Er worden geen enkele diensten verleend.

Deze club reageert en acteert niet.

• Ervaring met: Woonhuisverzekering

Beste Laurens, Bedankt voor uw review. Wij stellen het op prijs dat u de moeite neemt om uw ongenoegen kenbaar te maken, hierdoor kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Kunt u uw contactgegevens doorgeven of een mail sturen naar klachten.online@alpina.nl? Dan nemen wij contact met u op.

Goed geholpen

UITSTEKEND

Altijd goed

Ik ben al jaren bij hun verzekerd en heb nog nooit iets negatiefs ervaren.

vriendelijk te woord gestaan

Snel en niet duur

Binnen 5 minuten geregeld

• Ervaring met: Aansprakelijkheidverzekering

Door dat mijn inkomen onregelmatig is vind ik via een link betaling geweldig.

Goede gesprekken

Vlotte antwoorden via de telefoon

duidelijk allemaal

Geweldig!!

1ste keer

• Ervaring met: N.v.t.

Oplossingsgericht gericht mocht er wat aan de hand zijn.

• Ervaring met: Motorverzekering

Goed op de hoogte gehouden

Tevreden

uitstekend

goede service en bereikbaarheid.

• Ervaring met: Autoverzekering

Gemakkelijk en snel af te sluiten

Snel en zorgvuldig

• Ervaring met: Camperverzekering

Super service

Waar niemand mij wilde helpen was diks de redder in nood!

alles top verlopen

het online aanvragen is simpel en snel geregeldt

• Ervaring met: Scooterverzekering

Diks Verzekeringen zijn ***** *****; ze teren op je premie, lees door...

Deze club zijn een stel ***** waar je vooral geen vertrouwen aan moet geven. Onbetrouwbaar dus. Ze teren op de verzekeringspremie. Ik heb een aanrijding gehad wat mijn schuld was geweest en mijn auto was total loss. Geen probleem, want mijn schuld. Nadat ik een poos zonder auto heb gezeten en op een gegeven moment toch weer een nieuwe auto heb gekocht, kwam ik na lang zoeken en afwijzingen bij Diks voor een Vereende terecht. Ik moest op de hete kolen zitten, want mijn schuld. Allemaal prima. Dure premie. Jarenlang betaald. Ik heb Diks Verzekeringen verschillende malen gecontacteerd, telefonisch en via e-mail, elke keer kwamen ze met een of ander ***verhaal over 'maatwerk'. Eenmaal bij de Vereende ben je dus klaarblijkelijk een of ander zware *****. Dat ***verhaal over 'maatwerk' zou een paar dagen duren. Gek genoeg krijg je na een paar uur al een afwijzing op je telefoon via sms en een e-mail opgestuurd van Diks Verzekeringen. Mijn bonus-malus was helemaal niet zo zwaar aangetast na mijn laatste aanrijding, dus sowieso snapte ik helemaal niet zo goed wat er gaande was. Mijn voornamelijke fout is dat ik Diks Verzekeringen volledige vertrouwen gaf en eigenlijk gewoon simpel gezegd naief ben geweest. Nogmaals wil ik elk ander die dit verhaal leest waarschuwen voor het **** Diks Verzekeringen. Laat je niet gek maken door het hoge cijfer dat ze via reviews hebben gekregen op deze site. Ik heb vanaf morgen een verzekering voor mijn auto geregeld. Expres gewacht met deze review totdat mijn verzekering zou ingaan. Je weet maar nooit wat die ******** allemaal kunnen aanrichten. Uiteindelijk blijft het een stel *********die enkel teren en uit zijn op je geld. Bedankt voor het lezen.

• Ervaring met: Autoverzekering

heel makkelijk om in te vullen

ik was eerst bij de nkc verzekerd was erg duur hier valt de premie veel laer uit dit is een aanrader voor andere camperbezitters top top

• Ervaring met: Camperverzekering

• Ervaring met: Brommobielverzekering

Heel goed

Het is duidelijk en makkelijk om een verzekering af te sluiten.

• Ervaring met: Brommobielverzekering

de eerste keer

goed georganiseerde maatschappij

Snel en vakkundig. Geen klachten.

Gewoon top

Als digibeet, duidelijk en helder te volen stappen op website, echt een aanrader

• Ervaring met: N.v.t.

Ronduit slecht bedrijf reageert niet eens

Poging gedaan om lopende verzekering om te zetten en oude op te zeggen. Overzetten na 2 weken alleen geautomatiseerde reactie verder niets niet lekker als je op vacantie wil dus bij concurrent beland wat ook prijsvoordeel opleverde. Afmelden oude verzekering is volledig geautomatiseerd en lukt niet vooraf te plannen maar alleen achteraf. Oh ja en zoeken naar caravan verzekeringen is best ingewikkeld. Geloof dat het bij vrijetijd verzekeringen zit maar verder in geen enkel keuze menu. Niet handig.

• Ervaring met: Overige verzekeringen

Beste Ramon, Bedankt voor uw review. Wij stellen het op prijs dat u de moeite neemt om uw ongenoegen kenbaar te maken. Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Helaas is onze bereikbaarheid op dit moment niet zoals u van ons gewend bent, onze excuses hiervoor. Inmiddels is uw beëindiging verwerkt en heeft u op 30-06-2022 hier de documenten en afrekening van ontvangen. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen, dan vernemen wij dit graag van u. Met vriendelijke groet, Diks Verzekeringen

goede service

de aanvraag ging heel gemakkelijk en soepel

erg goed

pas bij deze verzekering maar is nu al goed

Over Alpina financieel

Iedereen wil onbezorgd wonen, ondernemen én leven. Bij Alpina helpen we onze particuliere en zakelijke klanten om dat te realiseren. Dat zit in ons DNA verankerd. We zijn er namelijk voor iedereen die op zoek is naar financiële zekerheid, met een compleet pakket aan daarbij behorende diensten en producten. Gewoon onder één dak, wel zo makkelijk. Bij Alpina zijn we altijd dichtbij. Zowel online als offline bij een vestiging in de buurt. Lokaal geworteld, laagdrempelig en persoonlijk. We zijn vakspecialisten die onze klanten kennen en weten wat hen beweegt. Met oprechte betrokkenheid luisteren we goed, vragen we door en vinden we altijd een onafhankelijke oplossing die aansluit op de wensen van onze klanten. Op een manier die hen het beste past. Hoe, waar en wanneer zij dat maar willen. Bij Alpina gaan we iedere dag opnieuw net weer even verder. Altijd op zoek naar innovaties die onze diensten en producten nog beter maken. Onze zorg voor een financieel zekere toekomst van onze klanten maakt ons als organisatie meer dan ooit relevant en toekomstbestendig.