Snel en goed

Snel goed en eenvoudig met aanvraag

Snel en goed

Alles zo geregeld blij er mee

geweldig

snel en goed geholpen

Supersnelle service

Vind het geweldig en makkelijk af te sluiten

Goed en snel geregeld!

Fijn dat alles snel en makkelijk geregeld is.voor een goeie premie maandelijks.top

Goed en vriendelijke geholpen.

Goed, snel en vriendelijke geholpen.

vlot en netjes

eertse aanvraag was niet helemaal correct, maar na contatc snel opgelost en alsnog positief afgehandeld.

Prima geholpen.

Makkelijk

Mijn verzekering op een makkelijke manier kunnen afsluiten. Duidelijk en overzichtelijk

• Ervaring met: Scooterverzekering

• Ervaring met: N.v.t.

Пвовочпытшынупвлчшыпивщчпыиадчрауивлпспатсщсграоаьоа

• Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail) N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Vakbekwaamheid medewerkers N.v.t.
  • Ervaring met: Aansprakelijkheidverzekering

Super goed

Ben goed geholpen

• Ervaring met: Overige verzekeringen

Super goed geholpen.

Ze hebben mijn super goed geholpen. Omdat mijn inschrijving KVK het tegen hield om mijn auto te verzekeren. Naar wijziging KVK hebben ze het snel en vakkundig opgelost. Ook nog eens een goede prijs.

Rewelacja

Potrzebowałem ubezpieczenie dla samochodu firmowego wieczorem złożyłem wniosek następnego dnia do połòdnia moje auto było już ubezpieczone super komunikacja w języku angielskim zadowolony daje 10/10

Een zorg minder ...

Poliscounter waarschuwt als je onder verzekert bent. Dus voor mij een zorg minder... Het zal je maar gebeuren... ;-((

Duidelijke en correcte afspraken

Fijn om als mens behandeld te worden

Uitstekend geholpen

Alpina is echt een topbedrijf! Altijd super fijn geholpen. Met 1 belletje is alles geregeld en de medewerkers denken altijd fijn mee.

• Ervaring met: Motorverzekering

snel en correct geholpen

zeer snelle en goede afwikkeling van de door ons aangevraagde polis

Hele goede service

Prima geholpen en een prima service

Heel adequate en nette service

Meteen alles goed geregeld.

Prima website , snelle afhandeling

Zocht een oltimer verzekering voor mijn oudere brommer , en vond deze hier , gewoon een fijne afhandeling en acceptatie

• Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail) N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Vakbekwaamheid medewerkers N.v.t.
  • Ervaring met: Brommobielverzekering

Snel geregeld en zonder gedoe !!!

Snel ingevuld snelle reactie dekking binnen 10 min top Geen hoge premie

Ze denken gelijk met je mee

Helemaal goed

Prima service en snel geregeld

Ik wou een bestelauto verzekering hebben en dit was in een tijdsbestek van nog geen uur geregeld. Duidelijkere communicatie tussen mij als verzekering nemer en polisdiscounter is in mijn mening niet mogelijk. Gewoon super geregeld!!!!

Over Alpina financieel

Iedereen wil onbezorgd wonen, ondernemen én leven. Bij Alpina helpen we onze particuliere en zakelijke klanten om dat te realiseren. Dat zit in ons DNA verankerd. We zijn er namelijk voor iedereen die op zoek is naar financiële zekerheid, met een compleet pakket aan daarbij behorende diensten en producten. Gewoon onder één dak, wel zo makkelijk. Bij Alpina zijn we altijd dichtbij. Zowel online als offline bij een vestiging in de buurt. Lokaal geworteld, laagdrempelig en persoonlijk. We zijn vakspecialisten die onze klanten kennen en weten wat hen beweegt. Met oprechte betrokkenheid luisteren we goed, vragen we door en vinden we altijd een onafhankelijke oplossing die aansluit op de wensen van onze klanten. Op een manier die hen het beste past. Hoe, waar en wanneer zij dat maar willen. Bij Alpina gaan we iedere dag opnieuw net weer even verder. Altijd op zoek naar innovaties die onze diensten en producten nog beter maken. Onze zorg voor een financieel zekere toekomst van onze klanten maakt ons als organisatie meer dan ooit relevant en toekomstbestendig.