Prima geregeld

Prima geregeld

Wat geweldig dat jullie telefonisch toegankelijk zijn voor doven en slechthorenden

In jullie nieuwsbrief lees ik dat jullie telefonisch toegankelijk zijn voor doven en slechthorenden. Wat geweldig! Als dove klant vind ik dat dat de norm moet zijn bij alle bedrijven. Fijn dat jullie dit gerealiseerd hebben, bedankt.

• Ervaring met: N.v.t.

Snel geregelt

Top en snel getegelt

Gewoon zeer goed

Direct en to the point,snel zaken doen

Goed geregeld allemaal

Wij hebben hier de polissen afgesloten vor onze bedrijfswagens. Bij aanschaf van onze 2de bedrijfsvoertuig wisten we even niet hoe het in zijn werk ging allemaal, na contact te hebben gehad zijn we vriendelijk geholpen en hebben een goede uitleg gekregen en hebben we het ook meteen kunnen regelen. Ze kijken ook meteen mee voor het voordeligste, echt super en ga zo door.

Goed..snell reacties

Gewoon goede service.

• Ervaring met: Brommobielverzekering

• Ervaring met: Invalidenwagenverzekering

Beste Meneer Te Loo, Inmiddels heeft u ons kenbaar gemaakt dat uw beoordeling een negen moest zijn in plaats van een vijf en dat wij u prima hebben geholpen. Wat een mooi cijfer! Fijn om te vernemen dat wij u goed geholpen hebben. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen op telefoonnummer 088-6883700. Met vriendelijke groet, Alpina

Duidelijkheid !!!

• Ervaring met: Autoverzekering

Kwaliteit en snelle reactie!

Hele snelle en goede service. Alles was binnen een korte tijd geregeld terwijl je bij andere lang moet wachten.

Extreem slecht

Na overname mandaat/heilbron door Alpina is het een grote chaos geworden in Katwijk/Leiden. Dossiers zijn niet terug te vinden, we ontvangen facturen voor verzekeringen die opgezegd zijn, aan de telefoon weet niemand iets.

• Ervaring met: Bestelautoverzekering

Snel en duidelijk.

Top top top

Een heel goed service

Een goed service

Duidelijk , vriendelijk en snel

Vriendelijk en duidelijk te woord gestaan , en snel alles geregeld , zeer tevreden Geen verhaaltjes van . . Ja maar ......

Ik heb goede ervaringen met de maatschappij

Duidelijk en al meerdere jaren goed

• Ervaring met: Autoverzekering

Met vriendelijke geholpen

Uitstekende service!

Polis counter is goed bereikbaar en ook het contact was goed. Duidelijkheid en snel handelen was voor mij van belang en dat was ook uitstekend geregeld. Binnen een paar dagen was de verzekering rond. Ik ben goed tevreden.

Tot nu toe is oké

• Ervaring met: N.v.t.

Goede ervaring

Snel en vlot geholpen, binnen half uur 2 auto verzekeringen afgesloten. Telefonisch contact gehad, geen tig wachtende voor u. Direct geholpen.

Gewoon goed

Correcte communicatie en werkwijze

Snel geholpen goed advies snelle service

Snel en duidelijk

Snel en duidelijk aan te vragen via internet.

• Ervaring met: Brommobielverzekering

Hier wordt je als mens aangenomen

Hier wordt alles gedaan om je te kunnen verzekeren

• Ervaring met: Inboedelverzekering

Super geholpen door Frank

Wij waren eerst bij De Hypotheker geweest om te kijken of wij ons droomhuis konden komen. Volgens de (foute) berekening van De Hypotheker leek dit niet mogelijk. Wij zijn toen naar Alpina Beverwijk gegaan. Frank Hoogendoorn heeft uitgebreid de tijd voor ons genomen en naar ons geluisterd. Hij heeft de juiste berekening gemaakt, waardoor wij alsnog ons droomhuis konden kopen. Frank was heel erg betrokken en hield ons van alle stappen goed op de hoogte!

• Ervaring met: Overige verzekeringen

Goed en snel geregeld.

Ben snel geholpen. Polis was binnen 10 minuten rond.

Over Alpina financieel

Iedereen wil onbezorgd wonen, ondernemen én leven. Bij Alpina helpen we onze particuliere en zakelijke klanten om dat te realiseren. Dat zit in ons DNA verankerd. We zijn er namelijk voor iedereen die op zoek is naar financiële zekerheid, met een compleet pakket aan daarbij behorende diensten en producten. Gewoon onder één dak, wel zo makkelijk. Bij Alpina zijn we altijd dichtbij. Zowel online als offline bij een vestiging in de buurt. Lokaal geworteld, laagdrempelig en persoonlijk. We zijn vakspecialisten die onze klanten kennen en weten wat hen beweegt. Met oprechte betrokkenheid luisteren we goed, vragen we door en vinden we altijd een onafhankelijke oplossing die aansluit op de wensen van onze klanten. Op een manier die hen het beste past. Hoe, waar en wanneer zij dat maar willen. Bij Alpina gaan we iedere dag opnieuw net weer even verder. Altijd op zoek naar innovaties die onze diensten en producten nog beter maken. Onze zorg voor een financieel zekere toekomst van onze klanten maakt ons als organisatie meer dan ooit relevant en toekomstbestendig.