Fout op fout zonder compensatie

Ik ben autoverzamelaar en heb veel voertuigen in de verzekering. Op 26-1-2024 heb ik een kampeerautoverzekering afgesloten, ALPINA had hiervoor 14 schadevrije jaren gevonden op een geannuleerde kampeerautoverzekering die bij hun liep, die nog niet aangemeld waren bij Roydata. Op 22-2-2024 kreeg ik een zeer onprettige mail ALPINA, waarin in werd beschuldigd een valse opgave van schadevrije jaren te hebben gegeven, met een nieuwe polis die ca 2,5 maal hoger uitpakt. Terwijl de schadevrije jaren nota bene door ALPINA berekend zijn! Direct heb ik gevraagd om een passende oplossing, hiervoor is een andere medewerker aan de slag gegaan, na 6 dagen en herhaalverzoeken nog geen aanbod. Vandaag annuleer ik al mijn verzekeringen bij ALPINA en wordt mij voor de kampeerauto ook nog een extra maand opzegtermijn berekend.

• Ervaring met: Autoverzekering

Beste Maarten, Bedankt voor uw review. Inmiddels hebben wij u een inhoudelijke reactie op uw klacht verzonden. Wij hebben inderdaad samen met u een aanvraag ingediend met veertien schadevrije jaren. Deze waren opgenomen op een beëindigde polis van 2021. Achteraf is gebleken dat de schadevrije jaren door een andere verzekeraar voor u in gebruik zijn genomen. Wanneer schadevrije jaren door een andere verzekeringsmaatschappij in gebruik zijn genomen, is het helaas niet mogelijk om deze nogmaals te gebruiken. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Alpina

Ben perfect geholpen door jullie meedewerker

Met het overstappen van verzekering invb met andere auto

zeer goede service, goed contact, snelle reactie op berichten

zeer goede service, goed contact, snelle reactie op berichten, naast de bestelwagenverzekering nog vele andere opties, zeer gunstige prijzen, raad ik aan

Tevreden tot nu to

Snelle afhandeling ik ben tevreden

Vrijdag net na 16.30 auto gekocht en mijn kontakt niet meer berijdbaar.

Had al een afspraak voor een koop van een auto. Verzekering. Alleen assurantie was al dicht. Hier zo geregeld en prijs conform

Snelle en goede service

Bij het afsluiten van mijn autoverzekering enorm goed geholpen. Snel afgehandeld!

Beste bedrijf

Jullie zijn sneller bedrijven om te mijn auto verzekeren.

Super snel geregeld

Heel prettig ervaren , heel snel een reactie terug een soort super

Snel en makkelijk

Snel een verzekering kunnen afsluiten gelijk goedgekeurd en goedkoop super

Jammer dat je bij aanmelding niet gelijk verzekert bent

Gewoon goed

Redelijke verzekering,

Via de mail dan wel telefonisch snel contact en zeer behulpzaam.

Alles goed en snel geregeld

Heel erg goed

Mijn ervaring is heel erg goed bij dit bedrijf

Makkelijk en snel geregeld

Online alles binnen 5 minuten geregeld.

Snel en optimaal

Snel en optimaal geholpen.

Het was te snel beoordeling

Goede communicatie en snel geholpen.

Goede communicatie en snel geholpen.

Snel mail verkeer en alles toppio geregeld met de auto verzekering

Super netjes

Zeer professioneel en super makkelijk geregeld

Snel en kundig

Goede prijs /kwaliteitsverhouding

Schademelding

Sneller, Duidelijk, krachtige

Ik ben zo blij, eerst keer dat zo bij me gebeurt, toen heb ik gebeld krijg ik zo juist informatie waar alles sneller en goed gegaan

Goede service!

Goed bereikbaar, goed advies, altijd meedenken en vriendelijke medewerkers!

Ik ben nieuw

Nu ga ik ervaring opbouwen

• Ervaring met: Autoverzekering

Ik heb nog geen ervaring.

Ik kan nog niets vertellen over het algemeen.

• Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail) N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Vakbekwaamheid medewerkers N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.

Over Alpina financieel

Iedereen wil onbezorgd wonen, ondernemen én leven. Bij Alpina helpen we onze particuliere en zakelijke klanten om dat te realiseren. Dat zit in ons DNA verankerd. We zijn er namelijk voor iedereen die op zoek is naar financiële zekerheid, met een compleet pakket aan daarbij behorende diensten en producten. Gewoon onder één dak, wel zo makkelijk. Bij Alpina zijn we altijd dichtbij. Zowel online als offline bij een vestiging in de buurt. Lokaal geworteld, laagdrempelig en persoonlijk. We zijn vakspecialisten die onze klanten kennen en weten wat hen beweegt. Met oprechte betrokkenheid luisteren we goed, vragen we door en vinden we altijd een onafhankelijke oplossing die aansluit op de wensen van onze klanten. Op een manier die hen het beste past. Hoe, waar en wanneer zij dat maar willen. Bij Alpina gaan we iedere dag opnieuw net weer even verder. Altijd op zoek naar innovaties die onze diensten en producten nog beter maken. Onze zorg voor een financieel zekere toekomst van onze klanten maakt ons als organisatie meer dan ooit relevant en toekomstbestendig.