Prima service en snel geregeld

Ik wou een bestelauto verzekering hebben en dit was in een tijdsbestek van nog geen uur geregeld. Duidelijkere communicatie tussen mij als verzekering nemer en polisdiscounter is in mijn mening niet mogelijk. Gewoon super geregeld!!!!

Super snel geregeld

goed contact en snel geholpen

Polis aangevraagd snel geholpen en digitaal verstuurd later per post na gestuurd origineel groene kaart mee gestuurd , alles snel en accuraat top

Super gelopen binne twee dagen verzekert de weg op

• Ervaring met: Brommobielverzekering

Snel duidelijk vriendelijk eerlijk

Vriendelijk te woord gestaan, meteen duidelijk en eerlijk in wat ze te bieden hebben.. antoird op iedere vraag, snelle reactie ..

TOP !!!

Wordt altijd snel en op juiste wijze afgehandelt met me dossiers TOP !!! Bedankt nogmaals

Snel en duidelijk

Snel en duidelijk in te vullen ! Vergelijken gaat snel !

• Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail) N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Vakbekwaamheid medewerkers N.v.t.
  • Ervaring met: Autoverzekering

Het was prima geregeld.

Prima geregeld

• Ervaring met: Brommobielverzekering

Vloeiende overstap zonder poespas

Even invullen en het is geregeld

Snel en goed geregeld.

Goedkoop en makkelijk online geregeld !!

snel en duidelijk geregeld

Online aangevraagd en vrijwel direct reactie voor aanvullende informatie. Gelijk weer opgepakt en polis snel in huis. Goed geregeld.

makkelijk te regelen verzekering

zie boven

Prima service, fijn dat ze meedenken.

Prima service, fijn dat ze meedenken.

positief, snelle afhandeling

positief, snelle afhandeling

Aanrader

Snelle service, goede prijs en goed geholpen.

Na goede ervaringen met Poliscounter in familiekring zelf ook contact gezocht voor het verzekeren van een importauto. Dat was niet eenvoudig. Opnieuw snel bericht en een goede oplossing, goede prijs.

Aangemeld en binnen 5 minuten geregeld

Duidelijk en snelle Service

De keuze was makkelijk snel en gou klaar online top service

Ik gebruik het nog niet zo lang, maar ik vind het leuk.

Ik gebruik het nog niet zo lang, maar ik vind het leuk.

Wil geen ander

Vlot en correct

• Ervaring met: Oldtimerverzekering

Snel verzekerd

Goede verz,ekerings maatschappij

nogal zoekende

Alleen gegevens op de site ingevuld wacht nader contact af. Indien gewenst kan er een taxatierapport worden gemaild.

• Ervaring met: Rechtsbijstandverzekering

geen enkele dienstverlening, geen telefoonnummer, phishing e-mails

Vreemde emails ontvangen met allerlei links naar verzekeringsbedrijven waar ik nog te betalen bedragen open zou hebben staan. Totaal niet gepersonaliseerd en geen enkele uitleg. Toevallig dat ik in de spambox keek en dacht, toch even moeite gedaan om te zien wat Alpina is. Maar helaas, geen telefonisch contact toegestaan of beschikbaar. Heel bijzonder weer.

• Ervaring met: Overige verzekeringen

Beste Bart, Bedankt voor uw review. Wij stellen het op prijs dat u de moeite neemt om uw ongenoegen kenbaar te maken, hierdoor kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Kunt u uw contactgegevens doorgeven of een mail sturen naar [email protected]? Dan nemen wij contact met u op.

Zeer tevreden over de aanbieding en afhandeling

Geïnformeerd voor een bedrijfswagen verzekering en hierin goed te woord gestaan, daardoor een goede keuze kunnen maken

Top bedrijf

Netjes en correct geholpen. Heel erg vriendelijk en vakkundig.

Lorentzlaan 4 3401MX Ijsselstein ut

Over Alpina financieel

Iedereen wil onbezorgd wonen, ondernemen én leven. Bij Alpina helpen we onze particuliere en zakelijke klanten om dat te realiseren. Dat zit in ons DNA verankerd. We zijn er namelijk voor iedereen die op zoek is naar financiële zekerheid, met een compleet pakket aan daarbij behorende diensten en producten. Gewoon onder één dak, wel zo makkelijk. Bij Alpina zijn we altijd dichtbij. Zowel online als offline bij een vestiging in de buurt. Lokaal geworteld, laagdrempelig en persoonlijk. We zijn vakspecialisten die onze klanten kennen en weten wat hen beweegt. Met oprechte betrokkenheid luisteren we goed, vragen we door en vinden we altijd een onafhankelijke oplossing die aansluit op de wensen van onze klanten. Op een manier die hen het beste past. Hoe, waar en wanneer zij dat maar willen. Bij Alpina gaan we iedere dag opnieuw net weer even verder. Altijd op zoek naar innovaties die onze diensten en producten nog beter maken. Onze zorg voor een financieel zekere toekomst van onze klanten maakt ons als organisatie meer dan ooit relevant en toekomstbestendig.