslag krijgen.!
Bij andere aanbieders had ik problemen, vooral met mijn leeftijd. Bij Diks was dat geen enkel punt. Dus hartelijk dank!
Snel geregeld
Word goed geïnformeerd
Lang in de wacht, meisje wat opnam wist niet waar ik het over had.
Top klantenservice
Kort en bondig via de app. Werkt snel.
Al meerdere auto,s bij de maatschappij verzekerd
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd