Filters

7

Wat verwarrende communicatie

Sinds 3 juli bezig mijn aansprakelijkheid verzekering op te zeggen. Pas laatste mail van u met verwijzing wat ik moest doen om het officieël op te zeggen. Het heeft mij emotioneel bezig gehouden. Jammer. M aar ben toch te vreden. Bedankt. l

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Ervaring met: Autoverzekering
9

tot op heden goede informatie omtrent camper verzekering

Goede inlichtingen over de camperverzekering

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Ervaring met: Camperverzekering
9

Goed geholpen en vriendelijk

Goed geholpen en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Ervaring met: Autoverzekering
10

korte vraag, snel een helder antwoord

direct een helder antwoord op mijn vraag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Ervaring met: Scooterverzekering
10

Super

Toppers jullie

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Ervaring met: Brommobielverzekering
10

Prima

100% tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Ervaring met: N.v.t.
10

Goed

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail) N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Vakbekwaamheid medewerkers N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.
5

schademelding site crashed na upload 6,5mb afbeelding (max is 10 mb).Alle opnieuw invullen

schademelding site crashed na upload 6,5mb afbeelding (max is 10 mb) alles opnieuw invullen. Tijdens kantoortijden niet telefonisch nee bereiken. Schade app. email met activatie link werkt niet.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Vakbekwaamheid medewerkers N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.
10

lekker vlot antwoord op mijn vraag.

Snel antwoord, vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Ervaring met: Motorverzekering
7

Goed geholpen, alleen de virtuele assistent is een crime!

Met een vraagstelling over een scooterverzekering werd ik eerst door een virtuele assistent geholpen. Zoals al vaker met dit soort virtuele assistenten te maken gehad bij verschillende bedrijven zijn deze assistenten vaker een crime dan dat zij werkelijk helpen. Mijn simpele vraag kon de assistent zoals al verwacht niet beantwoorden. De meeste virtuele assistenten werken met een script hierdoor zijn zij niet in staat om algemene gerichte vragen te beantwoorden waardoor men meer tijd kwijt ben dan dat ze geholpen worden! Zet a.u.b. een echt levende persoon als assistenten in dan worden klanten veel beter en direct geholpen met hun vragen zoals Corine dat deed. Een mens doet echt veel malen beter dan zo'n domme chatbot.. zucht.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail) N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Ervaring met: Brommobielverzekering
1

Slecht

Niet bereikbaar,

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Vakbekwaamheid medewerkers N.v.t.
  • Ervaring met: Autoverzekering
10

Goede service goed bereikbaar

Mijn ervaring is goed vragen worden duidelijk beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Ervaring met: Motorverzekering
10

Vriendelijk

Zowel het afsluiten als het opzeggen van de verzekering ging heel eenvoudig online. Dit in combinatie met de voor mij gunstige premie voor mijn motorverzekering is zeker reden om de volgende motor weer via Diks te verzekeren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Ervaring met: Motorverzekering
6

Tot op heden goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail) N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Vakbekwaamheid medewerkers N.v.t.
  • Ervaring met: Inboedelverzekering
8

snel contact en afgesloten

snel telefonisch contact , goed geinformeerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Ervaring met: N.v.t.
8

Vriendelijk en snel

de persoon die reageerde reageerde vlot en duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Ervaring met: Scooterverzekering
9

Snelle reactie en duidelijkheid

Goeie en duidelijke antwoorden en ook gelijk actie

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Ervaring met: Autoverzekering
6

Matige website, duidelijk gericht op kostenbesparing

Informatie over mijn bootverzekering was moeilijk te vinden. Kostte me 20 min. - bootverzekering staat niet op de site genoemd; ik blijk motorrijtuigenverzekering te moeten kiezen. Niet zo logisch. - via geen van de ingangen kon ik info over mijn polis vinden. Pas via de chatfunctie, die moeilijk opstartte en die bij vragen over bootverzekering nog een paar keer meldde "Deze optie is niet herkend. Klik op één van bovenstaande opties", kwam ik uiteindelijk bij Corine. Zij handelde goed en duidelijk. - de polis is op 1-4-2020 door jullie overgenomen als odnerdeel van VerzekerVoordelig. Maar ASR, die op 7-5 een nieuwe polis afgaf, wist daar niet van en heeft VerzekerVoordelig nog als tussenpersoon genoemd op de polis. - jullie zijn alleen op werkdagen van 08.00-18.00 bereikbaar. Een noodnummer wordt niet genoemd op de site. - Corine gaf me per chat goede begeleiding en vroeg voor me het noodnummer bij ASR op. - Kan me voorstellen dat de coronaproblemen de oorzaak zijn. Verwacht wel dat het wordt opgepakt

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Ervaring met: Pleziervaartuigverzekering
7

geen

geen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail) N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Vakbekwaamheid medewerkers N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.
10

Eindelijk verzekerd dankje wel

ik ben echt geholpen kan nou weer normaal naar me werk doet wel pijn om ulke grote bedragen te betalen maar ben super blij dat ik verzekerd ben

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Ervaring met: Autoverzekering
1

Slecht!!!!

Slecht

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Ervaring met: Aansprakelijkheidverzekering
2

Drama

Namens mijn moeder (81jr) een klacht/vraag ingediend. Zonder interactie is inboedelwaarde verhoogd. Moet eerst hele check door om antwoord te krijgen waarom. Check door, alles ingeleverd, wat denk je? Krijg geen antwoord, krijg nieuw voorstel en inderdaad het kan goedkoper. Briljant.......

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail) N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Vakbekwaamheid medewerkers N.v.t.
  • Ervaring met: Inboedelverzekering
10

GOED BEN ER NET BIJ

UITSTEKEND

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Ervaring met: Autoverzekering
8

Prima

Snelle afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Ervaring met: Brommobielverzekering
1

Misleidende reclame

Verzekeren van een oldtimer zal waarschijnlijk beginnen bij 5 euro en dan zal het langzaam optellen, mijn berekening op de site kwam uiteindelijk op 50 euro per maand uit, ik zag het vlak voordat ik op akkoord klikte. De website werd hoog aangeprezen op Google als goedkoopste autoverzekering, maar dat blijkt een façade. Ik heb mijn auto nu maar bij Univé verzekerd, WA+ kost daar maar 17,50 per maand.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail) N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Vakbekwaamheid medewerkers N.v.t.
  • Ervaring met: Oldtimerverzekering

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd